Babalar Günü İle İlgili Şiirler, En güzel babalar günü şiirleri…
BABALAR GÜNÜ İLE İLGİLİ ŞİİRLER
Babalar Günü Tarihi
Babalar Günü Şiirleri
Babalar Günü Mesajları
Babalar Günü Hediyesi
Babalar Günü Sözleri
Babalar Günü Kartları
Babalar Günü İle İlgili Hikayeler
Babalar Günümüz Kutlu! Olsun
Babalar Gününüz Kutlu Olsun
2015 Babalar Günü
Babalar Günü
BABALAR GÜNÜ ŞİİR
Baba tut elimden
Beni çocukluğuma götür hadi…
O küçük kıza götür beni baba
Götür bir daha gelmeyeyim…
Tut ellerimden baba tut
Uçurumun kenarındayım…
İtildim, düştüm düşeceğim!
Baba yüreğim alazlarda
Yandı! yanıyor!
Sevda çöl dedin… dikkat et dedin
Bir an için unuttum bana, sevdim
Şimdi çöl ortasında yalnızlığımla susuyorum mutluluğa
Baba tut elimden
Beni çocukluğuma götür hadi…
Acılar şımartmasın beni artık
Sen şımart!
Uzaktaki hayaller…
Derya
BABANIN OĞLUNA ÖĞÜTLERİ ŞİİRİ
Zirve seni bekliyor
Dağın kıymetini bil
Sanma ki yükselmek zor
Çağın kıymetini bil
Üşenme emek için
Mutluyum demek için
Üzümü yemek için
Bağın kıymetini bil
Yokluk göründüğü an
Çabuk yıkılır insan
Azı beğenmiyorsan
Çoğun kıymetini bil
Elin, ayağın, başın
Annenin, arkadaşın
Suyun, toprağın, taşın
Göğün kıymetini bil
Oğlum benim, bir düşün
Değeri var mı dünün
Yarın çok geç ömrünün
Bugünün kıymetini bil.
Ümit Yaşar Oğuzcan
ALLAHIM, BABAMIN ÖLÜMÜNÜ GÖSTERME BANA
Bana sorsalar bu dünyada neyden korkuyorum diye
Cevap vermekten korkarım bilmiyorum niye
Belki kendime birşey olacağından değil daha çok
Başkaları için korkmamdandır
Belkide bazenleri kendimi bile anlamamamdandır…
Söyleyeyim genede: 3 şeyden korkarım bu hayatta
Bir: Ailemden ayrı kalacaımmdan bu yaşamda
İki: Dinimi unutacağımdan bu yolda
Üç: Babamın benden önce ölebileceğinden bu hayatta…
Üçüncüsünden en çok korkuyorum
Bunu düşünmeden duramıyorum
Ya gidip yanlız bırakırsa bizi bu dünyada
Ne yaparız biz yanlız başımıza?
En çok üzülen Ben olurum tabi
Bana bunu yaşatma lütfen, Ya Rabbi
Babam benim her şeyim bitanemdir
Onsuz ben bu dünyada eksiğimdir.
Ne olur onun arkasından ağlatma beni
Dua kapım olarak seçtim seni
Biliyorsun, her akşam dua ederim sana:
Ne olur Allahım, Babamın ölümünü gösterme bana!
Kardeşlerim ne yapar onsuz
Hayat gelir bize birden olumsuz
Ne anlatırız biz o miniklere
Yalan söyleyebilirmiyiz ki bile bile?
Ya sorsalar “Babamız nerde” diye
Diyemeyiz ki “O gitti Türkiye’ye”
İnanmazlar, çünkü onlarda biliyorlar
Bu dünyada en çok Babalarından seviliyorlar…
Bak Allahım, görüyorsun işte herşeyi
Artık edebilirsin sen bu tercihi:
Ya beni ondan önce al yanına
Ya’da hepimiz birlikte olalım o’da devam etsin Baba olarak yaşamına… (Gönderen fatma)
BABALAR GÜNÜN KUTLU OLSUN ŞİİRİ
Sana, çiçekler getirdim baba,
Sana, torunlarından sevgiler
İğde kokularını getirdim sana,
Hanımeli ballarını…
İyot kokusunu Ege’nin..
Toprağın kokusunu örtmek için,
Bebek kokusu getirdim sana.
Bak üçüncü pazarı geliyor Haziranın,
Ezgisi yanık türküler getirdim sana
Yılların söndüremediği
Yangın alanı yürekte,
Özlemlerimi getirdim sana.
Toprağın karanlığını kaybetmek için,
Sevginin ışığını getirdim sana.
Babam, yarım kalmış bir öykünün
Hazan yapraklarını getirdim sana
Bugün hergün gibi senin günün
Bugün hergün gibi senin özlemin
Babalar günün kutlu olsun.
BABAMA ŞİİR
Olurda birgün dönersin diye hep o günü bekledim.
O günün hayaliyle yaşadım.
Atmadım elbiselerini, kızarsın diye en sevdiğin traş losyonunu hiç kullanmadım.
Biliyorum bir gün geleceksin.
O günü özlemle, o günü hasretle bekleyeceğim.
Çünkü, sen gelecek ve bana sımsıkı sarılacaksın.
O geçen yılların acısını doyasıya çıkaracağız.
Sen gelince güleceğim tıpkı eskisi gibi.
Seninle hayat bulup yaşama yeniden sarılacağım.
Seni bekliyorum.
Seninle öldüm, yaşama yeniden seninle dönmek istiyorum.
Seni seviyorum.
Hadi dön artık!
Mustafa Özdaş
ÖZLEDİM SENİ BABA ŞİİRİ
Sığmazsın bilirim bir kaç mısraya,
Anlatmak isterim seni dünyaya,
Acelen neydiki uçtun semaya,
Mezarının başında ağlarım baba,
Gururu sevgiyi senden öğrendim,
Mis gibi kokunu özledim baba,
Bu kadar genç yaşta ölmemeliydin,
Hasretin ciğerimi deliyor baba,
Bu kadar acıya nasıl dayandın,
Sabırlı olmayı öğrettin baba,
Bu koca dünyaya neden sığmadın,
Geride bıraktın bizleri baba,
Hastane yolları kaderin oldu,
Yanında biz varız üzülme baba,
O kanser illeti ecelin oldu,
Mevla’dan ümitler kesilmez baba,
Sen gittin kimsemiz kalmadı şimdi,
Bizi terketmeye hakkın yok baba,
Dostum dediklerin düşmandır şimdi,
İyiki namerdi görmedin baba,
Ağlarım gizlice sensiz günlerde,
Faydasız bilirim ağlamak baba,
Yaşamak isterdin sende bizlerle,
Sensizken mutsuzuz inanki baba,
Sigaran elinde kaşların çatık,
Nasılda sevdiğini gizlerdin baba,
Bir dilim ekmeğe soğanı katık,
Çayıda çok fazla severdin baba…
Şenol Mersin
BABALAR GÜNÜ ŞİİRLERİ
Bugün yine babalar günü
Baba hiç görmedi ki güldüğünü
Bir gün duyarsınız öldüğünü
İşte o zaman olur babalar günü
Senede bir gün anmak yetmiyor
Nesil böyle gelmiş böyle gidiyor
Bayramlarda bile elini öpmüyor
Sen buna mı diyorsun babalar günü
Bir gün onlarda baba olacak
Babanın önemini anlayacak
Babasını arasa da bulamayacak
Onlar için olacak kıyamet günü.
Tuncay
BABALAR GÜNÜ İÇİN ŞİİRLER
Sakın ha aldırma çileye derde,
Bunları çok çabuk aşarsın Baba
Ağzından kötü söz çıkmaz bir yerde
Sen hep şerefinle yaşarsın Baba.
Şefkatle kol kanat açarken bize,
Ciğerde hastalığa almışsın vize
Yer yoktur kalbinde kara bir ize
Sen hep şerefinle yaşarsın Baba.
Bizim üstümüzde çoktur emeğin
Herkese de yeter aşın yemeğin
Söze hakkı yoktur birkaç ineğin
Sen hep şerefinle yaşarsın Baba.
Duygularım kat kat kabardı yine,
Sanki Dev sokmuşlar küçük bir ine
Çoğu değişirken parayı Dine,
Sen hep şerefinle yaşarsın Baba.
Şu anda bir döksem gönül bendimi,
İnanki dolupta taşarsın baba.
Babalar günü şiirleri
Şerefsizler bir şey sansın kendini,
Sen hep şerefinle yaşarsın baba.
Durmuş Karakuş
BU GÜN BABALAR GÜNÜ ŞİİRİ
Bu gün babalar günü…
Ben almadım babama hediye,
Param yok diye değil,
Babam yok diye…
Küstüm ben babama…
Gideli üç yıl oldu,
Özledim, yandım hasretinden
Ama gelmedi.
Zaten giderken de veda etmedi…
Bu gün babalar günü,
Ben küstüm babama.
Söz vermişti…
Köyümüze gidip ahşap bir motel yapacaktık,
İşleri ilerletip teleferik,
Hatta beş yıldızlı bir tatil köyü kuracaktık
Bizi çekemeyenlere inat,
O patron olacaktı ben müdür
Dünyaya kazık çakacaktık…
Ama, gitti
Bir daha d1önmemek üzere gitti.
Bir başıma bıraktı beni
Ve gitti işte…
Şimdi kim bana yol gösterecek..?
Kim benim manyak fikirlerime destek verecek..?
Küstüm babama ben
Ben şimdi kime baba derim?
Kime okurum saçma sapan şiirlerimi?
Ben kime anlatırım şimdi,
Hiç konuşmadan,
Yalnızca gözlerimle
Babamı özlediğimi?
Kime???
Ben babamı özledim…
Biliyorum o gitmek istemezdi
Tutardı sözlerini,
Ama ona da sormadılar götürmek istediklerini.
O beni bekliyordu,
Melekler geldi,
İki tarafında iki melek,
Önde Azrail
Arkasına bile bakmasına izin vermeden
Tutup kollarından götürdüler
Veda bile ettirmeden…
Verin babamı geri
Öpeyim ellerini, barışayım
Bu gün babalar günü…
10/06/2004
(yorumlardan eklenmiştir. Gönderen İdris Özgen)

sen de başka bir şir ya da başka siteye bak
babam günü babalar içindi ben babamı çok seviyorum
ben babam hep sürip yapyorum
haklın!!!!!
Ben bu gün babama yazmayı düşündüm aklıma gelmedi bu siteye baktım ve bana göre bir şir yok. bir kızın bir babaya yazabileceği bir şey yok. LÜTFEN BİR KIZIN BİR BABAYA YAZABİLECEĞİ TÜRDEN YAPIN!!
ve ben bir çocuğum o türden!!
çok güzel
iğrenç!!!
babalar gününü içten kutlar sana ömür boyu mutluluk dilerim babalar günün kutlu olsun
babacığım sen dünyanın en güzel babasısın
hepsi birbirinden güzel
bence bunlar harika bir şirler
bence bunlar harika
bence şir başlıkları biraz uydurumsu
canım babam seni çok seviyorum babalar günün kutlu olsun
BENİTUTUP ZİNCİRE VURSALAR BABA KALBİMİ SOKUP ETRAFA BABA SAVURSALAR YİNE O NU SEVİYORMUSUN TİYE SORSALAR SENİSEVİYORUM DİYE
CANIM BENİM YA
AY CANIM
“BABACIĞIMBABALAR GÜNÜN KUTLU OLSUN” EDA
hiç beğenmedim babam ölmedi
bence hepsi çok güzel
bence ölümile ilgili bişey koymasaydınız ama hepsi çok güzel
babam canım babam seni çok seviyorum sensiz yaşıyamam cnm babam
babam seni çok seviyorum babalar günün kutlu olaun
babam birgün geleceksin,
o günü hep bekliyecegim.
sen gelince yüzüm gülecek,
seni ölünceye kadar hep sevecegim,
babam babaların güzeli….
BrAvOo! çok güzel olmuş.
artık yürümeyi öğrendim fakat hala düşmektrn çok korkuyorum elerimi bırakma baba
BEN BABAMA ŞİR İSTEDİM … NİYE HEPSİ ÖLÜMLÜ FALAN .. ÖLMEMİŞ BABALARIN NE SUÇU VARDA ONLARIN ŞİRLERİ SAYFALARDA YER ALMIYOR?????????**********
çok güzel bir şir
ya güzeler ama benim babam ölmediki ben sadece babalar günü için şir arıyorum ama hep ölmekle ilgili hiç düzgün babalar günü şiri yok bence bunlar ölen babalara şirler adlı bi başlıkta toplansaydı daha yararlı olacağı kesin
YİNEDE GÜSELER ELERİNİZE SAĞLIK ! EMEĞE SAYGIDAN DOLAYI!
butun babaların babalar gununu kutlar ve babası olmayanların babalarına hedıye olarak dua etmlerını tercıh etmlerını soylerım
BABAM SENİ COK ÖZLEDİM MEKANIN CENET OLSUN BABALAR GUNUN KUTLU OLSUN….
bencede bune bubabaya verilir mi
bu şirler hiç babalara yazılıp verilir mi ya
bence hiç güzel değil
neden ölüm ve üzücü şeyler var
güzel şirlermiş ama uzun
bunla çok uzun şirler u leyn
çok bayık .sıkıcı .sevinç yok…mutlulukhiç yok…
bencedelosun dedine katılıom
niye ölüm
aneleri unutmayalım h
hep ölümden niye bahsetiniz
hep ölümden bahsetmisiniz
hep ölümden bahsediorsunuz birazda babanızın güzel seyinden başsedin u leyn
valahi benden kucukmu buyukmu yazarmi yazar degilmi bilmiyorum ama cok guzel olmus sana 10 numara.
ÖLÜM AYIRDI BİZİ BABA
Seni andım ağlayarak bu gece baba
Resmin elimde sana baktım doya doya
Belki hisedersin seslenişimi sana
Küçük kızın seni çok çok özledi baba
Elinde olsa bırakmazdın beni asla
Kıyamazdın sen benim bir tek gözyaşıma
Yanımda olsaydın sarılsaydım boynuna
Biricik kızın seni çok özledi baba
Sen öldün baba ben doyamadım ki sana
Seni ne zaman göreceğim bir daha
Ölürsem kavuşur muyum acaba sana
Küçük kızın seni çok çok özledi baba…
Seni andım ağlayarak bu gece baba
Resmin elimde sana baktım doya doya
Belki hisedersin seslenişimi sana
Küçük kızın seni çok çok özledi baba
Elinde olsa bırakmazdın beni asla
Kıyamazdın sen benim bir tek gözyaşıma
Yanımda olsaydın sarılsaydım boynuna
Biricik kızın seni çok özledi baba
Sen öldün baba ben doyamadım ki sana
Seni ne zaman göreceğim bir daha
Ölürsem kavuşur muyum acaba sana
Küçük kızın seni çok çok özledi baba…
ÖLÜM AYIRDI BİZİ BABA
Seni andım ağlayarak bu gece baba
Resmin elimde sana baktım doya doya
Belki hisedersin seslenişimi sana
Küçük kızın seni çok çok özledi baba
Elinde olsa bırakmazdın beni asla
Kıyamazdın sen benim bir tek gözyaşıma
Yanımda olsaydın sarılsaydım boynuna
Biricik kızın seni çok özledi baba
Sen öldün baba ben doyamadım ki sana
Seni ne zaman göreceğim bir daha
Ölürsem kavuşur muyum acaba sana
Küçük kızın seni çok çok özledi baba…
Seni andım ağlayarak bu gece baba
Resmin elimde sana baktım doya doya
Belki hisedersin seslenişimi sana
Küçük kızın seni çok çok özledi baba
Elinde olsa bırakmazdın beni asla
Kıyamazdın sen benim bir tek gözyaşıma
Yanımda olsaydın sarılsaydım boynuna
Biricik kızın seni çok özledi baba
Sen öldün baba ben doyamadım ki sana
Seni ne zaman göreceğim bir daha
Ölürsem kavuşur muyum acaba sana
Küçük kızın seni çok çok özledi baba…
ÖLÜM AYIRDI BİZİ BABA
Seni andım ağlayarak bu gece baba
Resmin elimde sana baktım doya doya
Belki hisedersin seslenişimi sana
Küçük kızın seni çok çok özledi baba
Elinde olsa bırakmazdın beni asla
Kıyamazdın sen benim bir tek gözyaşıma
Yanımda olsaydın sarılsaydım boynuna
Biricik kızın seni çok özledi baba
Sen öldün baba ben doyamadım ki sana
Seni ne zaman göreceğim bir daha
Ölürsem kavuşur muyum acaba sana
Küçük kızın seni çok çok özledi baba…
ÖLÜM AYIRDI BİZİ BABA
Seni andım ağlayarak bu gece baba
Resmin elimde sana baktım doya doya
Belki hisedersin seslenişimi sana
Küçük kızın seni çok çok özledi baba
Elinde olsa bırakmazdın beni asla
Kıyamazdın sen benim bir tek gözyaşıma
Yanımda olsaydın sarılsaydım boynuna
Biricik kızın seni çok özledi baba
Sen öldün baba ben doyamadım ki sana
Seni ne zaman göreceğim bir daha
Ölürsem kavuşur muyum acaba sana
Küçük kızın seni çok çok özledi baba…
babam benim seni çok seviyorum bütün babası olmayan kardeşlerime sabır diliyorum alah kimseye baba acısı tatırmasın
babam için bu şir buldum anemede bulmuştum ama bu sitedeki gibi güzel değildi artık bu sitede seneyede aneme bulurum.
ben babamıçok sewiyorum alah babası olmayanlara sabır versin benim babam yasio ve çok mutluyum bundan dolayı yasıor ben babamı çok sewiom ve onun için canımı bile weririm…
benim canım babam
bugün yine babalar günü
sevgi ile mutluluk bir arada
ama sen yoksun yanımda
özleminle yandım tutuştum
bir gün geleceğin umuduyla yaşadım hep
benim canım babam
bugün yine özlem var,yine acı var
alah hiç kimseyi babasız bırakmasın bırakanlarında alah yardımcıları olsun..
babalar günü yaklaşıyo bütün babaların balar gününü kutluyorum babası olmayan kardeşlerime saber diliyorum alah hiç kimseyi babasız hiç bir yuvayı direksiz bırakmasın
cok güzel olmuş benim babam yasıyor ama sanki ölmüş gibi etkilendim cünkü en büyük korkum birgün babamın bizi bırakması çünkü ben onsuz yasamam…canım babacıgım…..
babalar gününü güzel eçir
canımın içisin babam canımsın
ben anemi ve babamı çok özledi 1yıla yakın oldu onları görmeyeli
SEVDİĞİM İLK ADAM
BU DÜNYADA NE YAŞARSAM YAŞAYIM
KE KADAR MUTLU OLURSAM OLAYIM
HAYAT TÜM İSTEDİKLERİMİVERSEDE
HİÇBİR SEVGİ SENİN YERİNİ TUTMUYOR BABAM
ARTİK O KÜÇÜK KIZIN DAĞİLİM BABA
BÜYÜDÜM AMA GÜNLER GEÇTİKÇE
ÖZLEMİN DAHA ÇOK BÜYÜDÜ İÇİMDE
ÖZLEMİNİ TAŞİMAYA YETMİYOR ARTIK
EN ÇOK NEYİ ÖZLEDİM BİLİYORMUSUN?
BANAKIZIM DEYİŞİNİ ÖZLEDİM BABACIĞIM
GELİRSİN DİYE BEKLEDİM GÜNLERCE
AMA YİNE YOKSUN BABAM
ÇOK CANIM YANIYOR BABACIĞIM
YÜREĞİMİN BI YANINDA SANKI KOCA BIR YARA VAR
VE SENDEN BAŞKA HİÇ KİMSE
O YARAYA MERHEM OLMUYOR BABAM
ÇOK UZUN ZAMAN OLDU SENİ GÖREMEYELİ
ARTIK RÜYALARİMADA GİRMİYORSUN
RESİMLERİNDE YETMİYORKİ HASRETİNİ DİNDİRMEYE
SANA SARİLMAKSIMSIKI SARILMAK İSTİYORUM BABACIĞIM
MEZARIN BAŞİNA GELDİĞİMİZ OM ANA VARYA BABAM
SANKİO ANA DÜNYA DURUYOR BENİM İÇİN
AMA HALA O DARACIK YERDE YATANIN
BENİM BABAM OLDUĞUNA İNANAMİYORUM
HUZUR İÇİNDE YAT DUALARİMİZ KABRİNE İŞİK TUTSUN BABAM MEKANİN CENET OLSUN BABACIGİM..
herkesin bir kahramani vardir ya hani yada bir iylik melegi benimde var hemde tam ikitane biri anem digeri babam. Onlar beni seviyorlar karsilik beklemeden hersey yapiyorlar!!! Peki ya bizler hep onlari mutlu edebiliyormuyus??? Onlara sorarsak eger evet niye ve nasil mi??: Hani sabahlari ilk kalkdigimizda günaydin anem günaydin babam diyorus ya hani yada yatmadan önce onlari öpüp öyle gidiyorus ya iste öyle. Ama ben anemle babami cok mutlu etmek istiyorum onlar benimle gurur duysunlar istiyorum.biraz fazla yazdim herhalde kusura bakmayin ama nekardar yasamda bitmiyor!!!! herkeslerin babalar gününü kutluyorum
babalar gününü kutladın için sagol cnm
çok güzel olmuş canım benim şirimide okursanız sevinirim ve yorumlayın ltfn
babacığım bir tanem,
altın yüzlü yufka yürekli,
karanlığın dalarından,
panrlayan babam benim,
yüreyimin yolcusu,
kalbimin doldurucusu…
şimdi babaların bizim için yaptıklarını anlatan şir
BABA
baba deriz biz ona,
o getirir biz yeriz,
akşam siparişlerimizi veririz,
getirmezse küseriz,
biz küsmeyelim diye,
getirir 10 katını ,
hepsi birbirinden güzel,
hangisinden başlasak,
hem yüreyimizin hemde ailemizin,
biricik geçim kaynağı,
sabahtan akşama kadar
eşek gibi çalışır ,
karşılığını beyanmesek,
mesayiye kalır,
o geç kalınca,
yine ona kızarız..
hep o mutlu olsun diye
bu şiri yazarız..
zeynep irem ekici
😀 babalar için eşek birz ağır kaçtı ama 🙁 öyle okumanızı tavsiye ederim
(BİLGİNİZ OLSUN BEN 5. SINIFA GİDİYOTUM BUNCA GÜZEL ŞİRLER YAZIYORUM ŞAİR OLMAK İSTİYORUM)
BYE BYE
babam yoluna can kurban
evimizin direğisin
bizim bi taneizsin
seni çok seviyorum
dünyanın en iyi babası
babamız ve anemiz bizim herşeyimiz onlar olmasaydı kim bize onlar kadar iyi bakabilirdi ki onları çok ama çok seviyorum tüm babaların babalar günü kutlu olsun
babam 1tanedir babam nur tanamdir babam dünyanın en iyi babasıdır. en güzel hediyeler ona verilir.şimdilik bukadar hı arkadaşlar yazınızı okudum ve isimlerinize baktım hepinizinki güzel benimkininde güzel olduğunu düşünüyorum bukadar yeter hoşçakalın hı ismimide söyleyim FATMA NUR ORUÇ
ben seviyorum
ben babamı çok ama çok seviyorum
çok doğru
çok doğru babalarla ve anelerde ölürsek beraber
yaşarsak beraber
ben de gülben ergen
benim babam bir tanedir
başka bir eşi bulunmaz
biraz sinirlidir
ama kıymetimizi iyi bilir
beni ve kardeşimi çok sever
bizde onu çok seviyoruz
alah onu ve anemi bizden ayır masın
ölürsek beraber yaşarsak beraber
bütün insanlık ane ve babalarının kıymetini bilmelidirler
ihrençtir ben bir sanatçıyım
Alah’a şükür benim babam hayata ben onu canımdan çok seviyorum ve ölesiye de seveceğim.Ben de korkuyorum bu hayatan ya alır giderse sevdiklerimi,koparırsa onları benden ben yaşarmıyım bu korkunç hayata.Bu hayat alırsa alsın beni, ama almasın canımdan çok sevdiklerimi.Biliyorum bu hayata ölümsüzlük yoktur ama ben sevdiklerimin ölümünü görmeye dayanamam.Bundan da anladığım kadarıyla hayat ölümsüz olsaydı kimsenin,sevdiklerimizin kıymetini bilebilir miydik?
Ama benim aklıma onların,sevdiklerimin ölümü gelince çıldırıyorum.Yani işte o an ben onların ,sevdiklerimin kıymetini anlıyorum…..Sevdiklerimizin Kıymetini Bilelim Yoksa Hayat Alır ***ürür Onları
çok dandik bir siteniz var bu 1 di. 2.sen tambir *****sın.
Lütfen babası hayata olan herkez kıymetini bilsin bir gün giderse geri dönmeyecek bunuda düsünün….:)
hiç neseli bişi yok ne bişim bişi bu be bok gibi
babalar evin direğidir onların kıymetini bilin canlar ben tokatan murat anemi babamı yitrdikten sonra kıymetlerni anladım
bende babasız büyüdüm 16 yaşındayım 11 yaşında babama kavuştum ve babamı 6 yıl gördüm sonra vefat eti ne var ki onu 6 yılda olsa öpüp koklayabildim ama şimdi onu çok özlüyorum kanserden nefret ediyorum babamı aldı benden bu hastalık sevmiyorum kanseri ben nefret ediyorum ondan
ve daha iki kelimeyi bir araya getiremeyen ben babamın ölmüyle hayata tutunmayı öğrendim onu çok özledim siz babası olanlarhep kıskanmışımdır babası olan çocuklar babalarınızn kıymetini bilin …
babalara şir nası yazılıyo
ne güzel 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
yazık 🙁
babacım seni çok seviyorum
bütün babaların babalar gününü kutlarım
acayip güzel ya
babamı çok sewerim. 😆 babamın yani bütün babaların babalar günü kutlu olsun 😀 😀 😀 😀 😈 😈 😛
elerinize sağlık çok güzel yapmışsınız. 8) 8) 8)
cansu arkadaşin dedine aynen cansu kökoğlu adlı arkadaş doğru yazmış
:ops: ben hiç babasevgisi görmedim o yüzden seni afetmiycem iki elim yakandadır 9 yaşında çektin gitin bi kere aradınmı biz sefalet içinde büyürken sen keyfindeyaşadın alaha havale etim bilesin seni
😯 :confused: teşekürler şirler için.
sonuncununu bi üstündeki benim babamı anlatıyo
BABACIĞIM BABALAR GÜNÜN KUTLULAR DOLSUN 😆
babacığım 😈 😛 :ops: babalar günün kutlu olsunseni çok seviyorum sen benim aşkım birtanem canım babamsın ben seni çok seviyoruma ayrılmakta isteiyorum babalar günün kutlu olsun babacığım :ops:
BABACIM SENI COK SEVİYORUM AMA BAZEN SENIN KIYMETINI ANLAYAMIYORUZ SENI GERCEKTEN SEVDIYIMIZI BIL SEVİYORUM AMA KIMI EN KIYMETLI BIRISINI NASIL ANLTSAM SANA İLK HARFINE BAKSANA ESRA ISKIFOGLU
🙂 🙂 benim adım da ilayda ve o şiri hiç beğenmedim doğrusu biraz karışık olmuş mu ne
8) babacım babalar günün kutlu olsun seni çok seviyorum
bişey söylemeye gerel yok
bence bugüngüzel bir gün ama biraz saçma.çünkü bu dünyada babası olmayan birçok insan var.hediye almaya parası olmayan pek çok insan var.herkez bu gününü mutlu geçirirken kimileri ağlıyor.keşke bu gün olmasaydı………. 😥 AMA YİNEDE BÜTÜN BABALARIN BABALAR GÜNÜNÜ KUTLUYORUM 😆
canım babam sen dünyadaki en tatlı babalarda birisin seni cok ama cok seviyorum :rol: 😥 :ops:
irem ne kadar uzun ve bunaltıcı olsa bunların hepsi canım babama feda olsun 🙂 ……………..BABACIM SENİ ÇOK SEVİYORUM…………………….. 🙂
babalar günü çok güzel bir gündür ama babası olmayanlar için en kötü gündür bu gün.babamın babalar gününü kutluyor elerinden öpüyorum. herkesin babalar günü kutlu olsun. bugün hem mutlu hem de üzgün bir gündür. iyi günler 😆 😛 🙁 😥 😀 :ops:
babacım seni çok seviyorum sen bir meleksin evimizin gülüsün seni çok seviyorum