Fenerbahçe, Fb, fenerbahçe resimleri, fener bahçe resim
Fenerbahce Duvar Kagidi, fb, Sarı kanarya
Fener Şampiyonlar Ligi, fb şampiyonlar ligi resimleri, şampion sarı kanarya resimleri
Fener Resmi, fb, sarı kanarya, Resimler, Resim
Fener Resimleri İndir, Fenerbahçe download, fb, Sarı kanarya
Fener Resimleri, Fb Resimler, Sarı Kanarya, Fb, Resimler
Fener Msn Resimleri, Fb, Fenerbahçe msn, Fb msn avatar Resimleri
Fener Resimleri, Fb, Sarı Kanarya Resimleri, Resimler
Fb Resmi, Fenerbahçe, Sarı Kanarya, Resim
Ezik Galatasaray Resimleri, Cimbom, Resimler
Carlos Fenerbahce Resimleri, Roberto Carlos Resimleri, Fenerbahçe
En Guzel Fenerbahce Fesimleri, Sarı Kanarya, Resimler
En Guzel Fener Resimleri, Sarı Kanarya, Resimler
Ezik Galatasaray Resimleri, Galatasaray Resimleri, Cimbom
En Buyuk Fenerbahce, Fenerbahçe Resimleri, Resimler
Alex Fenerbahce Resimleri, Alex Resimleri, Fenerbahçe
Buyuk Fenerbahce Resimleri, Fenerbahçe Resimleri, Sarı Kanarya


















SÜPER O ZIMPARALARI YEN FB YÜRÜ KİM TUTAR SENİ
SÜPER RESİMLER VAR TEBRİK EDERİM FB EM O ZIMPARALARI YÜRÜ KİM TUTAR SENİ FENERBAHÇE
FB NİN HERZAMAN ARKASINDAYIM KİMSE ONU DURDURAMAZ
ben fb liyim sonuna kadarda fb li olmaya devam edicem
sonsuza kadar fener bahçe
sanane_gs arkadaşım az öncede dedim ya bir gün herkes fenerli olucak ama o şeref bizde kalsın bu arada fenerli isen konuş galata özelikle ibret alsın bence bir daha bu sitenin adını ağzına alma adam olda öyle gel!!!!!!!
gerizekalı sen küçük bir ayrıntıyı atlamışsın biliyormusun bilmem ama bir gün herkes özelikle galatasaray ama bırakında o şeref bizde kalsın o gerizekalı cümlelerinle bence bu camiada hiç dolaşma yoksa o aslanınızın tüyleri yoluncak haberin olsun
tutar tabi renkli takım za
çok güzel bnm fbm işte aşığım fbye ulen bir gün herkes fbye gelecek
FENERİM EZ EZ CİMBİOM ***
ben ancak yaşasın fenerbahçe derim başka ne diyeyim ki zaten ben doğuştan FENERBAHÇELİYİM
fenerli isen sus adam sansınlar cimbomlu isen konuş ibret alsınlar …. bu işler para ile pul ile olmaz bikere insan da yürek lazım tabi insan olanlar içi,n sölüom o yürekte sizde olmadığı için çok beklemeyin ……
sana bu yakişir kocum benim g.sarayi boyle ez ha******************h
erke adam renkli takım tutar mı
ESKİDEN GALATASARAYLIYDIM AMA ŞİMDİ DÜNYANIN ŞAPMİYONU FENERLİYİM ÖLENE KADAR FENERLİ OLCAM
erkek olan gelir keser beni kanımı görür inanmayan gelir bakar
çekemeyen anten taksın
baba takımı görün lan işte
beni keseniz kanım sarı lacivert akar yiğenlerim
bu sene şampiyon sizsiniz
fenerbahçem benim
bana 2000 yılından sonra ne başarın oldu bana onu anlat.geçmişe mazi s….. gazi derler bilirsin.
CANIM FENERBAHÇEM
can kadar sevilir ugrunda ölünür istersen seversin istemezsen terkedersin. senin içinde varsa FenerBahce aşkı ölmek istesen bile fener bayragı bayragı varsa üstünde ölemezsin… Babalar FENER SEVER.
gs çok iyi bir takım sizi 7_0 bunu hatırlayın fbliler
ozan gerizekalısı kardeşim en büyük fb bunu bil
hiç güzel değil çünkü ben gsliyim
BANADA KATILIYON MU??:)
AYNEN ABİ KATILIYOM BU SENE SAMPIYON BİZİZ
BANA BAK EN BÜYÜK GS DEGİL ANLADIN MI
katıyom abicim
hey*ingilizce anlıyonuz dimi?
Super one in the set and fener bahce in to faint (süper bir takım ve fenerbahceye bayılıyorum )
me galatasaray disgusted one in the set…me the aded…(bence galatasaray ****** bir takım.)(bana katılıyormusun.)
alev.alev.68@hotmail.com ekleye bilirsiniz
fb li merve sana katılıyom sonuna kadar ardındayım yürü be
işte böyle sevdamız
1907 de doğdu aşkımız sarı lacivelt akar kanımız fenerbahçem feda olsn sna canımız ölene kadar yanındayız!!!!!!!
güzel resimler helal
çok seviyorum bu takımı
sen kendini ne zanediosn bea asıl sen gerizakalısn alah fb ye akıl wermiş 6s ye deil asıl gerizekalı oln sizsiniz ama kendinizin gerizekalı olduğunuzun farkında deilsiniz neden çünkü gerizekalısınız en büyük fb başka büyük yoq
en büyük gs
bizi yenersiniz bjk yide yensenizya
HERZAMAN VE HERYERDE GENÇ FENER BAHÇELİŞLER 2009 2010 ŞAMPIYONLUGU FENER BAHCELİLER MSN Mİ EKLEME İSTEYEN FENER BAHCELİ KIZLAR kara_oglan1907@yilmaz.com tüm fener bahcelileri kutlarım
Her Zaman Her Yere Gider Ne Yağmur Ne Çamur Dinler Severse Gönülden Sever Bu Alemde Genç Fenerliler B) B) B) B) B)
çok B) :dry: güzel :whistle: 😉 😯
fenerbahçe işte taraftar işte şampiyon ama gs eziklerin eziği ibne cimbombom olamasın şampiyon a.q cimbombom olamasın şampiyon:D
lan ne zaman fener takim oldu ki gecmis gs kopek falan!!iyar misiniz siz kirik misiniz derdin ne arkadas!!!yemin ediyorum ki ben sizin gidi davarlar goruce alahima sukur ediyorum ki bana goz ve akil vermis!!!geri zekalilar sizi!!!
adi lan rezilbahce ne zaman takim olmus ki gs kopegi olsun iyar!!! lan varya ben sizin gidi insan gorunce alahima diyorum ki sukurler olsun ki bana akil vermis!!!!aman cevap vermeyin sizin gibilerle urasamam!!!
aslanlarım benım heb bogle olum kanaryayı yükseltın
gs’yi yendik, yenmeye devam 😀
gs hiç sevmediğim takımdır.yukardaki resimdede gsye eyil kopek demesi bi mucize
teşekürler
B) :kis: FENER FENER DÜNYAYI YENER
cimbom kadıköy sana exra larce
bencede en buyuk fener arkandayım fener yurube kim tutar seni
keyfe keder alayına gider namımız deil seklimiz yeter en büyük fener…!
yok ya salak fb tek ve sizler çekemiyorsunuz başarısını deliye he demek sevaptır siz öyle avutun kendinizi beşiktaşmıoş gülüyümde araya gitmesin bari ha mal tırnagı olamasınız fb nin
🙂 galatasaray benim adım köpek olmak muradım fb eşigine köpek et beni alahım. fb gibi bir takım dogmadı fbm benim yaşa fb kim tütar seni yürü kanary****m……….
:woho: eğilin lan köpekler bugünkü maçta yiyiceksiniz goleri teker teker tahmin fenerbahçe 10-0 köpekler 0
VALA BİLA BEYENDİM ALAHIM BÖLE GÜZELİK OLURMU GS İLE BJK FENERBAHÇENİN KÖPEĞİ BİLE OLAMAZ EZİKLER GSLER BJKLER
en büyük fener 😆
slm enbüyük fener bahçe
B)
💡 👿
koçum damarında fb akıyo benim gibi
bence eyil köpek doğru bi kelie olmuş bundan daha fazla kötüsü oldumu tam ve yerinde olur : 👿 👿
:whistle: Beatiful picures ı love you fenerbahce ım from PARİS in the FRENCH ı always my house betwen the eyfel tower and ı like disneyland 🙂 :cher:
şunu
bilin ezik olu ezik ler dünyanın en iyi
taraftarı beşiktaşta ve bizi dinleyin
fazla konuşmayın fener dünyayı yeniyor ama beşiktaşa kadı köyde kalecisiz 10 kişyle yeniliyor ezik olu ezikler biz beşiktaşı sevilmek için sevmedik
aşkı örenmek için sevdik yeryüzünde enbüyük beşiktaş
SÖZE GEREK YOK TEKSİN SARIKANARYAM
😛
senin aşkın tüm dünyayı yakıyo aşk.
seni seviyorum
seni çok seviyorum conım ölene kadarda sevicem canım
😀 canım feda olsun senin için …
EN BÜYÜK CİMBOM DUR KARDEŞİM BAŞKA BÜYÜK OLMADI OLMAYACAKTA BUNU BÖYLE BİLİN
fener dunyayı yener
FENERBAHÇEM BENİM BİRİCİK SEVGİLİM SÖYLE SENDEN BAŞKA KİMİM VAR BENİM ? EN BÜYÜK FENER BAHÇE!!!.
gs dünyayı yener fener gelince mum gibi söner fener bahçe yenilsede umdun kesmez nine devam eder.işte taraftar ,işte şampiyon
FENER sen ateşsn herkesi yakıp geçensn(buda bjk ve gslilere yani eziklere kapak olsn gs ve bjknde alabileceği en büyük ödül kupa bardaklar siz eziksnz bunla yetinrsinz 😀 🙂
😀 😈 😉 meraba arkadaşlar yorumlar süper resimler süper fener süper e başka ne beklenirki 😛
😀 😀 feneri çok sewiyom özelikle emre belezoğluna bayılıom ölmek wardır dönmek yoktur bak yine bayıldım 😀 😀 😀 😉
ÖLÜRSEN BİR GÜN fener bahçe BENDE YANINA GELİRİM AŞKIM
avrupa avrupa bak FENER BAHÇE gelio 😀
FENER BAHÇEM SANA SAYGI DUYUYORUZ
ÖLÜM SENLE OLSAYDI HERGÜN ÖLÜRDÜM
100 yılında doğdu şanlı evsane 100 yaşında mutlu fenerbahçe lay lay lay laylay canım kurman olsun
fenerbahçe sana canım kurban olsun senin dediğin herşeyi yaparım sana herşeyim sana feda olsun
seni sevdiğim kadar gecelri sevseydim fener bahçem inan hiç gündüz olmazdı
MRB SİVASPOR MAÇI KAZANAMAZLAR FENERBAHÇE KAZANIR BU MAÇI EN BÜYÜK FENERBAHÇE
feneri çk seviyorum resimşer harika:D
😀 hepsi süper hangi takımın renkleri bu kadar canlı futbolcuları süper ……fener en büyük başka söze gerek yok…..
🙂 🙂 🙂 harika bişey feneri kıskananlar çatlasın………………? herkes fenerli olamaz…? 😀 😀 😀
FB BİZİ HEP REZİL ETİN SENİ YETİŞTİREN HERKESE ACIYORUM YAPMAYIN YA KENDİNİZİ REZİL ETİNİZ BARİ BİZİ REZİL ETMYİN
fener dünyayı yener galataya gelin ce mum gibi söner buda göhan g .uğur boral ve lugano hariç bütün fblilre kapak olsun ha ha ha
iğrenç resimler
🙂 fenerbahçe hiç bir zaman iyi olamadi olamaz ve olamayacak en iyisi gs ama şu bir gerçeki fbden en isi gökhan g. ve uğur boral ve lugano
fener dünyayı yener galataya gelince anesini emer 💡 var mantık var 😛
bu sene şampiyon fenerbahçe ezikler
ezik galatasarylılar
kim yaptıysa harika yapmış harikasınız ya süpr tek klmeyle seni seviyorum fenrbahçem özelikle apıah seni seviyorum msnen warsa beni ekle cnm ya seni seviyom ayan
RESMLER SÜPER BAŞARLR FENERBAHÇE
😀 😀 😀 :0 😉 😈 süper bişey