Fenerbahçe, Fb, fenerbahçe resimleri, fener bahçe resim
Fenerbahce Duvar Kagidi, fb, Sarı kanarya
Fener Şampiyonlar Ligi, fb şampiyonlar ligi resimleri, şampion sarı kanarya resimleri
Fener Resmi, fb, sarı kanarya, Resimler, Resim
Fener Resimleri İndir, Fenerbahçe download, fb, Sarı kanarya
Fener Resimleri, Fb Resimler, Sarı Kanarya, Fb, Resimler
Fener Msn Resimleri, Fb, Fenerbahçe msn, Fb msn avatar Resimleri
Fener Resimleri, Fb, Sarı Kanarya Resimleri, Resimler
Fb Resmi, Fenerbahçe, Sarı Kanarya, Resim
Ezik Galatasaray Resimleri, Cimbom, Resimler
Carlos Fenerbahce Resimleri, Roberto Carlos Resimleri, Fenerbahçe
En Guzel Fenerbahce Fesimleri, Sarı Kanarya, Resimler
En Guzel Fener Resimleri, Sarı Kanarya, Resimler
Ezik Galatasaray Resimleri, Galatasaray Resimleri, Cimbom
En Buyuk Fenerbahce, Fenerbahçe Resimleri, Resimler
Alex Fenerbahce Resimleri, Alex Resimleri, Fenerbahçe
Buyuk Fenerbahce Resimleri, Fenerbahçe Resimleri, Sarı Kanarya


















EĞİL KÖPEK GS
EZİK GS
FB DEN BAŞKA TUTULACAK TAKIM VAR MI????????????????????????????????????????????????????????????????????
kanaryam be
fener sampiyon
kim fb ise oy atsın
bu galata ço ezik
resim mükemel
fenerbahçeli olmayan bu siteye girdiğinde lütfen eğilsin EĞİL KÖPEK……………………………………
çok güzel
resim çok güzel ondan
madem fenerbahçeli değilsiniz ne diye fenerbahçe resimlerinin altına yorum yazıp konuyu kirlrtiyosunuz ayıp ama …..
fenerbahçe çok ünlü bir takımdır eğer bir kişi fenerli ise ve bir gün fenerbahçe bir takıma yenilirse o kişi yenen takımlı olmamalıdır.
gs fb nin önünde diz çeker
ASIL FENERE HAKARET EDEN AKILSIZDIR
eğil köpek GS
ewed köpek fenerbahçedir
warya kendinizi bişey zanediyosunuz başka takımları küçük görererk nereye varacaksınız ki örnegin ben fenrebahçelim bu lafın ucu banada dokunuo biz başka takımları küçük düşürüomuyuz hayr düşürmüyoruz topicxlik yapmayalık lütfen
ASIL EZIK FENERDIR UNUTMASINLAR KI,ASLINDA GALATASARAYIN ONUNDE EGILEN KOPEK fenerbahcedir
FENERBAHCENIN EN IYI OYUNCULARI ALEX DEVID GUIZA VEDARSON EMRE VOLKAN fenerbahcenin en iyi oyuncularidi
CENPIYON FENERBAHCE KUPA FENERBAHCENIN SANPIYON FENERBAHCE
eğer eğilmesi gereken biri warsa oda galatasaray değil cimboma hakaret edenlerdir….!!!!!!!!
sizin gibi feneri sönük kişi yok
BANA GÖRE EN GÜZEL OYNAYAN ALEX
BJK NİN VARYA HAYVAN RESMEN
FBYE KURBAN OLSUNLAR HERKESTE
bjk ve diğer *********** takımların hepsinin kökune kibrit suyu lan hiç kimse FB KADAR OLAMAZ BN VARYA HEPSİNİN ………. KOYAM LAN FB YE SEN GURBAN OLAN
fb ve oyuncularına bayılıyom ama tk spora deyil oyuncularınıda bayılıyorum
bence en güzel oynayan alex
fb çok am çok seviyorum
fb bayılıyorum fbyi çok seviyorum
en büyük fenerbahçe
en büyük fenerbahçe gs bjk ts ay hele bursa spor yalan bursada nah alırdı şampiyonluğu ama kıskanç bjk lilir fenerbahçeye olacağına bursanın olsun dedi ve satı maç kıskançlar işte kimse fenerimi çekemiyor
ne güzel işte bi fenerliden kurtuluruz
siz çok yendiniz sanki
ama fener seni hiç sevmiyo
lan gs siz kendinizi ne BOK zanediyosunuz EVET doğru sizler bi ***SUNUZ lan siz KUPA peşinde giderken bizler kupa peşinden GELİYODUK bunlar zsizlere en alsından KAPAK olsun AÇMAYIN BOZULURSUNUZ .. 🙂
fenerim seni çok sewiyorum…
BENİM SENİNKİNE DUYDUĞUM GİBİ
FB AŞKI BENİ ÖLDÜRÜYOR YA!!!!!!!!
gs ve bjk maçında fenerbahçe diye bağıran ts
kendi stadlarında yenilen gs
ARTIK YENMEYECEKLER BİTİR ARTIK İSLERİNİ FB BEN DOGDUM BABAM BENİ FBLİ YAPTI İYKİDE YAPMIS SİM Dİ COK MUTLUYUM OLESENE KADAR FENERLİYİM FB.FB.FB.FB.FB.FB..FB…SKORLAR SOYLE FB.9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 GS 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
bmktüordüaçtkzmtdoükmnm
herkesin zevkine saygı gösterelim
dünyanın en güzel resimleri burada
sizlere tavsiye ederim
dünyanın en güzel resimleri
ve fıstık
fener herkezi yener
derbilerin efendisi fb
her zaman her yerde en büyük fb
fenerim seni cok sewiyorum emre seni cok sewiorum
aşkım benim
Bunların hepsi cok gusel
fbyi kimse aklından çıkaramaz çünkü kafaya kazımışlar. FB SENBİZİM HERŞEYİMİZSİN……………………………………………………………..
feneri sevmeyen ölsün
en sevdigim kişi SEMİH fener en büyük fener
alex
askımız fb
seviyoruz feneri
fb 5 ksp0
bütün galatasarlılara burdan selamları mı yoluyorum ne kadar ezik olduğunu bunca zamandır anlamadıkları için fb lilerin hepsine selam yoluyorum birlik olup güçlendiğimiz için kime karşı dik durduğumuza bakarmısınız ezik bi takıma
seni seviyorum fb
fenerbahçenin hastasıyım
ya süper fenerbahçe resimleri var
fb resmi yaz ikinçiye gir gsnin fb önünde egiliyor
fb resmine gir ikinçiye bas gsnin fenerin önünde egiliyor
bir takım için birbirinizi yiyosunuz hakaretler savuruyorsunuz ayrıca bazen de arkadaşlarınızı kaybediyorsunuz bunların hepsi bir terslik
NE MUTLU TAKIM TUTMUYORUM DİENE!
fener bahçeyi çok seviyorum
:)o bir takımlar çok ıyrenç
helebjk ve galatasaray
fenerbehçeyi çok seviyorum
bu resim cok harika
anonim asıl ben senin ağzına sıçım it köpek adi pezevenk
FENERBAHCE EIN LEBENLANG
süper
köpek senin anandır it
mal fenerliler
*** güzel ****** ***k güzel
*** güzel ******
alex azına sıçim fenerbahçeli değilmisiniz asıl köpek sisiniz eşekler
aslında köpek sisiniz eşekler siz onların tırnağı bile olamasınız malar
içte fener ya böyle bir takım görülmedi yav fenerliler değilmi yav
yes çok güzel
fener bazen kaybedebilir ama sonra hiç kaybetmez bana göre
bende fb yi çok seviyorum o benim herşeyim
ben fb nin hayranıyım ben fb yi canımdan çok seviyorum. obenim canım
fenerlilere ALAH SABIR VERSİN başkadiyeceyimyok
artık avrupayı dıze getırmelıyız yalnız daumla olmaz bu ıs madem azız kovdun neden gerı getırdın zıco ıyıdı ondan sonra basarıyı yakalayamadık
fener şampiyon olmasa bılın kı daum ve azız yırdırımın yuzunden sampıyonlugu kaybetmıs tır
canım fenerim
evet aferin
fb eniyisi (i.b.b. ye tenildik ama başka şeylerde düşünürüz
bu fb benim canımı aldı artık.lileyi 2-1 yendik başka kimi yenecez
fener gibisi yao be !!!!!1
ASLAN
çok güzel resimler benim msn me de gönderirmisiniz…..
bu sene şampiyon hiç süphesiz fenerbahçe hiç kuşkunuz olmasın resimlerde harika tek aşkım
LÜTFEN ARGO KELİME KULANMA
AMA FBLİYİM
BEŞİKTAŞTA GÜZEL ONU ÇOK SEVİYORUM
YORUMUMA YORUM YAZINIZ
SEN HEP BİZİMLESİN
DİYARBAKIRDAN SEVGİLERLE
ne aslanı o kanarya
SENİ ÇOK SEWİYORUM BÜTÜN MALATYALILARA SELAMLAR İLETİYORUM GARDAŞLAR EYWALAH
ŞAHANE KANARYAM MALATYALILARIN GÖZ BEBEĞİ SENİ SEWMEYEN ÖLSÜN EĞİLT O KÖPEK GEBERSİNLER ÇAKALAR YAŞLARINA BAŞLARINA BAKMADAN BENİM FENERBAHÇEMLE UĞRAŞIYORLAR …..KÖPEKLER….. EZ ONLARI BİRİCİK FENER BAHÇEM
aslanım fener bahçem helal be
yensende yenilsende seninleyiz
fb senicok seviyorum bolbol gol bekliyorum