Doğal dengeyi bozmamak için her insan elinden gelen gayreti göstermek zorundadır. Bu dünya, bu canlılar bizimle birlikte var. Bu canlıların neslinin tükenmesi aslında bir anlamda insanlığın da tükenmesi demektir.
İşte Dünya’da ve Türkiye’de nesli tükenmekte olan hayvan türleri:
Dünyada Nesli Tükenmekte Olan Hayvanlar
Panda (Bambu Ayısı)
Kutup Ayısı
Penguenler
Kısa Gagalı Yunus
Su samurları
Asya aslanı (Panthera leo persica)
Kafkas öküzü (Bison bonasus caucasicus)
Çita (Acinonyx jubatus raddei)
Kelaynak
Deniz kaplumbağaları
Akdeniz foku (Monachus monachus)
Telli turna (Anthropoides virgo)
Ceylan (Gazella gazella)
Yırtıcı kuşlar
İç su balıkları
Van kedisi
Likya orkidesi (Ophrys Iycia)
Meksikalı yürüyen balık
Kuş yiyen örümcek
Islık çalan örümcek
Dev Çin semenderi
Dev su böcekleri
Dev Palouse solucanı
Dev hindistan cevizi pavuryaları
Deniz lalesi karidesleri
Honduraslı hayalet yarasaları
Ebe kurbağası
Ördek kurbağası
Cam kurbağa
Ayaklı amfibiler
Dev Komodo ejderi
Kagu
Kıllı burunlu kangurular
Çizgili tavşan

insanlık biti hayvanlar tükenir tabi
kaç insan gereksiz avlama yüzünden nesli tükendigi hayvanın degerini bilyor ki
mesela dinozorlar ne kadar da çok isteriz onları görmeyi ama bu avlanma yüz
nedemek selin cim ben cem
hayvanların yok oluş beni çok üzüyor.kişi ve kurumların elinden gelenin fazlası yapması istiyorum
hayvaların gitikçe nesli tüknmesi benide üzüyor.
nebiçim şey bu resimyok bir şey yok
cok guzel degıl ınsan altın yazılar yazar
qzl olmus
sağolun
gzl olmus
Ewt haklısnz daha fazla isim grekio işime yaramdı ne yazıki.Ama güsel omlmş.t€bRİkLér
vala fazla işime yaramadı
efendim camım ?:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):::::::::::::::::::))
Arkadaşlar eyer sizde nesli tükenen hayvanların isimlerini ve resimlerini bu epostaya yolayınm yakupyuzalan@hotmail.com veya yasemin_yuzalan@hotmail.com‘a konderin konderirseniz size çok çok teşekür edirm yolarsanız memnun olurum
:))))))))
haklısın bence biraz daha fazla isim
süper ama biraz daha fazla isim ödevim için
yha spr yha derste kulandm isime yradi ha yapana tskr ederm
ya süper muhteşem ötesi hata
işime çok yaraı
d
akılısın
ödevime çok yaradı
özürdilerim
******git ***** ****** ahlaksız şerevsiz ***** koyduğum kim yazdı bunu o çok *****
çok saolun
uyar
bendede ödev
ödevimde çok yararlı oldu bu makale
bu ödevimdi ya…
bu benim ödevimdi…
sağına soluna bakarsanız hayvan görürsünüz (ben ve beni tanıyanlar hariç)
iyrenç
bu benim proje ödevim ve bu hayvanların neden nesli tükenmekte olduğu bunun için alınan önlemler vb. konularda gerekli.ben bu konulardsan yola çıkarak yapmaya çalışacam ama bu ödev için biraz yetersiz gibi.bu arada melek özelif e teşekürler…sana da başarılar dilerim…
hiç bilgi yo***k
çok hayvan var
BENCE YANILIYORSUN ÇOK GÜZEL BİLGİLER VAR…….
Çok güzel bir site . Bu siteye giren öğrencilere şimdididen
BAŞARILAR DİLERİM….
MELEK ÖZELİF…
çok güzel bir site bu siteye giren vatandaşların da yararlanacağı bir site.Bu siteye giren öğrencilere başarılar dilerim
MELEK ÖZELİF
ödevimde çok yardımcı oldu
ÇOK GÜZEL SİTE TEŞEKÜRLER
fazla bilgi yok eklenmesi gereken çok
bilgi fazla yok eklenmesi gereken şey çok
yanlış gül çok bilgi var buna bilgi yok mu diyon sen.
çok güzem bilgiler var.
ne dion olum sen ya
bencede bilgi yo0k
gazela gazelayı sectm bilqi vern l
dfhfstshfrhy
sie go
çok güzel ama türkiyede yaşayan yabani hayvanlar yok onlarıda yazın
bencede i ama video veya resim konulabilir ayrıca sadece bunlar deil
süper olmuş xD xD xD xD quankalar
dogru
saolun süper olmuş
sen onları sevion demi aşık
dövüşle ilgili bir kaç şey koysanız çok güzel olurdu
çokiyi bu site çok iyi
bnce makaleler çok iyi olmuş ama bunların yanında birkaç tane de video eklenirse süper olur 🙂
gerçektende çok yazık ınsanlar yuzunden ne hale gelmişler hayvanlar bn bıle kampanya hazırladım bn hadıse msnemı alabılırsnıuz tekhayalimsin85@windowslive.com hayranlarımı sewıorum
ben güzel olmuş ama onlara ayit birkaç bilgide yazabilirler
ya mütüş bir çalışma olmuş her şeyi yazdım bir tane bırakmadım ve bu çalışmadan tam puan 100 aldım süper bişi ya:D:D:D
yazık hayvanlara
BENCE BU HAYVANLAR KORUMA ALTINA ALINMALI:D
seniseviyorumaşkım
çok güzel bilgiler ama çok karışık
çok güzel olmuş ama izleyemedim
tşk ler de biraz az olmuş bence
1960 li yilarda gecen ilk karadeniz sahil yolu bu turu yok etigi saniliyordu ama bundan 15 yil kadar once alacam-gerze arasinda kendi gozlerimle gordum. Hala inebolu ve civarinda yasam alani mevcut olabilir arastirlmaya deger bir konu.
Saolun yah ödevdi lazım oldu işimede yaradı resim yoq die eleştirenleri ben eiştiriorum bu kadarını bulmuşlarda bunuolar 😛 😉 😛 :whistle:
Yazık HePsine Yazık…
:angry:
yhaw gselde insan bir iqi resim koyar dimi ❗ :cher: 😆 😀 ama genede güsel yhaw hayatımda böle isimler duymamıstım arkadasın resim koymamsı i yani görsek ödümüs kopar heralde :pinch: :sily: ama genede saoln thankyou 😉
:X dogru
👿 insan resim koyar
resim koyar insan :angry:
harikasınız
süper
Bu bilgiler iyi ama eksik değil mi :woho: yinede ödevim için çok uygun
bu ne lan insan her birini ayrı ayrı işler böyle olsa dedemde yapar
gelek spas tıkım teşekür ederim işime yarayacak çok iyi şeyleröğrendim daha başkalarınında bunları görmesi elimden geleni yapacam
tenk yu veriy maç ay lav yu
Alah sizden bin kere razı olsun çok teşekürler.
idare eder fena değil 😀
idare eder
güzel ve yararlı olmuş 🙂 :cher:
ben
benimle kim sex yapmak ister 😉
😛 bu bilgilerde geri kalmayın
BERBAT
😀 :0 😉 😆 vaybe süper arkadaşlarbu bilgiler çok yararlı hiç ögrenedigim bilgileri burdan öğrendim bütün arkadaşlarıma tavsiye edicem tabiki de sevgili öğretmelerimede 😀 :0 😉 😆
😛 😛 teşekürler yararlı bilgiler
GÜZELMİŞ BEĞENDİM 😀 🙂 🙁 :0 😯 :confused: 8)
:ops: 😥 ÇOK GÜZEL HELE İLGİNÇLER
:ops: 😛 😆 İLGİNÇ HAYVANLAR ÇOKGÜZELDİ :ops: 😛 😆 BU ÖDEVDEN KESİN 100 ALIRIM
ne biçim harika süper manyak olmuş… 😀 :ops: 😆
çok güzel, çok begendim yanlız daha iyisini bulursanız sevinirim
DAHA GÜZEL OLABİLİRDİ HİÇ BEYENMEDİM DAHA GÜSELERİNİ BULURSANIS HABERİM OLSUN ::::: HİÇ BİŞİ BULAMAMIŞLAR 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
🙁 👿 :0 😡 inanmıyorm ya bu ne iğrenclik daha acıklamaları bile yok :shock:öf ne biliyim ya bu site daha cok acemi
HİÇ BEYENMEDİM YHA BUNE BUNU BEĞE SORSAN BİLİRLER ŞAÇMA ŞEYLER BİKİLERDEN BİTEK LİKYA ORKİDESİMİ VAR ALAH AŞKINA BHYE BİR DÜSGÜN BİŞİ BULURSA HABERŞM OLSUN 😀 😀
daha iyisini bulursanız bana da haber verin.
😆 😆 😆 güzelde çok az yetersiz
çok süper, çok beğendim 😀 😀 😀
çokbeyendim :ops: 😛