SSK no sorgulama, ssk sicil no sorgulama, ssk no öğrenme, ssk sicil no öğrenme, ssk numarası sorgulama, ssk sicil numarası sorgulama, ssk numarası öğrenme, ssk sicil numarası öğrenme, ssk sicil no, ssk sicil numarası, öğrenme, sigorta, sigorta no sorgulama, sigorta no öğrenme, sigorta sicil no sorgulama, sigorta sicil no öğrenme, sigorta numarası sorgulama, sigorta numarası öğrenme, SSK no sorgulama, ssk sicil no sorgulama, sigorta sicil numarası sorgulama, sigorta sicil numarası öğrenme…
SSK Sicil Numaranızı öğrenmek için aşağıdaki bağlantıya tıkladıktan sonra;
* TC Kimlik Numaranızı yazıp “Sorgula” diyerek,
Ya da
* Ad, soyad, baba adı ve doğum yılınızı yazdıktan sonra “Sorgula” diyerek öğrenebilirsiniz.
ÖNEMLİ NOT:
Arkadaşlar SSK Sicil No öğrenme, sorgulama vb. online devlet işlemlerinin birçoğu artık sadece https://www.turkiye.gov.tr adresinden yapılmaktadır. Bu sitenin bu tür hizmetlerinden yararlanabilmek için “e-devlet şifresi” almanız gerekmektedir. PTT şubelerinden 1 lira karşılığında şifrenizi alabilirsiniz. Şifrenizi unutursanız yeni şifre için 10 lira sizden istenecektir. https://www.turkiye.gov.tr adresi dışında SSK sorgulaması yapmanız mümkün değildir.
Saygılarımızla.
SSK No Sorgulama – SSK No Öğrenme : https://www.turkiye.gov.tr
TC Kimlik No Sorgulama – TC Kimlik No Öğrenme için tıklayınız…
Sigortalı Hizmet Dökümü Sorgulama (SSK Sicil No ile) Öğrenme : https://www.turkiye.gov.tr/
Sigortalı Hizmet Dökümü Sorgulama (TC Kimlik No ile) Öğrenme : https://www.turkiye.gov.tr/

yzık bu insanlara calışıolar cabalıolar bu devlet denen lanete yediriolar tabi devlete alıştı sömürüoda sömürüyor alah belasını versin bu devletin de baş belası tayibin de bunlar böle bizim paralarımızla adamız die geciniolar nerde adamsın len sana ekmeğini yediren bu milet asıl adam şu sistem iptal olsun herkez kulansın sıkıldık yeter
Bune şimdi insanları uğraştırmak için elinden gelen herşeyi yapmaya başladılar o kadar Parayı Mezarına ***üremesin Tayip Kendine gel kendine Bu İnterNet Boşuna değil bunada aylık 70 tl ödüyorum anten
hep saten akp ıktıdıra geldıkten sonra bunlar oluyor bızım mıletımızde hata
E.DEVLET .AŞİFRESİ DEDİNİZ BU SİTEYE ULAŞMAK VE İŞLEM YAPABİLMEK ADAMA KAFAYI SIYIRTIRIR BEŞ SAATE BİR SİCİL NO MU ÖGRENEMEDİM PRİMLERİMİ ÖĞRENEMEDİM NE ZAMAN EMEKLİ OLACAĞIMI ÖĞRENEMEDİM HELAL OLSUN SİZE BRAVO MİLETE EBU CEHİL EZİYETİ BUDUR İÇTE DAHA NE DİYEYİM BİLMEMKİ……….
.turkiye.gov.tr/4a-hizmet-dokumu
arkadaşlar link bu. 4A hizmet dökümüne girin orda sigorta siciliniz, ödenmiş pirimleriniz,günleriniz yazıyor. tabi şifrenizi alıp türkiye.gov.tr ye girip değiştirdikten sonra.
ARKADASLAR HPINIZIN YORUM LARINI OKUDUM HEPINIZ HAKLISINIZ . VE GORUNEN OKI BIZ NEKADAR BURAYA YAZ SAKTA BIRSEYIN DEGISACEGI YOK BI INTERNET PAKETI OLAYI HERGUN TW DE HABER OLDU DA BUNU NIYE SIMDI OGRENIYORUZ HAKSIZ SAM HAKSIZ SIN DEYIN BU NO YUZUNDEN ISIME GEC KELDIM GALIBA ISIZ LER GURUBUNA BENDE KATILACAM GERISINI SIZ GETIRIN ARTIK YETKILILAERI IS BASINA DAWET EDIYORUM[b]
bız ozurlu ozurlu kps kazanmısız beynımızın bı kısmı alınmıs.ise yerlestırılemedık.keske bulgarıstanda dogsaydık.onlar burda ılk olulu zor bıtırdıler.sagolsun ısine gelen memur yaptı zamanında onları.malıyede masa basında dantel ısledıler.sımdı duydum emeklı olmus.benım sucum neydı.ben turk degılmıyım.benım atalarım dedelerım savasmadımı bu ulke ıcın onlar yoken bız vardık.helal olsun.yatıgın yerı alah ayarlasın.sagol.
BEN BOLE SITEN YETER ARTIK SABAHTAN BERI BI NUMARAMI OGRENEMEDM
sıgortam odenıyo mu
SK NUMARAM
devletin başında bir işi beceremeyen siyatsetçiler ve onların yalakası bürokratlar oldugu sürece biz bu devletle cuvala vergi vermemize ragmen sigorta numarasını ögrenmek gibi basit bir bürakrotik işlemi bile 21.y da interneten haledemiyoruz…yazık ülkemin haline:(
bune iş ya şuna para buna para verdigin iki kuruş birşey ondada gözu kalmış her türlü alıyor yine
biz yurtdisindan postaneye nasil gidelim bu kadar sacma sapan düsüncesiz bir uygulama 4 gün oncesinde öylesine girdim ama simde sicil numaeasi lazim bir türlü bulamiyorum vatan dasa eziyeten baska bir sey deil yazik tüm kanunlarin icine etiniz her yey yariyamalakcorab degisir gibi kanun degisiyorbirde vatandasin kolayligi icin olsa ok
yazıklar olsun ya ücretlendirmedğiniz bir bu kalmıştı bunu da yaptınız ya pes,devlet vatandaştan nasıl para alırım diye hiç olmayacak işlere giriyor koca bir yazık… vatandaşını düşünen değil sömüren bir devletimiz var ne mutlu bizlere!!!! devlet miletin özelini kaldrdı daha ne diyen arkadaşlarda biraz düşünsün eğer o kadar düşünceli ise devletimiz bunu kişinin ücretlendirmeye tabi tutulmadan yapabilmesini sağlasaydı…
Bilgisayar mühendisiyim,sitede gerekli linki bulamadım , zaten şifremde yok,olsada bi işe yaramazmış.ak.
Arkadaşlar sistemin bozuk olduğunu şifresi olan arkadaşlardan takip ediyorum,kendi şifremi almak nasip olmadı.İşten zar zor izin alıp pt ye gitim iki kere bana sıra gelmeden o sistemde bozuldu.Şifresi olan arkaşlar dalga geçiyo ,almana gerek yok , bizde var da ne oluyo diyo,patronda artık şifre almak için izin yok diyo,o yatırıyomuş , bana güvenin diyo,ah şu sistem bi açılsın,hele sen dur , gece gündüz girecem,çıkacam çıkacam tekrar girecem.1 tl yi verdim ya , girip girip çıkacam.
slm benim huzursuzlugum emekli mas icin muracat etim benden evrak asilari istendi gonderdim tam 3 ay oldu hala bir haber alamadim. tam bir cinayet.bu gibi islemler avrupa ulkelerinde uc gunde yapilabiliyorken ? bizim ulkemizdeki bu donmus duzen ne zaman duzelecek.ben bu emekli masimi gercekten olmeden alabilecekmiyim ? bunun bekleme suresi ne bilen varsa veya nereye muracat etmem geriktigine dair bana yardimci olmak isteyen iyi niyetli kardeslerim simdiden tsk ederim.
saygilarim
adem
ücretlendırmedıgınız bı bu kalmıştı
güzel anem gitmiş ayaklarıyla şifre almış gelmiş arıom arıom giremiom bu ne ya ala alah
Bence guzel bir uygulama, her turlu islemimizi e-devleten yapabilmek guzel. Ama bu sifre herkese Kimlik nosuyla saglanabilseydi, postaneye gitmek vs gibi dertlere girilmeseydi ne iyi olurdu, o zaman tam hizmet olurdu iste..Belki de takdir edilmek istenilen nokta bu . Biz de “bravo “demek stiyoruz tabi, ama.. Bunu engeleyen bir 1ytl harci geliyor onumuze ve her ne kadar 1 Ytl nin hesabini yapanlara kizmak geliyorsa da icimizden hakli olmadiklarini da soyleyemiyoruz malesef! Bir de tabi postaneye gitme cabasi, biz yurtdisinda yasiyoruz, ne yapicaz peki ? bir sonraki gidisimizi bekliycez anlasilan.. Ya da calisanlar ne yapicak? Neden boyle basit seyler bile dusunulemiyor cok komik, anlayamiyorum..Yoksa amac gercekten o 1 YTl yi mi almak?
o koltuğa kanka bu koltuğa terorist öbür koltuğa amcaoğlu gelirse sonuç ortada… bundan üç ay öncesine kadar sadece kimlik no ile çok kolay girilebilen sk hizmet dökümü sayfası şimdilerde 1 tl verilip alınabilen şifre ile hiç ulaşılamıyor üstelik şifreyi kaybederseniz 10 tl da cabası lanet olsun diyorum size yapılacak her hakareti sonuna kadar hak ediyorsunuz…
bencede çok güzel bir sistem kardeşim al e-devlet sifreni istediğin her şeyini kontrol et gene edemezsen gel o zaman devleti ve tayip’i suçla.
sigorta numarası öğrenmek istiyorum
bir sate bir şifre bulamadım ne biçim hizmet yapıyorsunuz.şifre dediniz aldık süs diye mi veriyorsunuz şifreleri hiç bi işe yaramıyor
Ne kadar üşengeç, ne kadar cahil insanlar varmış aramızda yahu. ptden altı üstü bir şifre alacaksınız bütün devlet işlemlerinizde bunu kulanacaksınız. bitarafınızı kaldırmayın aman! 15 yıl önce böyle bişey var mıydı yazmış birisi yahu 15 yıl önce bilgisayar mı vardı evinde? Çile diyenler karneli yağ kuyruklarını unutmuş çile diyenler karneli gaz kuyruklarını unutmuş….
ben böyLe hükümetinde devletinde sgk nın da lanet olsun sizin gibi insanlara benim babamı bir sicil numarası öğrenmek için il e gönderen o memurun anasını ……..
** bu ne ya miletin ahını nasıl çıkaracaksınız şerefsiz adamlar bu kadarda düşülmez
slm ben 1 tl verdim aldım pt edevelet şiresi ama 1989 sk 36 günlük sikortaliyim sk numarayok bigilerinizi arz ederimgöderirseniz men olurum tskler
yapacagınız işin anasını avradını gelmişini geçmişini ……. size oy verdime pişman oldum alah belanızı versın….
ya yetmıomu bunların bıze yapdıkları kendılerını rahat edırmek ıcın ınsanlara edıklerı zulme bak ya e-devlet dıo herseye oy almayı bılıosunuz sordunuzmu bıze bunuda cıkartalım dıe sımdi herseye e-devlet ısdıo ben gıdıp onu alana kadar evraklarım kalacak acıl durum ne yapcam sımdı bu devletı basımıza getırenler utansın sımdı yazıklar olsun ya vala rezıl edınız ınsanları… bızı oyuncakları olarak goruolar ama ınsanlarımız farkında degıl…..
adam gibi bir site kurun bu ne yaw tüh
sizin kurcanız sistemin alah belasını versin hükümet gibi işe yaramaz pislik heriflersize 1 milyon değil günahımı veririm ancak ona layıksınız siz….
sayın receb bey bide sen dene bakalım sen öğrene biliyonmu sk numaranı
sayın fatih tayib biz sisteme giremiyoruz sisteme nasıl girildiğini anlatında öğrenelim
yazıklar olsun ulkede kac sk lı var herkesten 1 tl alınınca ne olur hala bu milet uyu yorsa yazıklar olsun daha ne diyeyim sömürgeci zih niyetler sarmıs ulkeyi
sigorta numarası sorgulaması
canınızı kurtarın sk sı batsın arkadaş tamamen eziyet ya
bu ne saçma bir site işkenceden hiç farkı yok
bune ya nabtılar bole ya bı sıgorta sıcıl nonu orenemıyoz lutfen bırı bu ıse el atsın
bu ne ya
ben sigortamın pirimlerini nasıl öğrenecem
tayip beye oy verın sız boyle yapacak yıne sıze tayıp bey sızı okadar guzel kulanıyokı hıc kımse uykusundan uyanıpta cevap veremıyo
bide kızıyorlar hakan kardeşim doğruyu söyleyeni 9 köyden kovarlar bunlar zaten devlet karşıtı olduklarından ne yaparsan yap kötülemek ve hakaret onların işleridir inanma şif giriyormuşta olmuyormuş ha s bizim özeliğimizmi var yalanlarla iftiralarla bir yere varamasınız ya adam hayret y sisteme giriş yapan herkes bu bilgileri görüyor başkalarının özelini bari yok eti devlet daha ne istiyorsunuz
bole bısey olamaz gercekten devlete yardımıs ne yardımı tayıp erdogan ındırsın cebe cukayı bız devlete yardım edelım ha adam dunyanın zengını n den bırtanesı olmus hala turkıyeyı yemeye calısıyor
sk numaramı öğrenemiyorum devlet şifresi çıkarmışlar bide biz çakışan insanlarız hangi ara gidicez pt ye lanet olsun
yok pt ymiş yok şifreymiş bu ne ya eskiden ne rahat giriyoduk siteye çok güzel alıyorduk şimdi ise para DEVLETE PARA GİRSİN DİYE
ne bu be ıkı gundur gırmedıgımız sıte kalmadı nerde bu devlet hızmetı alah belanızı versın bulamıyoz hızmet dokumunu
yazıklar olsun devletımıze ? 1tl ye kadar dustuler demek
.turkiye.gov.tr/4a-hizmet-dokumu
turkiye.gov.tr içerisinde “sigorta döküm” diye arama yaptım ve ilk bulunan yukardaki adres oldu. şu anda
“HizmetDokumu4A, geçici olarak kulanılamıyor” mesajını veriyor ama ben dün bakmıştım.
gerçekten bukadar saçma zihniyet olmaması lazım ben interneti kulanmayı bildiğim halde beceremedim sigorta günüme bakmayı…anlamayan adam nasıl bakacak ya biraz mantık be kardeşim..birazda yuh
daha önce sk giriş var mıdır varsa yardımcı olursanın makbule geçer…….:D
SAKA ARA BORCU ÖDENE BİLİRMİ
kaç satir uğraşıyorum aramadığım ne varsa hepsinin cevabını veriyor bi numaramı öğremedim.biri bana yardım etsin lütfen….
lanet olsun size
bence süper bir hizmet. teşekürler
BUNASIL İŞDİR YAHU SK NUMARAMI BULAMIYORUM KAÇ YIL SKM İŞLEMİŞ ONUDA GÖREMİYORUM PT ŞİFRE ALDIK BUNLAR HEP PARA TUZA ZATEN 1 TL GİTİ ONUNLA GAVEDE ÇAY İÇERDİM BUNE YAHU
yahu site kurulmuş hesapta araştır bul ne biçim iştir sigorta no yu bile bulamıyoruz ne biçim site ..
alah belanızı versin başka bişey demiyorum sk mı sorgulayamıyorum lanet ıolsun
sk nomaram
arkadaslar seçim zamanı yaklasıyor umarım düzelir
alah beklanızı versin….
alah beklanızı versin….
bi sicil nomuzu bile öğrenemiyoruz bu ne ya!
sfre aldım pt den barı sıteyı kurmusunuz guzelde hakını verın kardes aradıgım seyı bulamıyrum bu nasıl sıstem resmen kabus ısalah sıteyı gerı duzenlerler
onceden ne guzeldı aradıgımı buluyrdum devlet sıfresıde aldık ama aradıgımızı bulamıyorz yanı bu kolaylasmısmı sımdı
15 sene önceleri böyle birsey varmiydi
Bencede saçmalık bune ya böyle şeymi olur tc numarası denen birşey var zaten bu numaraya girilir ne öğrenilmek isteniliyorsa öğrenilir tabi ki bu durumu zora sokanlar adam gibi bir site sağla***** olur bu iş nereye girsem saçma sapan siteler çıkıyor karşıma böyle hizmet mi olur hepsinin alah be………. sını versin böyle devlet varken hiç bir işimizi haledemeyiz biz. H birde yazmışken şunu da yazayım bu konuda madur olan bir çok vadandaşımız var mesleki lisede stajerlik yapanlar sk ya girişden yararlanamıyorlar oh ne güzel herkez bir yol tuturmuş gidiyor avukat stajerlere var mesleki stajerlere yok bu nebiçim adalet sistemi biz madurlar enayimiyiz arkadaşlar hakımızı neden aramıyoruz bu bizim en doğal hakımız teşekürler…
İşçi emeklisiyim. Emekli maşımı nerden görebilirim. Bilen varsa yardımcı olsun
bende aksamdan beri sifremi giriyorum ama yanlış diyo devlet gene aldı bizden 10 tl yi alah kahretsin boyle devledi
sigorta numaramı örenmek istiyorum
sk sorgulama şifrer alma
nerden nasıl bulacaz bunu anlamıs degılım
bu ne bıcım ıstır yavhu 2 satır ugrasıyom ama daha bısı bulamadım bılen yokmu bu ısı ya delırmek uzereyım
bu ne iştir kardeşim çile 100%100 töbe
çektirdikleri çileye bak
ben sigorta numaramı bilmiyorum eğer numaramı öğrenirsem çok iyi olur şimdiden ilginize teşekür ederim.
sizin zihniyetiniz bozuk tayip olmasa ecevit ülkeyi satmıştı
ya arkadaşlar hükümeten alah razı olsun e-devlet diye bir sistem açtı bizleri büyük sıkıntılardan kurtardı sayın başbakanımız……adamlar akıl edip böyle bi sistem yapıyor ama o sistemi kulanamayan zihniyeti bozuk beceriksiz kişiler çamur atıyor nede olsa çamur atmak kolay birazda hatayı kendinizde arayın sivas lı
ne nasıl bır ıstır bu kardesım yav sabahtan berı ugrasıyorum gıremedım sıstmenıze e devlet sıfresını gırıyorum olmuyor yazık sıze ınsanları bosa ugrastırıyorsnuz
ya sabır ya sabır
sigortamı örenmek istiyorum
25447880558 sicil no isteniyor
acil hastalara nasıl mudahalke ediliyorsa. bende acil numaram lazım. bu işler bizde anacak bu kadar oluyor. rezalete bak. 1. liraya vatandaşı mahküm etmek herhalde bir tek bizde olsa gerek . sadece alkışlıorum . anlamını sormayın************************……?
2 sat ara ara yokbu ne ne hale geldik kimsenin umrunda değil reziler
s.a kim şimdi şifre almak için uğraşacak bırakında vatandaş öğrenmek istediğini öğrensin interneten bile devletimiz akar bekliyo beklesin ama sk veya sabıka kaydı,vergi no öğrenme hakımızı kısıtla***** değil kaldırılsa iyi olur bu şifreleme işi ………….??????????????????????
yardımcıoldum kişi ananem( hanife kurt )
emekli olabilmem icin nekadar pirimim var ne kadar acığım var ne zamam emekli olabilirim
17591689972 sk sicil sorgula
sayın sokar hakan bey sorun verilen 1TL ler değil sorun devletin söylediğini yaptığımız parayı yatırıp şifremizi aldığımız halde hala kendi bilgilerimizi göremiyor olmamız. ayrıca 1 TL bir birey için çok büyük bir mebla olmayabilir. ama geniş düşündüğümüzde Türkiye’de yetmiş milyondan fazla insan yaşıyor. Bunun 45 küsur milyonu sk’lı görünüyor.Hepsinden birer tl alınınca toplanan parayı ve devletimizin cebine giren kısmını söylememe gerek yok sanırım.
ulan bi sorgulama yapıcaz milete çektirdikleri zülme bak ya şimdide şifreli sisteme geçilince daha i olunucak deniliyo du *** i oldu ceplerine para sokmak için şifre yöntemini çıkardılar .hayır şifreyi alıncada bi *** olmuyo ki iki sat sorgulamak için sayfa arıyosun satlerce sırada bekle 1 tl bayıl paranla rezil ol bi de üstüne aynı sıkıntıyı çekmeye devam et yazıklar olsun
site tam olarak oturmamış sanrım. sk sicil nosunu ben de bulamadım.mail atım siteye bulamıyorum dedim dönerlerse sizlerle de paylaşırım. sinirlenmeyin hemen. rahat olmaya bakın.kendinize zararı var emin olun kimsenin umurunda değil ,isterseniz 160 ı da arayabilirsiniz o siteden..
bu siteyi yapan kişiyi çok mu aradınız 5 yaşındaki çocuk bile bundan daha iyi bir site kurarya
hakan ilhan denen eleman milete cahil diyeceğine sen otur aynada kendine bak. Ulan kendi şifremizle kendi bilgimizi göremiyoz m…lmısın nesin
Yukarda devlete kufur edenler cahil geldınız cahil gidiceniz 1 TL nın lafını yapmayın o dedıklerı devlet sıfresı nasıl ınternet adresıne gırerken kendı sıfren var oda aynı yanı baskasıda senın tc bılerek butun bılgılerıne bakmasın dıye a benım cahıl mıletım az akılanın bı dusunun öyle hareket edın… COk yazık
ulan bı sıcıl numarası ogrenecez ugrastırıyonuz sızın yaptıgınız ıse
verdiğimiz vergiler nereye gidiyor? ***tan bir hizmet için postaneye gidip para yatırıp sonra tekrar internete para verip bilgi almamızı hangi mantığa sığdırıyorlar. “tüneleri kim yaptı kominist” diyen dalamanın da mantığını anlamış değilim. ortada yanlış bir durum varsa sorgulamak da caiz değil mi?
Lan Varya Yaktınz Bizi Boyle Bişe Varmı Ya Yuh Ya Bu na Bile Pt’de Parayla Alıyolar Yuh Yanı Senın gibi Sitenınde Ben Te… Varya Yuh be
sigortamı öğrenmek istiyorum
pt neden böyle para alıyor anlamadın miletin zaten yok parası hala para almaya çalışıyor bırak milet istedigi gibi siteye girsin neden kısıklıyorsunki devletin sitesini türkiyecumhuriyetini hiçanlamıyorum parayla şifre alıyorlar ya ne saçma bişey bu bukadarınıda yuh derim ben alah nasılbiliyorsa öyle yapsın sizi pt 🙁
ya bilen yokmu nasıl öğrencem
pt neden böyle paracı oluyor anlamadım insanlardan1 ytl alıyor şifre veriyor bukadarda olmaz bırak türkiyecumhuriyeti özgürce kulansın siteleri hep para hep para olmaz bu nefes almamız bile para olur yakında yaşamak gitikçe zorlaşıyor alah sonumuzu islah etsin 🙁 bu devlet bunu yaparsa miletneyapsın
ne biçim sistem bu ya bi numaraya öğrenmeye bile para istiyorlar 1 tl problem değilde bu sistemi koyanlar başlı başına problem