Doğal dengeyi bozmamak için her insan elinden gelen gayreti göstermek zorundadır. Bu dünya, bu canlılar bizimle birlikte var. Bu canlıların neslinin tükenmesi aslında bir anlamda insanlığın da tükenmesi demektir.
İşte Dünya’da ve Türkiye’de nesli tükenmekte olan hayvan türleri:
Dünyada Nesli Tükenmekte Olan Hayvanlar
Panda (Bambu Ayısı)
Kutup Ayısı
Penguenler
Kısa Gagalı Yunus
Su samurları
Asya aslanı (Panthera leo persica)
Kafkas öküzü (Bison bonasus caucasicus)
Çita (Acinonyx jubatus raddei)
Kelaynak
Deniz kaplumbağaları
Akdeniz foku (Monachus monachus)
Telli turna (Anthropoides virgo)
Ceylan (Gazella gazella)
Yırtıcı kuşlar
İç su balıkları
Van kedisi
Likya orkidesi (Ophrys Iycia)
Meksikalı yürüyen balık
Kuş yiyen örümcek
Islık çalan örümcek
Dev Çin semenderi
Dev su böcekleri
Dev Palouse solucanı
Dev hindistan cevizi pavuryaları
Deniz lalesi karidesleri
Honduraslı hayalet yarasaları
Ebe kurbağası
Ördek kurbağası
Cam kurbağa
Ayaklı amfibiler
Dev Komodo ejderi
Kagu
Kıllı burunlu kangurular
Çizgili tavşan

niye önlem almıyoruz bunlar için üzülmüyormusunuz örneğin pileri çöp kutusuna atın çünkü 1kalem pil 14 metre kara toprağı kulanılamaz hale getiriyo
arkadaşlar bu hayvanlara üzülen yokmudur. bunlar ölse ne kötü olur bunun için önlem alalım.
katılıyorum 1 numara
ama görünmüyo 🙁
resimler gerek bene
bak bu dediği doğru bu site cok güzel ve herkese tavsiye ederin:)::)
süper
arkadaşlar bunların nerede yaşadığını bilenler varsa cevap yazsın(hangi ilde?)
benimde işime çok yaradı gardaş
çok tşk vala ödevimdi bu siteye çok tşk her zaman buradan bakacağım ödevlerime
sağolun y
Cok Tesekur ederim cok saolun cok işime yarayacak bunlar…!!!
y size çok teşekür ederim bu site benim işime çok yaradı
Ya varya çok işime yaradı.
nye öğretmenler ödevlere çok önem veriyo önem vermese bize ödev vermenin alası olman ki
benimde işime çok yaradı gardaş
y size çok teşekür ederim bu site benim işime çok yaradı
cok tşk ederim sizin sayenizde cok iyi not aldım..
bu konu proje odevime yardimci oldu tesekur
Cok Tesekur ederim cok saolun cok işime yarayacak bunlar…!!! 🙂
bencede ise yrıyo ama cok acıklayıcı deyil
sen herhalde kafayı oynatmışsın komikız
bence hiç saçma değil çok işe yarıyor
çok tesekur ederim ya çok işime yaradı bizm öğrtmn ödevlere çok önem verio +,- verio ya o yüzden çok saolun
çok teşekür ederim bu sitedeki bilgiler odevimde bana çok yararı oldu:)
ay ne kadar sacma eda
selem mbu cok guzel bi site
hiç işime yaramadı .nesli tükenmekte olan hayvanları çok az yazmış 🙁 öğretmen ödevi bulamadım diye kızacak
slm ben konyadan selçukludan hayvanlara iyi bakın
saol yaptığın için
hayvanların hepsinin nerdeyse nesli tükenecek lütfen hayvanları avlamayın
slm çok güzel bir site ödewimi ypmk için güzel bi r site
NESLİ TÜKENEN HAYVAN ÇOK MUŞ YHAA
aferin akılılar 100000000 verdim ben sizin başkanınızım ben eniscan ışık güneşlide oturuyorum
ne bunlar yha daha fazla
benim bildiğim biz türkçe kulanıyoruz ama sen hangi dili kulanıyorsun ?
Merak etimde …
doğru soluyorsun xd_xd_xd
biz burda neden bahsediyoz sen ne dion ***** XDXDXDXDXD
arkadaşlar herkes birlikte olup bu hayvanları kurtarsa avlanma aza inse olmazmı aynısının insanlada olduğunu düşünün bide
🙁 🙁 🙁 ben bu duruma çok üzülüyorum
gamze bende sana katılıyorum çok haklısın bence:D
bu site güzel ama bu hayvanlara çok yazık en azından bitkiler az
teşkür
yha bu hayvanlara çok yazık lütfen bari bu siteyi ziyaret edenler hayvanlara zarar vermesin dışarıda zarar vermeyen kalmadığından söylüyorum hepbereber elele verilim dostlarm:)))))
drtmknrndrh
gizem ben daha 12 yaşındayım bu hayvanlar bizim ve tüm dünya yüzünden.Eğer biz çöp atmasak ağaçları biliçsizce kulanırsak olacak bu.
LÜTFEN BU YAZIYI OKUYAN HARKEZ BİRAZ DİKAT ETSİN.
NOT:küfür etmayin
çok güzel
oyuna girmek istiyorum ama girilmi
qüzel olmuş ama neden yok olduklarını da yazabilir seniz memnun olurum
vah çok yazık onlara ama adları bi acayip yani
çok teşekür ederim bana çok yardımcı oldu
hazırlayanlara çok teşekür ederim
bu ilginç bilgiler bize derslerde ve diğer işlerde yani
kısaca her zaman her yerde bize yardımcı oldular
sizlere tekrardan çok teşekür ederim
hümeyra:bitlis
çok
gzl olmuş
açılmışki yorum yazabiliyorsun.
çok güzel bu site artık nerdeyse ben bu siteyi açarım
neden açılmıyor yorumum bu
bu site açılmıyor neden yardımcı olun
bu olmamalı
teşekürler gerçekten çok beğendim beni dayaktan kurtardınız bu siteyiyapana teşekür ediom
Bilgi verdiginiz için teşekür bilgiler güzel ve önemli bilgiler…
s
teşekür ederim ödevm var bukadar yazılırmı
teşekürler bilgi için
MESİNİN VERDİĞİ CEVAP ÇOK YANLIŞ.YAPTIĞINIZ ÇALIŞMA ÇOK GÜZEL.
çok beğendik özelik le ilginç hayvanları
çok çirkin
aeığıuace
oüteaötdad
çok beğendik
çok güzel site elinize sğlk
çok güzel yazılmamış hayvanlar
hayvanların anasını……………..
kejhoajkfjek
mal zaten ben bulmuştum öylesine baktım
sen kendine bak mal
süper olmuş s,ite
lan gizem sen zaten hayvansın seni koruyoruz ya daha ne koruyacağiz
ÇİÇEKLER RÜZGARIN ETKİSİYLE BEN SENİN İHANETİN İLE SOLARIM
hayvanların nesli tükenmesini istemiyorum onlara sahip çıkalım…
Bu hayvanlarında bizim gibi canı var onlara çok yazık ben nesilerinin tükenmesini hiç istemiyorum…
KATILIYOM
BU HAYVANLARIN NESİLERİNİN TÜKENMESİNİ İSTEMİYORUM
bana yardımcı olduğunuz için teşekürler……………..
Gerçekten Çok Guzel ve faydalı bilgiler İçermektedir
bunlar var iyi güzel ama niye bu hayvanlarla ilgili veri yok. rica etsem e-posta adresime bu hayvanlarla ilgili veri gönerir misiniz.
çok güzel aman aman
güzel bir site hazırlamışsınız sağolun
çok siktim
çok güzel oldu oh canıma deysin gebersinler
)))))))))))))))):=))))))))))))))))))))
Kimbi Siteye Kafa Koyar be Süpersiniz
Super Kardeşlerim Süper
çok güzel oldu oh canıma deysin gebersinler
çok teşekürler ya ödevlerime çok işe yaradı
DERSLERİMDE ÇOK İŞİME YARADI ÇOK TEŞEKÜR EDERİM
Aneler babalar ablalar bilinç olun artık
ay ben çok acıdım keşke bitmese
,
Çok üzücü bir gerçekle karşıkarşıytayız insanlar bunları göre göre fokları öldürüyorlar en sevdiğim hayvanlar olan penguenlere çok üzüldüm dur denmeli artık insanlar bilinçlendirmeli ama malesef takan yok anlıcaklar ama geç olucak 🙁
bence de insanlık denilen bişey kalmamış artık insanlık yok olmuş ve halandaha yok olmaya devam edio .BENDE İLGİLİ KURUMLARA SESLENİORUM ARTIK HAYVANLARA SAHİP ÇIKIN VE BİZDE SAHİP ÇIKALIM ONLARINDA CANI VAR BİZİM GİBİ
bence çok güzel bir site derslerimde işime yaradı çok teşekür ederim.bu hayvanların durumuna çok üzülüyorum .artık hayvanların teker teker nesileri tükeniyor acı bir gerçek
çok güzel bir sitae ben çok beğendim burdan herkeze söylüyorum nesli tükenmekte olan hayvanlar saip çıkalım onları öldürmeyelim