Fenerbahçe, Fb, fenerbahçe resimleri, fener bahçe resim
Fenerbahce Duvar Kagidi, fb, Sarı kanarya
Fener Şampiyonlar Ligi, fb şampiyonlar ligi resimleri, şampion sarı kanarya resimleri
Fener Resmi, fb, sarı kanarya, Resimler, Resim
Fener Resimleri İndir, Fenerbahçe download, fb, Sarı kanarya
Fener Resimleri, Fb Resimler, Sarı Kanarya, Fb, Resimler
Fener Msn Resimleri, Fb, Fenerbahçe msn, Fb msn avatar Resimleri
Fener Resimleri, Fb, Sarı Kanarya Resimleri, Resimler
Fb Resmi, Fenerbahçe, Sarı Kanarya, Resim
Ezik Galatasaray Resimleri, Cimbom, Resimler
Carlos Fenerbahce Resimleri, Roberto Carlos Resimleri, Fenerbahçe
En Guzel Fenerbahce Fesimleri, Sarı Kanarya, Resimler
En Guzel Fener Resimleri, Sarı Kanarya, Resimler
Ezik Galatasaray Resimleri, Galatasaray Resimleri, Cimbom
En Buyuk Fenerbahce, Fenerbahçe Resimleri, Resimler
Alex Fenerbahce Resimleri, Alex Resimleri, Fenerbahçe
Buyuk Fenerbahce Resimleri, Fenerbahçe Resimleri, Sarı Kanarya


















FENERBAHÇE FORMASI TUTKULU BİR AŞIK GIBIDIR…SEVDIĞINI BIRAKMAZ, SEVMEDIĞININ
Devamı: Fenerbahçe Mesajları > Aşk Mesajları .askturka.com/fenerbahce-mesajlari/#ixz1V5dUma
Bu yazı buradan (Ç)alınmıştır
DE YÜZÜNE BAKMAZ…
SARI LACIVERT RENGIMIZ BIZIM!, GURUR VERIR TARIHIN FENERBAHÇEM ATAMIZ’IN SÖZÜNDEN BELI DEĞIL MI, EN BÜYÜK
Devamı: Fenerbahçe Mesajları > Aşk Mesajları .askturka.com/fenerbahce-mesajlari/#ixz1VUHdQpJ
Bu yazı buradan (Ç)alınmıştır
SENSIN FENERBAHÇEM!!!ALPARSLAN, OSMAN OĞUZ, AYKUT, RIDVAN, ENGIN VE NICELERI! BITMEZ FENER EFSANELERI!!!(
CIHATLAR,LEFTERLER,CANLAR,FIKRETLER HALA SEVILEN BIRER ABIDEDIRLER! HIÇ BIR KULÜPTE OLMAYAN BU DOSTLUK, YILAR YILI HEP ŞAMPİYON OLDUK!
KALPLERI FETHEDEN RENKLER,YAŞA FENERBAHÇE! TÜRK’ÜN KALBI SENLE ATAR,YAŞA FENRBAHÇE! MAZINDE BIR TARIH YATAR,YAŞA FENERBAHÇE! NE MUTLU SENI SEVENE,YAŞA FENERBAHÇE!
MAÇ YAPARKEN SAHADA SARI KANARYALAR, RAKIP TAKIMA KRAMPON TOPLATIRLAR! SIKI DUR KARŞI DEFANS! FENER GELIYOR, ŞUT VE GOL AĞLARI DELIYOR!
HAYDI BASTIR ŞANLI FENER SENIN SEVGIN ÖMRE BEDEL NE KUPALAR NE ÖDÜLER NE DE CIMBOMLU GECELER BU DUNYADA TEK ISTEĞIM VAR MUTLU OL YETER. BIR SEVGI BU ANLATILMAZ ANLATSANDA ANLAŞILMAZ FENERLI OLMAYAN BILMEZ BUNU HIÇBIR KITAP YAZMAZ BU DÜNYADA BIR BÜYÜK VAR KABUL EDILMEZ!
BANA ?KARTALI VEYA CIMBOMU TUT CENETE GIRECEKSIN? DESELER, BEN ?BIR FENERBAHÇELI OLARAK CEHENEME GIRMEYE RAZIYIM? DERIM..!
BU SENE SON OLMALI,ARKASI OLMAMALI SÖYLETME ARTIK FENER ACI HASRET ŞARKSINI
BIR FENERBAHCELI DÜNYAYA BEDELDIR, O DA ATAMIZDIR!!!!!
BEN HERKESIN IÇINDE TEKIM ÇÜNKÜ BEN FENERBAHÇELİYİM!!
ATAM İZİNDEYİZ BİZ DE FENERBAHÇELİYİZ
CİMBOM SANA KADIKÖY EXTRA LARGE
AVRUPA AVRUPA DUY SESIMIZI IŞTE BU FENER’IN AYAK SESLERI !!!
1907 DE DOGDU ASKIMIZ, SARI-LACIVERT RENKLERI OLDU SARKIMIZ, SPORUN HER DALINDA BIZIM SANIMIZ, HIC BITMEDI-BITMEYECEK BIZIM ASKIMIZ!! CATLAYIN CIMBOMLULAR BU YIL FENER SAMPIYON!
SENSIZ HAYAT BIR ISKENCE DILIMDESIN. GUNDUZ GECE SATIR SATIR, HECE HECE SAMPIYONSUN FE-NER-BAH-CE
HAYATA FENERBAHCEDEN BASKA HICBIR SEYI OLMAYAN BEN, HAYATA FENERBAHCEDEN BASKA HERSEYI OLANA ACIRIM
FENERBAHCE SEN COK YASA CANIM FEDA OLSUN SANA. HIC BIRSEYE DEGISILMEZ SENIN SEVGIN BU DUNYADA. LALALALAYLAYLAY…
YAGMURLARDA, CAMURLARDA, ISTANBUL ‘DA, DEPLASMANDA. SENIN ICIN CEKTIK CEFA, HAKIMIZ BU MU KANARYA ?
NE SINEMA, NE TIYATRO, NE DE ISTANBUL’DA BIR GECE. EN BUYUK EGLENCE FENERBAHCE.
BU SENE SON OLMALI, ARKASI OLMAMALI. SOYLETME ARTIK FENER ACI HASRET SARKSINI..
HER INSAN FENERLI DOGAR AMA SONRA YOLDAN CIKABILIR..
FENERBAHCE FORMASI TUTKULU BIR ASIK GIBIDIR. SEVDIGINI BIRAKMAZ, SEVMEDIGININ DE YUZUNE BAKMAZ.
KANARYASIN SEN BIZIM CANIMIZ SARI-LACIVERT AKAR KANIMIZ SEVIYORUZ SENI CANI GONULDEN KANARYASIN SEN BIZIM CANIMIZ
1907 MARSI 1907′DE DOGDU ASKIMIZ, SARI-LACIVERT RENKLERI OLDU SARKIMIZ, SPORUN HER DALINDA BIZIM SANIMIZ, HIC BITMEDI BITMEYECEK BIZIM ASKIMIZ!!
SARI LACIVERT RENGIMIZ BIZIM!, GURUR VERIR TARIHIN FENERBAHCEM ATAMIZ’IN SOZUNDEN BELI DEGIL MI, EN BUYUK SENSIN FENERBAHCEM!
KALPLERI FETHEDEN RENKLER,YASA FENERBAHCE! TURK’UN KALBI SENLE ATAR,YASA FENRBAHCE! MAZINDE BIR TARIH YATAR,YASA FENERBAHCE! NE MUTLU SENI SEVENE,YASA FENERBAHCE!
BUYUKLUK GECMISTE GIZLIDIR BUYUK TAKIM MAZISINDEN BELIDIR…
GÜLERSEM SEVİNCİM, AĞLARSAM GÖZYAŞIM, ÖLÜRSEM TOPRAĞIM OL FENERBAHÇEM..
İTINA ILE ASLAN TERBIYE EDILIR..BASVURU: HER
Devamı: Fenerbahçe Mesajları > Aşk Mesajları .askturka.com/fenerbahce-mesajlari/#ixz1VUVZyf1
Bu yazı buradan (Ç)alınmıştır
en büyük fener ondan baska büyük varsa onu *****
Devamı: .yenimakale.com/wordpres/fenerbahce-resimleri.html#josc82908#ixz1VSy54HQ
hepinize yeteriz bu dünyaya canım feda olsun sana aşkim fenerim
en büyük fenerbahçe başka büyük yok
galata girme biz le gol yarışına sokarız seni at yarışına
fenerbahçe ye lafyok kötü laf duyarsak sonunu sisler düşünün fenerbahçe baenim herşeyim ondan başka kimim var benim fenerbahçeyi çok seviyorum
SaRı Laciwert Renqimiz FeNeR BaHÇe Herseyimiz HiÇbir SeYe Deqismeyiz ÇeNKü BiZ FeNeR BaHÇeLiYiz
FENERBAHÇEM SEN ÇOK YAŞA
fenerbahçem
garasaray egil köpek hahahah
BU YIL KÜMEYE DÜŞMEN İNŞALAH
şit umut o ankaralıyız alahın adamıyız olmasın kardeş
yer siyah gök beyaz şampiyon beşiktaş kardeş daha bebeksiniz lan yatağınızın altına çikölata koydum yeyinde zıbarın lan ezikle****************************************************************************************************************************************************************************************************************************r
slklar bi kere fener kupayı aldı ezik sizsiniz arktr
Ne yaparsanız yapın FeNerBahCe Bitmeyecek bir mazidir. Kimse bitiremez kimseninde gücü yetmez!!!
Bizim taraftar olarak dediğimiz tek şey var DARACAĞINDA OLSAK BİLE SON SÖZÜMÜZ FENERBAHÇE!!! Bu her zaman böyle biline…..
He birde unutmayın lütfen. Kral her yerde kraldır.
gözleriniz kör olmuş sizin. her şey ortada. telefon görüşmeleri var. hakem odasını basan adamdan daha ne beklenir? sesiz kalma hakını kulanıyormuş oh ne ala. söyleyecek bir şeyi yok. bütün suçlar beli. herkes ifade verirken o hastanede keyif sürüyor. göz göre göre yapılan şikeler artık cezalandırılacak. şampiyonluk elinizden alınacak. Fenerbahçe Cumhuriyeti dediğiniz yerde tek bir Cumhuriyet var. O da TÜRKİYE CUMHURİYETİ. kimsenin yaptığı yanına kar kalmaz. FENERBAHÇE tarihine hiç çıkmayacak bir leke sürülmüştür. Buyrun temizleyinde görelim.
şampıyonlugumuzu çekemeyenler utansın. bu şerefsizler fenerbahçenın olmadıgı lıgde hukum sürerler ancak. fenerın oldugu lıgde ancak oyun oynarlar.
eğil galatasaray kopeği
Azerbaycan senle qurur duyor Fener senden buyuk sapiyon yok.Feneri azerbaycana bekliyorum.
her zaman her yerde en büyük fener
sensiz hayat bir işkence aklımdasın gündüz gece satır satır hece hece şanpiyonsun fenerbahçe
Sevgimiz sonsuz sana
Yola düştük uğruna
Trabzonda uğradık bozguna
Ah fenerim fenerim
Senin için ağlarız güleriz
Nereye gitsen ardın sira geliriz
Uğruna can veririz
Ah fenerim fenerim
Liderdik dedik bu iş tamam
Galatasaray dediki sanmam
Bu işi sana bırakmam
Ah fenerim fenerim
Günün konusu sensin
Dilegimiz fener herkesi yensin
Taraftarın yüzü gülsün
Ah fenerim fenerim
mecnun bilseydi fener bahçe sevgisini severmiydi leyla zilisini fener bahçeli olmak bir ayrıcalıktır
EN BUYUK GALATASARAY SANPIYON BESIKTAS
en büyük Fener en ezik galata en hayvan beşiktaş
Fener herkezi yendi ve hep sonlarda yendi fener herkezi yener
biz bize yeteriz çünkü fenerbahçeliyiz
en büyük ***** fenerbahçe
galata dünyayı yener fenere gelincxe donu düşer
FENERBAHÇE LİYİZ ALAHIN ADAMIYIZ
yaşa fenerbahçe başka büyük yok en büyük fener
dün beşiktaşı 4-2 yenerek fenerle tarih yazdık
EN BÜYÜK FENER BAŞKA BÜYÜK YOK!
ŞAMPİYON FENERBAHÇE
en büyük alah galatasaraya yalah beşiktaşa kışkış fenere alkış
en büyük alah galatasaraya yalah beşiktaşa kışkış fenere alkış
en büyük alah galatasaraya yalah beşiktaşa kışkış fenere alkış
fbnin eş anlamlısı şampiyon zten süpersin cnm febem…sayende yerler gökler imledi sokaklar fener diye inledi***
seni çok seviyorum FenerBahçe canımsın KANIMSIN:)
bu sene bizimlesin fenerim sen çok yaşa EN BÜYÜK FENER BAŞKA BİYÜK YOK..!
işte biz şampiyonuz kral Fb
çok iyi futbolcular fbde
fenerin bileğini bükecek varmı ben fenerime güvenirim yensede yenilsede ben fenerden vaz geçmem …fenere rakip tanımam EN BÜYÜK FENER BAŞKA BÜYÜK YOK
fener bahçe yüreği naten şanpiyon o her zaman şanpiyon
efsane fener bu sene şampiyon
FENERBAHÇEM BENİM BİRİCİK SEVGİLİM SÖYLE SENDEN BAŞKA KİMİM VAR BENİM SENİNLE AĞLARIM SENİNLE GÜLERİM SÖYLE SENDENBAŞKA KİMİM VARBENİM………………
afyok k kanaryam 0303 en büyük fener bahçe
omuz omuza şampiyon
bunlara eziklik yakısır
en büyük fener demisler
en büyük fener ondan baska büyük varsa onu *****
EFSANE FB
zeynep seni cok seviyorum
FENERBAHÇEM BÜYÜKLERİMİZDEN SONRA EN BÜYÜĞÜMÜZ SENSİN !
fenerin köpeyi galatasaray
fenerbahçeli olmak bir ayrıcalıktır…….xd
FENERE DÜNYAYI VERİRİM ALAYINA FENERLİYİM VE BU NUNLA SENİ SEVİYORUM ALAYINA FENERLİYİM VE YÜRÜVE FENERBAHÇE
fenerim benim sen bu düğnyada yaşadığın sürece seninleyim dostm benim
FENERBAHÇEM BENİM BİRİCİK SEVGİLİM SENİNLE AĞLARIM SENİNLE GÜLERİM SÖYLE SENDEN BAŞKA KİMİM VAR BENİM
fenerbahçe şampiyon (bu sene)
seni çok seviyorum ilayda
bn trabzondan sümeye özkan aynen katılıyom sana ihşalah fener olcak bu sene şampiyon biz alacaz şampiyonlu ihşalah[
yanılmıyorsam eğilen o köpek fener köpeğiydi
fenerliler h
erzaman galatasarayın önündecek
eğilecek
alez’i sev sev sev
fenerbahçe’yi tut geri kalma.
semih seni ve fenerbahçeyi ölüme kadar sevecem
bir gün herkez gs li olcak ama gerisi fb olacak xD
EN BÜYÜK FENER NE DEMİŞLER EN BÜYÜK ALAH GALATAYA YALAH BJK YE KIŞ KIŞ FENERE ALKIŞ
Hepsını ezecegız FeNerßaHceM
HAYDİ EZ HAYDİ EZ HAYDİ EYİLKÖPEK
fb en guzeli ya gs hic guzel degil
fenersiz hayat hayatsız fener olmaz
bu sene şampiyon tabiki FENERBAHÇE dir.
sonuna kadar FENER BAHÇE hep destek tam destek FENER’e
fenerbahce 2011 yilinda sampiyon olacak sampiyonlar liginde inter,celsi,csk moskwa,sevila yi yendi gibi galatasarayida yencektir
fenerbahçeli olmak demek leyla mecnun olmak demek iyiki varsın kanaryam
fener yasa
FENERBAHÇE forması tutkulu bir aşk gibidir.SevdiGini BıraKmaZ, SevmeYenin de YüzüNe BakMaz ..!
fb yaşasın sizde yaşayın
FENERBAHÇELİ OLMAK ŞEREFTİR GALATASARAYLI OLMAK İSE FENERE BOYUN EĞMEKTİR
FENERBAHÇEM BENİM
her zaman arkandayım fener bahçe yen sende yenmesende her zaman yanındayız
fener bahçem seni çok seviyorum en güzel takım biziz yani FENERBAHÇE
fenerbahçe hayatımın birtanesi fenerbahçeden atılmam fenerbahçe aşkınlada şoşkunlada sen çok yaşa
seni cok seviyorum
fener bahçe herşeyimsin sen canı kanımsın
bunlar süper ben de fener bahçeliyim dünyayı verseletakımımı satmam :)) xD
FENERE TERBİYESİZLİK EDEN İNSAN DEĞİL
SENİN AŞKINLAYANIYORUZ KANARYAM
abi sizn gibi top oynayanlar görmedim hele özelikle alxin oynayışı mükemel saygılar
ben nıang fenerbahçeli futbolcu gol atmam için seyirci desteği olmalı
BU DUNYA DA EN ADI EN (MAL)EN (:ŞEREFSİZ:)EN (KÖPEK) GALATASARAYDIR
en köpek takım kim tabiki(galatasaray) dır. doğru değilmi arkadaşlar
ASIL TAKIM BU BİRDEN YÜKSELEN KANARYA.
galatam benim sümüklü mendilim
FB li olmak gurur ister.
HERKES 1 GÜN GSLİ ÖLENE KADARDA FBLİ OLACAK
BİR GÜN HERKEZ FENERLİ OLACAK BUNU TÜM GALATASARAYLILAR
BİLİYOR
EĞİLİN LAN KÖPEK GS LİLER EĞİLİN KÖPEKLER…