Fenerbahçe, Fb, fenerbahçe resimleri, fener bahçe resim
Fenerbahce Duvar Kagidi, fb, Sarı kanarya
Fener Şampiyonlar Ligi, fb şampiyonlar ligi resimleri, şampion sarı kanarya resimleri
Fener Resmi, fb, sarı kanarya, Resimler, Resim
Fener Resimleri İndir, Fenerbahçe download, fb, Sarı kanarya
Fener Resimleri, Fb Resimler, Sarı Kanarya, Fb, Resimler
Fener Msn Resimleri, Fb, Fenerbahçe msn, Fb msn avatar Resimleri
Fener Resimleri, Fb, Sarı Kanarya Resimleri, Resimler
Fb Resmi, Fenerbahçe, Sarı Kanarya, Resim
Ezik Galatasaray Resimleri, Cimbom, Resimler
Carlos Fenerbahce Resimleri, Roberto Carlos Resimleri, Fenerbahçe
En Guzel Fenerbahce Fesimleri, Sarı Kanarya, Resimler
En Guzel Fener Resimleri, Sarı Kanarya, Resimler
Ezik Galatasaray Resimleri, Galatasaray Resimleri, Cimbom
En Buyuk Fenerbahce, Fenerbahçe Resimleri, Resimler
Alex Fenerbahce Resimleri, Alex Resimleri, Fenerbahçe
Buyuk Fenerbahce Resimleri, Fenerbahçe Resimleri, Sarı Kanarya


















sizlerden tek isteğim şu p of mu s finalmi, denen şeyde gs köpeğini geçip şampiyon olmanıztek isteğim bu
(y ben bu takım ugruna can verim manyak bir takım )
1907 de doğdu askımız
Fenerbahçe dişinda Bütün takımlar bok gibi
fenerbahceye bayılıyorum
değil bjk kıralı gelse bir şey yapamaz bunu nilin
hicbir kurum,kuruluş veye bizim gücümüzekarşı cıkama z “gs,li”MUSLERA,yı sevsemde hickimse bizim fenerbahceliğimizi dorgulayamaz
fenere olan aşkımız her zaman kimse bizimkarşımıza cıkamaz bizim önümüzde eğilecek tüm rakiplerimiz “fenere olan aşkımız hicbir zaman bitmez” bazı insanların fenere olan bağlılıkları taksit,taksit ama bizim aşk bütünkalbimizle
hepinizin amınızan koyduk be
Yani derbiyi fb 2 gs 2 bitirmesi beni şaşırtı + 3 +1 saniye versedi
biz derbiyi fb 5 gs 2 bitirdik
dogdugumdabütün doktorlarçok şaşırmışçünkübir kolumda sarı digerinde lacivertkan akıyormuş fenerbahçe kanında beli olurmuş
zor kurtuldunuz gs liler reziler
seninle yaşadık seninle öleceğiz fenerbahçe
h********************op!
3-0 alırız.haydi fenerbahçem!
fener dünyayı yener
anana koysun köpekler
fenere laf edenin**************
alah galatasarayın belasını versin fenerin ise şans versin
GALATAYA YALAH BEŞİKTAŞA KIŞ KIŞ FENEREKUPA KALMIŞ
benim tek aşkın fenerbehçe
benim tek aşkın fenerbehçe
benim tek aşkın fenerbehçe
benim tek aşkın fenerbehçe
benim tek aşkın fenerbehçe
ben bu fb nin anasını…………………com
en büyük fener
galata damdan atladı daşakları patladı doktorgeldi dikmeye fener geldi sikmeye
o bikere şöle HEY ALAH FENERE YALAH BEŞİKTAŞA KI KIŞ GALATAYA ALKIŞ ŞAMPİYON GS HER HALDE
en büyük fenerbahçe fener in önünde eğil köpek gs
fener öl derse ölürüm???
****** çocokları adam olun
o.ç lik yapmayınokey yaksa aneniz gider
CDA
FENER FENER CİMBOMU YENER
tamam bikere gs lig 1. olduysa oldu ama fb de gönülerin 1.oldu enbüyük fener beşiktaş son gs orta
tamam bikere gs lig 1. olduysa oldu ama fb de gönülerin 1.oldu enbüyük fener beşiktaş son gs orta
en büyük fb
türkiyede başka büyük takımı var gs bjk diyosunuz onlar bizim kapımızdaki köpek gibiler
sevilecek sensin arkadşlarında bu sene orgeneral emin alp kaya ilköretim okuluna geli 5
sarı lacivert rengimiz hiç bir şeyi değişmeyiz çünkü fener bahçeliyiz….
en büyük alah gs ye yalah bjk ye kış kış bursaspora alkış fenerbakçeye zirat kupası kalmış…
anasını ******* ben bu gs nin lay lalalalalalal ******* ben bu gs yi hahahahahahahahaha galatasarayı………………com
anasını ******* ben bu gs nin lay lalalalalalal ******* ben bu gs yi hahahahahahahahaha galatasarayı………………com
anasını ******* ben bu gs nin lay lalalalalalal ******* ben bu gs yi hahahahahahahahaha galatasarayı………………com
asıl siz eğilin fenerbahçe
ben çok aşk……………….den
gs’nin ağzına türem bjk çay olur gs yanında kek olur
Hayvan galata öküz bjk guzel fenerim bjk ye bak çay demle galatasaraya bak galata yap
fb dünyayı yener galatasaraya gelince pıs diye söner.
ölürüm senin için
ölümüne parlar bu ışık fb için herşeyi yaparım
herkes FENERBAHÇE olomaz ama gün gelecek herkez FENERBAHÇELİ olacak AZİZ BAŞKANIN dedigi gibi
fener üzlme cıkacak birgün aziz başkan böyle devam edersen alırsınız büyük kupalı
en büyük alah galataya yalah beşiktaşa kış kış fenere alkış
ölümüne hacı
en buyuk fenerbahce sen cok yasa en iyi fener baska takim dyenler onlara yuh fenerbahceli olun
****** fener sen bjk nin köpeğisin bjk ne derse o olur bunu bil
daha fbye gölatacak am daha doğmadı ama fb herkese tıkar acı acı
Fenerbahçe bensenin için hocama kafatutum seniseviyorum FENERBAHÇE SAGILARLA BARIŞ
en büyük sensin onların yanında sen bir tanesin fenerbahçem onlar köpek senin yanında sen çok yaşa fenerbahçem
fenerbahçem ne olursa olsun ben her zaman sizleri destekliyorum şunu bilinki ben her ne olusa olsun arkanızdayım ve sizin kazanacağınızada inanıyorum sizi ne kadar desteklediğimi bilmiyorsunuz sizin için canımı bile veririm bunu sakın ama sakın unutmayın sizi çok ama çok seviyorum her zaman arkanızdayım ayrıca size çok güveniyoruz ve kazanacağınıza inanıyorum sizleri ç********************************************************************************k ama çok seviyorum bay
burdaki galatasaraylılar fenerbahçeye eğilsin fenerbahçembenim biricik sevgilim söylesenden başka kimim var benim galata hüleyle oynuyo değilmi fenerbahçesevenlergalatasaray ilk kez feneri yendi oda hüleyle yoksa fenerbahçe o gün neden 6_ 0 galatayı yendi
herkez bir gün fenerli olacak
cicim
fenerbahçem galatasaray önünde yalvarsın
oh canıma deysin y işte böyle olur öyle yerde kalırsın
yasasın fener herkesi yener
en buyuk alah fenere yalah besiktaşa kış kış cim bom a alkış fenerin alah belasını versi********************n…….,,,
1907 de doğdu bizim aşkımız SARI LACİVERT
harikasın fener her zözüm senle fener
ben doğmuşum fener
ben seninle ölmüşüm ferner bahçe
feneri kizkananlar catlasin ve batlasin en buyuk fener baska buyuk yok
Hasret ilk kendi yaşıyor sanmasa da
Sevdalar da tükenirdi bu hayata
Sonsuza kadar sürdüğü bilinsin bu sevda
ne galatasaray ne beşiktaş yalandı aslında
biz FENERBAHÇELİYİZ taraftar olarak dediğimiz tek şey VAR!!!DARAĞACINDA BİLE OLSAK SÖZÜMÜZ hep fenerbahçedir!!!!!!!
yakında gs liler ayaklarımızı yıkicaklar neden diye sorarsanız onlar baş üstünde tutulmaya değil ayak altında ezilmeye mahkumlar:D
o egil yazamasınz daha dorusu eğil kopek galatama yaz**masiniz. her sampionlukta o yendi bir kere hahahıh galata için bir soız günu gelir bekleriz günü gelir kukreriz haha var mi bir diycek olan
benim şanpiyon F********************B
en büyük alah ey alahgalataya yala beşikteşa kış kış fenere alkoş
:D:D:D:D:D:D:D:d
böyle resimler yok arkadaş
bir gün herkes fener olacak en büyük fener
bir şarkısın dilimizde adı sensin fenerbahçe yazılmışsın gönülere kazılmışsın kaderlere öyle tutulmuşuz sana herşey yalan bu dünyada birmez tükenmez aşkınla yaşıyoruz biz kanarya and iştik şampiyonluğa koyacağız cimcomboma beşiktaşa trabzona ölümüne saldır kanarya……….
fener en büyük başka büyük yok
biz bize yeteriz çünkü fenerbahçeliyim
ya ya ya sa sa sa Fenerbahçe çok yasa
fenere hiç gimze gücü yetmez haydi fenerbahçem göreyim seni eskişehirde yen seni dahs çok sevicem m m tarih 18.10.2011
fener le kimse başa çıkamaz ne barça ne cimbom ne kartal ne rela madrid nede farozliler bize kafa tutamaz biz feneriz .farkımız budur işte
ey:::::)fenerbahçe sen sarısın sen kanaryasın ____artık uzatmayın biz fenerbahçedeyiz ::..sende fener bahçesin akılı olun sizden başka rakip yok
HERZAMAN FENERBAHÇE
yukarı sarı altı lacivert sen ce bu fenerbahçe
fenerbahçem sen en iyisi başka iyisi yok
fener şampiyon gs yusuf yusuf
dar ağacında olsak bile son sözümüz fenerbahçe
icim sarı canım racıvent fenerbahcej
FENERİM en büyük coşkuyu sen hak ediyorsun bu sene sensin ŞAMPİYON en büyük FENERBAHÇE BAŞKA BÜYÜK YOK
fenerbahcem benim biricik sevgilim benim senden baska kimim var benim
sana canım feda bütün maçlarına gelirim sarı racivet rengin vaz geçilmez yeminin kıralını es ese gtirdin işte dize en büyük fenerbahçe ne gerek var başka söze …… .. . AŞKIM FENERBAHÇEM .. BİRİCİK SEVGİL,M
BÜYÜK SENSIN FENERBAHÇEM!!!
# CANLAR,YILMAZLAR,LEFTERLER GELDI, CEMIL, ZIYA, SELÇUK, ALPARSLAN, OSMAN OGUZ, AYKUT, RIDVAN, ENGIN VE NICELERI! BITMEZ FENER EFSANELERI!!!(
# CIHATLAR,LEFTERLER,CANLAR,FIKRETLER HALA SEVILEN BIRER ABIDEDIRLER! HIÇ BIR KULÜPTE OLMAYAN BU DOSTLUK, YILAR YILI HEP SAMPIYON OLDUK!
# KALPLERI FETHEDEN RENKLER,YASA FENERBAHÇE! TÜRK’ÜN KALBI SENLE ATAR,YASA FENRBAHÇE! MAZINDE BIR TARIH YATAR,YASA FENERBAHÇE! NE MUTLU SENI SEVENE,YASA FENERBAHÇE!
# MAÇ YAPARKEN SAHADA SARI KANARYALAR, RAKIP TAKIMA KRAMPON TOPLATIRLAR! SIKI DUR KARSI DEFANS! FENER GELIYOR, SUT VE GOL AGLARI DELIYOR!
# HAYDI BASTIR SANLI FENER SENIN SEVGIN ÖMRE BEDEL NE KUPALAR NE ÖDÜLER NE DE CIMBOMLU GECELER BU DUNYADA TEK ISTEGIM VAR MUTLU OL YETER. BIR SEVGI BU ANLATILMAZ ANLATSANDA ANLASILMAZ FENERLI OLMAYAN BILMEZ BUNU HIÇBIR KITAP YAZMAZ BU DÜNYADA BIR BÜYÜK VAR KABUL EDILMEZ!
# BANA ?KARTALI VEYA CIMBOMU TUT CENETE GIRECEKSIN? DESELER, BEN ?BIR FENERBAHÇELI OLARAK CEHENEME GIRMEYE RAZIYIM? DERIM..!
# BU SENE SON OLMALI,ARKASI OLMAMALI SÖYLETME ARTIK FENER ACI HASRET SARKSINI
# BIR FENERBAHCELI DÜNYAYA BEDELDIR, O DA ATAMIZDIR!!!!!
# BEN HERKESIN IÇINDE TEKIM ÇÜNKÜ BEN FENERBAHÇELIYIM!!
# ATAM IZINDEYIZ BIZ DE FENERBAHÇELIYIZ
# CIMBOM SANA KADIKÖY EXTRA LARGE
# AVRUPA AVRUPA DUY SESIMIZI ISTE BU FENER’IN AYAK SESLERI !!!
# 1907 DE DOGDU ASKIMIZ, SARI-LACIVERT RENKLERI OLDU SARKIMIZ, SPORUN HER DALINDA BIZIM SANIMIZ, HIC BITMEDI-BITMEYECEK BIZIM ASKIMIZ!! CATLAYIN CIMBOMLULAR BU YIL FENER SAMPIYON!
#SENSIZ HAYAT BIR ISKENCE DILIMDESIN. GUNDUZ GECE SATIR SATIR, HECE HECE SAMPIYONSUN FE-NER-BAH-CE
# HAYATA FENERBAHCEDEN BASKA HICBIR SEYI OLMAYAN BEN, HAYATA FENERBAHCEDEN BASKA HERSEYI OLANA ACIRIM
# FENERBAHCE SEN COK YASA CANIM FEDA OLSUN SANA. HIC BIRSEYE DEGISILMEZ SENIN SEVGIN BU DUNYADA. LALALALAYLAYLAY…
# YAGMURLARDA, CAMURLARDA, ISTANBUL ‘DA, DEPLASMANDA. SENIN ICIN CEKTIK CEFA, HAKIMIZ BU MU KANARYA ?
# NE SINEMA, NE TIYATRO, NE DE ISTANBUL’DA BIR GECE. EN BUYUK EGLENCE FENERBAHCE.
# BU SENE SON OLMALI, ARKASI OLMAMALI. SOYLETME ARTIK FENER ACI HASRET SARKSINI
# HER INSAN FENERLI DOGAR AMA SONRA YOLDAN CIKABILIR
# FENERBAHCE FORMASI TUTKULU BIR ASIK GIBIDIR. SEVDIGINI BIRAKMAZ, SEVMEDIGININ DE YUZUNE BAKMAZ.
# KANARYASIN SEN BIZIM CANIMIZ SARI-LACIVERT AKAR KANIMIZ SEVIYORUZ SENI CANI GONULDEN KANARYASIN SEN BIZIM CANIMIZ
# 1907 MARSI 1907’DE DOGDU ASKIMIZ, SARI-LACIVERT RENKLERI OLDU SARKIMIZ, SPORUN HER DALINDA BIZIM SANIMIZ, HIC BITMEDI BITMEYECEK BIZIM ASKIMIZ!!
# SARI LACIVERT RENGIMIZ BIZIM!, GURUR VERIR TARIHIN FENERBAHCEM ATAMIZ’IN SOZUNDEN BELI DEGIL MI, EN BUYUK SENSIN FENERBAHCEM!
# CIHATLAR, LEFTERLER, CANLAR, FIKRETLER HALA SEVILEN BIRER ABIDEDIRLER! HIC BIR KULUPTE OLMAYAN BU DOSTLUK, YILAR YILI HEP SAMPIYON OLDUK!
# KALPLERI FETHEDEN RENKLER,YASA FENERBAHCE! TURK’UN KALBI SENLE ATAR,YASA FENRBAHCE! MAZINDE BIR TARIH YATAR,YASA FENERBAHCE! NE MUTLU SENI SEVENE,YASA FENERBAHCE!
# BUYUKLUK GECMISTE GIZLIDIR BUYUK TAKIM MAZISINDEN BELIDIR…
# GÜLERSEM SEVINCIM, AGLARSAM GÖZYASIM, ÖLÜRSEM TOPRAGIM OL FENERBAHÇEM
# ITINA ILE ASLAN TERBIYE EDILIR..BASVURU: HERHANGI BIR FENERBAHÇELI…..
# BIR FENERLI, 10 BESIKTASLI , 20 TRABZONLU VE BÜTÜN CIMBOMLULARA BEDELDIR.
# NE SINEMA, NE TIYATRO, NE DE ISTANBUL’DA BIR GECE. EN BÜYÜK EGLENCE FENERBAHÇE.
# NE OKULU BITIRMEK, NE BIR GENÇ KIZI SEVMEK, EN BÜYÜK DILEGIMIZ SENI SAMPIYON GÖRMEK
# ORTEGA SÜPER LIGDEKI SIKE VE SAIBE LEKELERINI TEMIZLER, ÖZENLE ÇIKARTIR VE PARLATIR.
# BEN HERKESIN IÇINDE TEKIM. TEK OLDUGUM SÜRECE ZAFER BENIM. ÇÜNKÜ BEN FENERBAHÇELIYIM.
# YAGMURLARDA ÇAMURLARDA ISTANBUL ‘DA DEPLASMANDA SENIN IÇIN ÇEKTIK CEFA HAKIMIZ BU MU KANARYA…
# SENSIZ HAYAT BIR ISKENCE DILIMDESIN GÜNDÜZ GECE SATIR SATIR , HECE HECE SAMPIYONSUN FE-NER-BAH-ÇE
# FENER DEDINIZ SÖNDÜNÜZ,ASLAN DEDINIZ KAÇTINIZ, HAMSIYDINIZ YENDINIZ, KARTAL OLDUNUZ, SAMPIYONSUNUZ!!
# HAYATA FENERBAHCEDEN BASKA HICBIR SEYI OLMAYAN BEN HAYATA FENERBAHCEDEN BASKA HERSEYI OLANA ACIRIM
# FENERBAHÇE FORMASI TUTKULU BIR ASIK GIBIDIR…SEVDIGINI BIRAKMAZ, SEVMEDIGININ DE YÜZÜNE BAKMAZ…
# SARININ YANINA LACIVERT KOYDUK,YILARDIR BIZ SENIN ESIRIN OLDUK,YAGMURLARDA ÇAMURLARDA SENINLE OLDUK,FENERBAHÇEM SEN BIZIM HER SEYIMIZSIN!
# KANARYASIN SEN BIZIM CANIMIZ SARI-LACIVERT AKAR KANIMIZ SEVIYORUZ SENI CANI GÖNÜLDEN KANARYASIN SEN BIZIM CANIMIZ.
# SARININ YANINA LACIVERT KOYDUK YILARIN BEN SENIN ESIRIN OLDUK. YAGMURLARDA ÇAMURLARDA YANINDA OLDUK. FENERBAHÇE SEN BIZIM HER SEYIMIZSIN. EGLENELIM ARKADASLAR FENER GELIYOR KADIKÖYDE BU GECE BAYRAM OLUYOR. SAMPIYONLUK BIZIMDIR ALEM BILIYOR.KALDIRIN BAYRAKLARI EFSANE DÖNÜYOR.
# SAMPIYON FENERBAHÇEM NE ISTERSEN ISTE BENDEN ISTERSEN DONATALIM DÖRT BIR YANI BAYRAKLARLA ISTERSEN ÇINLATALIM DÖRT BIR YANI SARKILARLA ISTERSEN EGLENELIM DAVULARLA ZURNALARLA
# 1907’DE DOGDU ASKIMIZ, SARI-LACIVERT RENKLERI OLDU SARKIMIZ, SPORUN HER DALINDA BIZIM SANIMIZ, HIÇ BITMEDI BITMEYECEK BIZIM ASKIMIZ!!!
# SARI LACIVERT RENGIN, VAZGEÇILMEZ YEMINIM,SANA CANIM FEDA FENERBAHÇEM.YAGMUR, ÇAMUR DEMEM, HER MAÇINA GELIRIM,YOLARINA DÜSERIM FENERBAHÇEM.KRALINIZ EZE EZE, ISTE GETIRDIN DIZE,EN BÜYÜK FENERBAHÇE, NE GEREK VAR BASKA SÖZE.
# SARI LACIVERT RENGIMIZ, FENERBAHÇE HER SEYIMIZ! HIÇ BIR SEYE DEGISMEYIZ! ÇÜNKÜ FENERBAHÇELIYIZ!!!
eğik köpek galatasaray fenerbahçe 6 galatasaray 0
en büyük femer başka büyük yok galata galata dün yaya yener fener gelince fıs diye söner
Kalpleri fetheden renkler, YAŞA FENERBAHÇE! Türk’^ün kalbi seninle atar, YAŞA FENERBAHÇE! Mazinde bir tarih yatar, YAŞA FENERBAHÇE! Ne mutlu seni sevene, YAŞA FENERBAHÇE!
Fenerbahçe forması tutkulu bir aşk gibidir. Sevdiğini bırakmaz, sevmediğinin de yüzüne bakmaz.
Ne sinema, ne tiyatro, nede İstanbul’da bir gece. En büyük eğlence FENERBAHCE.
YANI BAYRAKLARLA İSTERSEN ÇINLATALIM DÖRT BIR YANI ŞARKILARLA İSTERSEN EĞLENELIM DAVULARLA ZURNALARLA
SARI LACIVERT RENGIN, VAZGEÇILMEZ YEMINIM,SANA CANIM FEDA FENERBAHÇEM.YAĞMUR, ÇAMUR DEMEM, HER MAÇINA GELIRIM,YOLARINA DÜŞERIM FENERBAHÇEM.KRALINIZ EZE EZE, IŞTE GETIRDIN DIZE,EN BÜYÜK FENERBAHÇE, NE GEREK VAR BAŞKA SÖZE.
SARI LACIVERT RENGIMIZ, FENERBAHÇE HER ŞEYIMIZ! HIÇ BIR ŞEYE DEGISMEYIZ! ÇÜNKÜ FENERBAHÇELİYİZ!!!
Devamı: Fenerbahçe Mesajları > Aşk Mesajları .askturka.com/fenerbahce-mesajlari/#ixz1Va592xwg
Bu yazı buradan (Ç)alınmıştır
SARI LACIVERT RENGIMIZ BIZIM!, GURUR VERIR TARIHIN FENERBAHÇEM ATAMIZ’IN SÖZÜNDEN BELI DEĞIL MI, EN BÜYÜK SENSIN FENERBAHÇEM!!!
CANLAR,YILMAZLAR,LEFTERLER GELDI, CEMIL, ZIYA, SELÇUK, ALPARSLAN, OSMAN OĞUZ, AYKUT, RIDVAN, ENGIN VE NICELERI! BITMEZ FENER EFSANELERI!!!(
CIHATLAR,LEFTERLER,CANLAR,FIKRETLER HALA SEVILEN BIRER ABIDEDIRLER! HIÇ BIR KULÜPTE OLMAYAN BU DOSTLUK, YILAR YILI HEP ŞAMPİYON OLDUK!
KALPLERI FETHEDEN RENKLER,YAŞA FENERBAHÇE! TÜRK’ÜN KALBI SENLE ATAR,YAŞA FENRBAHÇE! MAZINDE BIR TARIH YATAR,YAŞA FENERBAHÇE! NE MUTLU SENI SEVENE,YAŞA FENERBAHÇE!
MAÇ YAPARKEN SAHADA SARI KANARYALAR, RAKIP TAKIMA KRAMPON TOPLATIRLAR! SIKI DUR KARŞI DEFANS! FENER GELIYOR, ŞUT VE GOL AĞLARI DELIYOR!
HAYDI BASTIR ŞANLI FENER SENIN SEVGIN ÖMRE BEDEL NE KUPALAR NE ÖDÜLER NE DE CIMBOMLU GECELER BU DUNYADA TEK ISTEĞIM VAR MUTLU OL YETER. BIR SEVGI BU ANLATILMAZ ANLATSANDA ANLAŞILMAZ FENERLI OLMAYAN BILMEZ BUNU HIÇBIR KITAP YAZMAZ BU DÜNYADA BIR BÜYÜK VAR KABUL EDILMEZ!
BANA ?KARTALI VEYA CIMBOMU TUT CENETE GIRECEKSIN? DESELER, BEN ?BIR FENERBAHÇELI OLARAK CEHENEME GIRMEYE RAZIYIM? DERIM..!
BU SENE SON OLMALI,ARKASI OLMAMALI SÖYLETME ARTIK FENER ACI HASRET ŞARKSINI
BIR FENERBAHCELI DÜNYAYA BEDELDIR, O DA ATAMIZDIR!!!!!
BEN HERKESIN IÇINDE TEKIM ÇÜNKÜ BEN FENERBAHÇELİYİM!!
ATAM İZİNDEYİZ BİZ DE FENERBAHÇELİYİZ
CİMBOM SANA KADIKÖY EXTRA LARGE
AVRUPA AVRUPA DUY SESIMIZI IŞTE BU FENER’IN AYAK SESLERI !!!
1907 DE DOGDU ASKIMIZ, SARI-LACIVERT RENKLERI OLDU SARKIMIZ, SPORUN HER DALINDA BIZIM SANIMIZ, HIC BITMEDI-BITMEYECEK BIZIM ASKIMIZ!! CATLAYIN CIMBOMLULAR BU YIL FENER SAMPIYON!
Devamı: Fenerbahçe Mesajları > Aşk Mesajları .askturka.com/fenerbahce-mesajlari/#ixz1Va34guap
Bu yazı buradan (Ç)alınmıştır
ölümüne fenerliyiz
beşiktaşı tutan …….. galatayı tutanıda …………