SSK no sorgulama, ssk sicil no sorgulama, ssk no öğrenme, ssk sicil no öğrenme, ssk numarası sorgulama, ssk sicil numarası sorgulama, ssk numarası öğrenme, ssk sicil numarası öğrenme, ssk sicil no, ssk sicil numarası, öğrenme, sigorta, sigorta no sorgulama, sigorta no öğrenme, sigorta sicil no sorgulama, sigorta sicil no öğrenme, sigorta numarası sorgulama, sigorta numarası öğrenme, SSK no sorgulama, ssk sicil no sorgulama, sigorta sicil numarası sorgulama, sigorta sicil numarası öğrenme…
SSK Sicil Numaranızı öğrenmek için aşağıdaki bağlantıya tıkladıktan sonra;
* TC Kimlik Numaranızı yazıp “Sorgula” diyerek,
Ya da
* Ad, soyad, baba adı ve doğum yılınızı yazdıktan sonra “Sorgula” diyerek öğrenebilirsiniz.
ÖNEMLİ NOT:
Arkadaşlar SSK Sicil No öğrenme, sorgulama vb. online devlet işlemlerinin birçoğu artık sadece https://www.turkiye.gov.tr adresinden yapılmaktadır. Bu sitenin bu tür hizmetlerinden yararlanabilmek için “e-devlet şifresi” almanız gerekmektedir. PTT şubelerinden 1 lira karşılığında şifrenizi alabilirsiniz. Şifrenizi unutursanız yeni şifre için 10 lira sizden istenecektir. https://www.turkiye.gov.tr adresi dışında SSK sorgulaması yapmanız mümkün değildir.
Saygılarımızla.
SSK No Sorgulama – SSK No Öğrenme : https://www.turkiye.gov.tr
TC Kimlik No Sorgulama – TC Kimlik No Öğrenme için tıklayınız…
Sigortalı Hizmet Dökümü Sorgulama (SSK Sicil No ile) Öğrenme : https://www.turkiye.gov.tr/
Sigortalı Hizmet Dökümü Sorgulama (TC Kimlik No ile) Öğrenme : https://www.turkiye.gov.tr/

ULAN O YERALTI TÜNELERİNİ BABANMI YAPTI KOMİNİST
adam gıbı bır sey koyun buraya numarayı bulmak samanlıkta ıgne aramak gıbı aldıgınız paranın hakını verın domuzluk yapmayın
ya arkadaş siz ne yeteneksiz, beceriksiz insanlarsınız 3 aydır bi sistemi devreye sokamadınız haram olsun hakım size
ya varya verdiler bir şifre bi b..ka yaradığı yok. Şifre ile işini adam gibi gören varsa çıksın söylesin. Bir sk sicil no sorgulayacaz nerede nasıl yapılıyor belirsiz.
gelde deli olma sk yı öğrenemi,yom
şifrenize bir size iki anladınız o nu
alah belanizi versen
sşgortamı ögrenmek istiyorum
iyi arayıpta bulamayan tek ben değilmişim
bende sigorta sorgulamasını bulamadım bilen varsa lütfen yardım edin teşekürler bizi kandırdıysalar dilerm alahtan alah belalarını versin
kaç günüm vardır acaba
neden gerek görüyorlar şifreye anlamadım.herkes devletin hizmetinden bedava yararlanma hakına sahiptir.sorun 1 tl meselesi değil.böyle bir site varsa her türk vatandaşı buradan en kolay şekilde yararlanma hakına sahip olmalıdır.pt ye git şifre al.para ver.bu kadar şeye ne gerek var.aç siteyi herkes anında yararlansın kardeşim.türkiyede her alanda hep sorun yaşamaya mecburmuyuz biz.atatürk şu emanet etiği ülkenin durumunu görse herhalde herhalde lanet ederdi siyasi partilere
interneteki araya giren reklamlardan bıktım! tam sk numaramı sorgulıcam bu sefer de kodumun vodafonu giriyor araya!!! yok onun şifresi yok bunun şifresi bu ne ya!!!!
utanacak bişey yoki mileti somurmaktan bişey bilmiyor dewlet denen bişey kalmadı
şifreninde sninde alah belanı versin sk hizmet dökümü almak bu kadar zor olurmu ya
Neden bizim ülkemizde düzgün gitmeyen sistem düzeltileceğine düzgün giden sistemlerimiz mantıksız gidişata sürüklenip toplumumuzu çileden çıkartıyor?15 günde bir izin kulanan biri olarak o günümü de şifre alabilmek için sırada bekledim eve geldiğimde ise şifrenin hiç bi işe yaramadığı ile karşılaştım.(sadece saçma olan bu olsa neyse hastanede sigortalı olduğumu göremezler, asgeriyede öğrencilik durumumu göremezler, herkes başka bi sisteme yönlendirir vs vs vs)
e devlet sifresi diyeverdiniz ama biz busifreynen hicbirsey yapamiyoruz
sk mi ögrenmek istiyorum
e devlet şifresini pt den aldım eve geldim e numara ile sk dökümünü öğrenemedim eski sistemdede sk sorgulama yapamıyorum bu verdiğiniz e numara ananızın ***** girsin ****** çocukları hepinizin anasını sikiyim yapacağınız işin ***** koyayım bu şerefsizleri bunları bile bile desdekleyen ***********lar aldığınız e numaraları ***ünüze sokun
tarkan sk kaç gün olduhunu örenmek için
sk nomarası
Ben sk sorgulamanın yapıldığı bir site bulamadım bilen varsa soylesin lütfen…
bak kardesım tayıp dıye dıye a….. sen hala tayıpten alah razı olsun dıyor sun enayımısın sen kar desım sen gozunun gormedıyı seyler var haberındemısın turkıyede kac bıntane ısız var ve cıfcının anasınıo sıktıler bılıyormusunuz eskı hukumetler zamanında cıfcının urunu para edıyordu sımdı etmıyor yuzune bıle bakan yok cıfcının urunu rara etse cıfcı o parayla araba ve ınsat ve alıs verıs yapar pıyasaya para gırer ama nerde budayı mercımeyı mısırı cogu seylerı dısardan ıhrac edıyorlar ve nedemek lazım sımdı bu ıslere dıyorlar eskı hukumete kırız var dıyorlardı ama yoktu bana karsı soyle anlatayım bende cıfcıyım kardeslerım eskı hukumetler zamanında urunumuz para edıyordu ve pahalılık vardı ama ıstedıyımı alabılıyordum sımdı urunum para etmıyor ve nazlanarak alıyorlar ve aclıktan nefesımız kokuyor evıme uncuvalı bıle alamıyom o hale geldık gozunuzu acın arkadaslar yeter artık gozunuz bıraz acılsın ya alah rızası ıcın lutfen dıyorum
sahte bir asite
biz bi kaç gündür sk sorgulamaya çalışıyoruz ama olmuyor e-devlet şifresinide kulandık ama bi işe yaramıyor yardım edermisiniz? şimdiden teşekürler.
E-DEVLET ŞİFRESİ ALMAK İÇİN 1 TL VERMEYİ ÇOK GÖREN HERKESİ TIMARHANEYE KOYMALILAR.
ya öyle işte
alah belanızı versin sizin gibi sk nın siz insanmısınız
artık sigortsa sicilimizi ve ya başka bir hizmetinizi kulanmak için herkesten 1 lira toplamaya utanmıyor musunuz? dilenciler bile sizden daha onurludur,haysiyet sahibidir. bu nedemek artık 1 lira karşılığı şifre almak zorundasınız. herşeyi gerçekten o kadar güzel kolaylaştırıyorsuz ki zaten 1 lira ne olacak diye iş yapamayan memurlarınıza iş çıkarmak onlarında parasını bizden çıkarmakla kalmayıp vatandaşı soymak için elinizden geleni ardınıza koymuyorsunuz? siz bilgi edinme hakı gereğince bana hiç bir bedel ödemeden güvenlik kurumunda kayıtlı bilgileri vermek zorundasınız. sizin soygunculuğunuza destek olmak için pt ye gidip 1 tl para yatırmak zorunda bırkamazsınız hiçkimseyi. insanlar 1 lira ile 2 tane ekmek alıp karınlarını doyuruyorlar siz o kadar kolay buluyorsunuz ki bir o kadar kolaylıkla insanlardan 1 lira ve zamanını boşa harcayıp pt ye gitmesini istiyorsunuz. benim cebimden çıkan vergilerle aldığınız paraların bana hizmet veremediğiniz için 1 kuruşu dahi helal olmasın kim sebep oluyor ya da zorunda bırakıyorsa haram olsun hepsi.
Ayrıca gerçekten sağlıkta devrim yaratılar. Her seçim döneminde sağlıkla ilgili elinizden bir sürü hakı alıyorlar sonra seçim dönemi yaklaşınca biz bunu başardık diye karşınıza çıkıyorlar ve sizinde gözünüzü boyuyorlar. Sizin gibileri görünce bu kadar kör,bu kadar cahil ve aklı kıt olan insanlar olduğuna şaşırıyorum her gün bir kez daha.Her sene bir aşı olayı çıkıyor,nasıl ceplerini doyuracaklarını,nasıl ayrdakçılarına iş bulacaklarını çok iyi biliyorlar. Siz körsünüz ve bu gidişle böyle ölmeyede mahkumsunuz. Kendinizi anladık,artık düşünmüyorsunuz bari gelecek nesilerinizi düşünün.özeleştirmekle iyi yaptıklarını savunduğunuz işi eğer siz de böyle bir mantıkla işyeri çalıştırıyosanız kapatın gitsin. İhaleler yeğenlerine,çocuklarına dostlarına kalıyor,kim nerden cebine para girerse ona veriyor. Ama Avrupalı ne yapıyor ihaleyi cebinden daha çok para çıkacak bile olsa miliyetçi duygusuyla Türk e değil kendi vatandaşına veriyor. Savunun siz bu özeleştirmeleri ama memur olup yatmaya alışınca niye özeleştirildik diye de kendinizi yırtmayın.
Bu devlete verdiğim her kuruş vergi haram olsun. Cehenemin dibine direk olun…
bu kadar akp savunulduguna göre bayagı yediriyor bu akp size ne yaptı akp belge lazım sözde bende yaparım adam olun lan ne kadar yolsuzluk var akp de tabiki cebine para sokulanlar ihalede peşkeş çekiklenlerden zanedersem bu kişiler
ya arkadaşım kaç günlük sk pirimimizi öğrenmek için ilahi küfürmü etmek lazım 7 saten beri aramadığım site kalmadı devlet şifresi dediniz gitik onuda aldık daha ne istiyosunuz vatandaşdan açıkca söyleyinde anlayalım
slm arkadaşlar helal olsun bir tl de birde şu sayfayı düzenleseler sgk numarasını öğrenemedim evet güzel yanlarıda var e okula falan rahat girebiliyorsun
İNSANLARIN CEBİNDEKİ BİR KURUŞA GÖZ DİKECEK KADAR ALCALMIŞ BİR KURUM VEDE DEVLET OLAMAZ ALAH BİLDİĞİGİBİ YAPSIN BUNLARI
İYİKİ BİŞEY ÖĞRENCEM YANİ ADAMI UYUZ EDİYONUZ
bu ne yha ıyıkı bısey ogrenmek ıstedık
ben sk numaramı bilgilerimi öğrenemiyorum sinir oldum şu anda
lan hepiniz nankörsünüz çakalar. adam ergenokonu ortaya çıkarmasaydı daha çok yerdi generaler bu ülkeyi. o kadar yeri niye satı öyle mi ? o kadar yere milet doldurmuş adamını gelen kar fazladan çalışan adamlara gidiyo, yetmiyo devlet cebinden veriyo. niye verecek kardeşim devlet. fazla adamları çıkarsa suçlu olur , o işletmeyi kapatsa suçlu olur. en iyisi İŞLETMESİNİ satıp kar etirmek. senin dükanın olsa zarar etse naparsın, bu iş olmadı der kapatır yada yaptığın masrafların azını kurtarmak için satarsın. bu işte böledir. az biraz kafanızı çalıştırın. sizin zamanında yapamadığınızı bu adam yaptı. e tabi çirkeflik yapmadan da olmaz, o da sizin karakteriniz tabi: çirkeflik, çamur atmak, fesatlık.. chp mhp ve bdp bu üçü bu ülkeye çok büyük zarar. lan sizin yerinize yeni açılan partiler olsa sizden daha zararsız olurdu nankörler.
sk numaramı öğrenmek istiyorum
BEYLER AKP DONEMNDE HERSEY YERLI YERINE OTURDU KIM BU KADAR I IDARE ETI BU DEVLETI HE DEVLETI KIRLETEN KENDI ICIMIZDEN INSAN GORUNUMUNDEKI SAHISLAR AKP NIN SUCU YHOK BUNDA HE BIRTL LAFINA GELINCE KIM KIME BEDEVA IS YAPIO ADAM TURKIYRNIN PARASINI CEBINDENMI VERSIN AKIL KULANMANIN ZAMNI YA
sevgili hemsehrilrim ben fransada yasayan bir yurtas olarak sunu derim bundan daha 5 sene oncesine kadar adimimizi atsak rusveti cok sukur simdi gumruk kapilarina yaklastik mi bey fendi olduk onceden ne diyorlar di GEC LAN afedersiniz siraya insanlik mi soruyosunuz ozaman gelin yurt dislarinda demok rasileri takip edin gencleri en ufak yanlis larin da nasil iceri aliyolar ve seni cok az mik tar parayla ne halin var sa gor deyip ortada biraka biliyorlar vede su an inaninki devletin disardan cok ama cok iyi notlar aldigini cok acik gorunuyor sadece sizde artik bir gecmise donup degerlendirmenizi oneririm merci….
ulan yazıklar olsun size be 1 tl nin lafını edecek kadr alçalmiş milet anasını satim 1 tlnin karşılıgında alınacak hizmeten bihaber cahil herfler bu hükümeti hiç begenmezdim ama yapılanları görünce harbiden yapılan yorumlara deleniyo adam şu saglıkta olan devrim dünyanın hangi ülkesinde var lan amerika bile yapamadı akpnin yaptığını.şerfli haysiyet sahibi insanların hiç yoksa yiğidi öldür hakını yeme sözünden yola çıkarda tebrik falan eder yapılanları.yürüyen merdivene ters binen adama oy verecegime türklerin pksı na oy verecegime bdpye zaten yorum bile yapmam bunları görünce ALAH BİN KEZ RAZI OLSUN AKP DEN…
alah belanızı vewrsin kahrolsun
bu güne kadar hiç sigortalı işte çalışmadım ama daha önceden sigortam varmı yokmu ögrenmek istiyorum mümkünmü
10 yıl da iyi yerlere gelmişiz aşağıdakileri satarsanız iyi yerlere gelirsiniz..
1-TAKSAN,
2-GERKONSAN,
3-SEKA Afyon işletmesi ,
4- SEKA Balıkesir işletmesi,
5- SEKA Çaycuma işletmesi,
6- SEKA Kastamonu işletmesi,
7- SEKA Aksu işletmesi,
8- SEKA Taşucu Tersane Alanı,
9- SEKA ya ait 4 taşınmaz,
10- TZD Sakarya işletmesi,
11- THY USAŞ,
12- TDi Trabzon Limanı,
13- TDi Dikili Limanı,
14- TDi Kuşadası Limanı,
15- Sümer Holdinge Ait Merinos Halı Fabrikası,
16- SÜMER HOLDiNGE Ait ERYAĞ,
17- SÜMER HOLDiNGE Ait Adıyaman işletmesi,
18- SÜMER HOLDiNGe ait 117 adet taşınmaz,
19- KBiye ait 103 arsa, 89 lojman,
20- EBÜAŞ-MEYBUZ,
21- EBÜAŞa ait 54 taşınmaz,
22- TEKEL Kaya Tuz,
23- TEKELe ait 30 taşınmaz,
24- ESGAZ,
25- BURSAGAZ,
26- ETi BAKIR,
27- ETi GÜMÜŞ,
28- ETi KROM,
29- ETi ELEKTROMETALURJi A.Ş,
30- Çayeli Bakır işletmeleri A.Ş,
31- KBi Samsun işletmesi,
32- KBi 65 adet taşınmaz,
33-DiV-HAN A.Ş,
34- Amasya Şeker Fabrikası,
35- Kütahya Şeker Fabrikası,
36- SÜMER HOLDiNGe ait TÜMOSAN,
37- SÜMER HOLDiNG Malatya işletmesi,
38- SÜMER HOLDiNG Bakırköy işletmesi,
39- SÜMER HOLDiNG Diyarbakır işletmesi,
40- SÜMER HOLDiNG Çanakale Deri işletmesi,
41- SÜMER HOLDiNGE Ait 108 Adet Taşınmaz,
42- SÜMER HOLDiNG Ortadoğu Teknopark A.Ş,
43- SEKA Karacasu işletmesi,
44- SEKA Ankara Alım Satım Binası Müdürlüğü,
45- SEKA Ardanuç işletmesi Varlıkları,
46- TÜGSAŞ,
47- TÜGSAŞ Gemlik Gübre San. TAŞ,
48- TÜGSAŞ-iGSAŞ HiSELERi % 100,
49- TÜGSAŞ Urfa Depoları arazisi,
50- TÜGSAsa ait 23 taşınmaz,
51- iGSAŞ Kütahya Gübre Varlıkları ,
52- TEKEL Alkolü içkiler San. A.Ş,
53- TEKELe ait 60 adet taşınmaz,
54- TEKEL inegöl Kibrit Fabrikası T.A.Ş,
55- TEKEL Gemlik Sun.ip.Mües. T.A.Ş,
56- TEKEL Tuzluca Tuzlası,
57- TEKEL Sekili Tuzlası,
58- EBÜAŞ Samsun Soğuk Hava Deposu
59- EBÜAŞ Manisa Kombinası,
60- EBÜAŞ Manisa Arsası,
61- EBÜAŞa ait 101 adet Taşınmaz,
62- TDi ANKARA FERiBOTU,
63- TDi Samsun Feribotu,
64- PETKiM 2adet taşınmaz,
65- TEDAŞ 1 arsa, 1 adet trafo binası,
66- TEDAŞ 1 adet taşınmaz,
67- ATAKÖY Turizm A:Ş,
68- ATAKÖY Otelcilik A:Ş,
69- ATAKÖY Marina Ve Yat işletmesi,
70- SÜMER HOLDiNG Beykoz işletmesi,
71- SÜMER HOLDiNG istanbul imar LTD.ŞTi,
72- SÜMER HOLDiNG 2 adet Taşınmaz,
73- TDi Karadeniz Gemisi,
74- TEKEL Kristal Tuz Rafinerisi,
75- TEKEL Kağızman Tuzlası,
76- TEKELe ait 49 adet taşınmaz,
77- TÜPRAŞ 2 adet taşınmaz,
78- TDi 1 Adet Taşınmaz,
79- SEKA 5 Adet taşınmaz,
80- KÖY HiZMETLERi GENEL MÜDÜRLÜĞÜ (Tasfiye Edildi),
81- SK Hastaneleri (Tasfiye Edildi),
82- SK Eczaneleri (Tasfiye Edildi),
82- SEKA Kocaeli Fabrikası ve arsası
83-Sümer Holding Sarıkamış işletmesi,
84-Sümer Holding Sivas Dokuma Fabrikası,
85- Sümer Holding Manisa Pam. Men. A:Ş,
86- Sümer Holding Makine Ve Teçhizat,
87- Sümer Holding 32 Adet Taşınmaz,
88- TÜGSAŞ Samsun Gübre Sanayi A.Ş,
89- Tekel 5 Adet Taşınmaz,
90- Araç Muayene istasyonları 1. Bölge,
91- DSi ERCiYES Sosyal Tesisi,
92-Bayındırlık Ve iskan Bakanlığı ERCiYES Sosyal Tesisi,
93- Karayoları ERCiYES Sosyal Tesisi,
94-TEKEL Sigara Fabrikaları,
95-Sümer Holding Bergama Pamuk ipliği Fabrikası,
96-TEKEL Sigara Fabrikalarına Ait Taşınmazlar,.
97-TEKEL Puro Fabrikaları,
98-TEKEL Alkol işletmelerine Ait Taşınmazlar,
99- Tercan Ayakabı işletmesi,
100-TCD Mersin Limanı,
101-Adapazarı Şeker Fabrikası,
102-Ereğli Demir Çelik Fabrikası,
103-iskenderun Demir Çelik Fabrikası,
104-Ereğli Limanı,
105- iskenderun Limanı,
106-Yarımca Limanı,
107- Yarımca Porselen Fabrikası,
108- Romanyadaki Silisli Sac Fabrikası,
109- Divriği Demir Madeni,
110- Hekimhan Demir Madeni,
111- Kırıkale Çelik Çekme Boru Fabrikası,
112- BORÇELiK,
113-TÜPRAŞ,
114- PETKiM,
115- TÜRK TELEKOM,
116- KIBRIS TÜRK HAVA YOLARI,
117- TÜGSAŞ Toros Gübre Fabrikası,
118- TÜGSAŞ Tekirdağ, Tarsus, Fatsa Depoları,
119- Seydişehir Eti Alüminyum A.Ş,.
120- OYMAPINAR BARAJI,
121- ETi Alüminyuma Ait Madenler,
122- Emekli Sandığı Ankara Emek işhanı,
123-Emekli Sandığı istanbul Hilton Oteli.
🙂
adresimi vereyimde gel aşağıya 1 lira değil 10 lira atayım
gerçekten yazıklar olsun
****** çocukları bide dilencilere kızarlar 1 TL İSTİYOLAR UTANMADAN DAHA ÇOK ŞEY YAZCAM LAKİN SÖZ GİTCEGE YERE GİTMİŞTİR…………
Bana söylermisiniz bu nasıl bir sistemdir?
Emekli yaşını 65 yaptılar! Yetmedi herkes sigortalı olmak zorunda dediler.. Olmayında göreyim sizi dediler size ne bankalar kredi verir ne bi kredi kartı alabilirsiniz nede sosyal yardımlardan yararlanabilirsiniz. Yahu 65 yaşında emekli yapacaksınız beni bırakın bari sk hizmetimin ne durumda olduğunu öğreneyim.. yok ama olur mu bunlar hep masraf.. Günde kaç üye girip sorguluyor hosting firmasına dünyanın parasını veriyoruz. Biz devlet olarak bunu karşılayamıyoruz mu diyorsunuz? Ozaman neden sk ücreti alıyorsunuz?
Bana söyleyin dünyanın neresinde böyle bir sistem var? AB kriterleri kriterleri diyorsunuz kusura bakmayın ama bari bu kdr indirgemeyin devleti.. mobil imza demişsiniz söylermisiniz evine bir ekmek bile ***üremeyen insanın bir ekmeğine göz diken sk’nın içine edilmezde ne edilir?
1tl almanız sacmalık
tc ye laf yo hepinizi döverim
sgk sitesi değil ızdırap sitesi gibi aynı bir sgk sicil numaramı öğrenemedim.
kaç gün hizmetim var ve ne zaman emekli olscsm
bu nasıldevlet bir tülüanlamadık sağlık sağlık diye bas bas bağırıyurlar neymiş vatandaşımız saglıklı olsun diye meyer hepsi gürüntüymüş neden derseniz sigarayı yasakladılar kırsal motorini kaldırdılar milet de gazyağı vayt tiner kulanmak zurunda bıraktılar peki nakliya bedeli düşük neyapacak kamyuncu esnaf gizlide olsa yasak ta olsa mecbur kulanacak çünkü kiralar düşük bunasıl olacak git gitikce hava dahada kirlenecek çolu cucuğumuzun sağlığı daha da risk atına girecek devlet bir an önce buna bir care bulmasını temeni ediyuruz biz vatandaş olarak
Sigortanumarasin ogrenmek istiyorum
şu devletin yaptığı ayıpa bak..1lira 1lira bütün vatandaşları soyuyorlar.o birlirayı vermemek için göztepe sk ya beykozdan yürüyerek gidip gelicem:)))
ne biçim site bu ayıp yha nasıl devlet bu be nasıl insansınız anlamadım yha her girdigimde site arzalı falan felan bukadarmı zor bis sıteyle ilgilenmek kim varsa basında artık alayınıza ayıp yha bide devlet insana bakıo . he bakıo neresınden bakıo bu evlet insanlarasoyup sogana cevrdınız yok o vergı bu vergı lan verdınız üç kurus maşı 5kuruş zamla alıosunz zaten sizde adamsanız artık turkiye batmış batırdılar zaten univerte okuynlara bıle 40 tl zam ama asgeri ucrete nekadar dalga mı gecıyosunuz anlamıorm kı hak yerını bulur anadn dogma geldınız öle gdeceksınız isteyen mezarına soksun cep yapsın alaha inancınız olsa zaten adam akılı yaşarsınız.
ya bu nasıl site kimse ilgilenmiyomu bu siteyle sigortaya bakamıyuoz gitim pt ye 1 lira verdim gene bakamıyom böyle sacmalık mı olur ne biçim site bu y olmaz ki bizde girdik bu siteye bişe var gibi
Memleketin hali vahim.benzin mazot almış başını gidiyor.milet vekilerine soruyorum. biz sizi ne için gönderdik.meclise girince unutulduk.yazıklar olsun. bide pt ye bir lira veriyoz hakım olan hizmet dökünümü parayla ögrenemiyom. sk hizmet dökümü ögrenemiyom iyi mi. sacma sapan bi sistem kurmuşlar.miletin vekileri bundan sonra secimde kapıma oy diye gelmeyin.kötü hırpalarım. İşsizligi cözemiyosunuz. bari vergilerde indirime gidin kurumlarını özeleştir sonra halktan agır vergiler al. hiçmi vicdanınız yok. benzin mazot vergilerini düşürün sivas divrigi demir çelik işletmesini özeleştirdiniz. zarar ediyor diye kar eden kuruluşun yüzde 49 satınız ermenilere. telekom yine aynı. etibankı satınız amerikaya Amerika kim yav korkmayın. avrupabirligine girmesek nolur memleket batarmı? avrupa bize muhtaç satmayın açın. yapın. işletin kar eden bi işletme satılırmı e viçdansızlar. tekrar sölüyom. bu siteyi kapatın eskisi gibi yapın.Secimler yakın OY Diye gelmeyin. yanıma vermiyom. sölemedi demeyin fena hırpalarım secimden secime yüzünüzü görüyom mazot benzin düşmedikce. vergilerde indirime gidilmedikce kapımızı calmayın.ALAH TÜRKÜ KORUSUN.
arkadaşlar bakıyorumda ne dürüs oluyorsunuz ne dogru oluyorsunuz hırsıza baba diyenler zalime aga diyenler devlete baba diyenler bakıyorumda hala o günleri özlemişsiniz şimdi devletin baba olmadıgını anladık ama mger ane imiş bize şevgatli kolarını açtı insan olduğumuzu biraz olsun anladık devleti yönetenler halkı için hizmetkar oldular hala bunları kendilerine çok görenler var pt ye gidecen 1 lira verecen şifre alacan şifreyle girince herşeyini haledeceksin ondan sora bu konuşmalarından utanacaksın gelin kulamızla duymadıgımız ve gözümüzle görmediğimiz herşeyi inanmayalım ülkemiz insanımız için çok güzel işler yapılıyor insan oldugumuzu şimdi anlamaya başladık bakın 10 yıl nerden nereye saglıkta Eğitimde teknolejide ulaşımda konuta ev kirasına gücümüz yetmiyordu bankalar günde 2 defa faiz uyguluyordu okul açılınca kitaplar 15 gün içerisinde alırsak alıyorduk ondan sonra yok kitap bulacagız da cocuga verecegiz hastanelerde rehin kalan hastalar vardı bu devleti bundan öncede yönetenler vardı neden yapmadılar adsl görüntlü telefon bir çok yenilikler oldu bunlar 8 yılda oldu ben size söyleyeyim bunu söylerken hiç bir siyasi düşünceyle yazmadım sadece insan olarak vicdanımı dinleyerek yazdım bunu okuyunca elinizi göğsünüze koyun bir vicdan muasebesi yapın yarın hepimiz öleceğiz bu hesabsız kalmayacak hakında yanlış düşünürsek bunun da vebalı var hesab sorlım derken orda hesap vermeyelim ….. hoşca kalın
Durmak yok yola devam. . .
e-devlet şifresini paralı hale getirmek insan haklarına son derece aykırı bir durumdur.insanların temel haklanrından olan bu tür bilgi edinme öğrenme durumu şefaf devlet anlayışı ile bağdaşmamaktadır.sayın,içişleri bakanı böyle bir duruma neden göz yumarsınız anlamakta güşlük çekiyorum.
ben kastomonu dadayda çalıştım 1987 yılı da sicilno mu çıkarmı cevap icin 05433777425
öğrenme
alah belanızı wersin eşekoglueşekler…. bu nasıl ite yapana inş. yrn tır çarpar
1 tl verdigimiz halde bile sigortamıza bakamıyoruz yazıklar olsun
mileti nasıl soyarık diye heseplıyonuz hergün pazar günleride dahil
Ali Bey, haklısınız bela okumamak gerekir çünkü bela döner dolasır söyleyenin başına gelir türk vatandaşının başına öyle bir bela geldi ki istesekte kurtulamıyoruz. sırf bizleri bu hale koyanlar için bela okuduk simdi o belalar hergün artıyor.Bol bol dua edelim Alah a ki ülkemizi soyup soğana çevirenlerden bir an önce kurtulalım.Bizleri kandırdılar dinimizle imanımızla canımızdan vurdular simdide canımızı almaya calısıyorlar Şükrü Bey cok haklı.Alnının teriyle almıs arabasını emek vermiş kazanmıs parasını tabiki 1 tl diyerek kücümsediginiz para bu ülkede kıymetli bu ülkede üniversite mezunu olupta işsiz olan o 1 tl ye muhtac olan kac insan var bir arastırın.ben üniversite mezunuyum hergün iş arıyorum madem önemsiz sizin icin bana hergün 1tl verir misiniz??
sigaortanın yapıldıgını ogrenmek istiyorum
bu yaptıgınız şerefsizlik alah belanızı versin
** memleketinde yasanmaz hersey para olmus
sikortamı ögrenmek istiyorum
sikorta yatmış mı ona bakacagız
slm nasılsınız
bu ne iş arkadaş 1 lira için postaneyemi gideğiz herşeyi paraya çevirdiniz bu kanun bu sistem nerde hangi ülkede var bizi soyup soğana çevirdiniz lanet olsın size lanet olsın bu hükümete
SİZİN YAPACAGINIZ E DEVLETİDE YAPACANIZ SİSTEMİDE BUNE YAA İNSAFINIZ KURUSUN. ALİBEY 1 TL DEYİP GEÇİYORSUNUZ 80 000 000 İNSANVAR NEKADAR BUYUK PARA BİLİYORMUSUN SEN KİMİN CEBİNE GİRİYOR BU PARA 80 000 000 NUN 10 000 000 NU KAYBETSE VAR HESABINI SEN BUL BİZ İSPARKADA GOZ YUMDUK ŞİMDİ SAATİ 5 TL OLDU GUNDE KAÇ MİLYON ARAÇ İSPARKA 5 TL ODUYOR BILIYORMUSUN GUNDE ENAZ 7,5 MİLYON ARAÇ PARK YAPIYOR İSPARKA HESABINI SİZ YAPIN RESMEN BİRİLERİ ZENGİN OLUYOR ESKİDEN DEYNEK ÇİLER VARDI ŞİMDİ İSPARK BİZ BOYLE OLDUKCA KIMBILIR DAHA NELER ÇIKACAK ALAH SONUMUZU HAYIR ETSIN ,,,,,,
ben böyle bir şey görmedim yeni yasaya bak alasızlar ne güzel bakıyorduk tc ile şimdi tc yerine tl ile olmuş yazıklar olsun alah belanızı versin aç pis insanlar
Acıyorum acIyorum acılmıyor bir haftadır. giremiyorum ne geri zakalı bir site.Ugraşmışlardır birde bu siteyi acabilmek için.
ln önceden ne güzel bakıyordum ne oldu bu sayfaya da bu hale geldı bunun ayarlarıyla oynayanın ben varya adam gibi bi iş yapın ln
HİÇ BİR SONUCA VARILAMIYOR!!!!!!!!!!!!!!!!!
ben sigorta ya dısarıdan nasıl yatırma gıbı imkanlarım var
alah böyle işin belasını wersın 2 gundur arastırma yapıyorum istedıgımı bulamadım
1 sat tir site deyim istediğimi bulamadım bulucağımı da sanmıyorum bu siteyi yapanlara sesleniyorum siz işi bırakın hata intihar edin böyle bişey olamaz ya sitede bakınca herşey var ama bulmak imkansız kısacası böyle site olmaz olsun öğrenmiyim daha iyi …
sigorta no mu öğrenmek istiyorum
lan alah belasını versin bea bir kimlik sorgulama sigorta no öğrenmeye girdik yorum yaz felan akp yok siyaset hepsinin bu sistemi kuranın e devletinin başlatmayın lan keyfinize önceden ne güzel öğreniyorduk şifre aldıkta ne oldu 1 satir giriyorum site den sorgulama yapabilene aşk olsun çözebilen varsa ekrana yazsın ben hala çakamadım bu e devlet sistemini
ulan istediğimi bulamadıktan sonra ben bu sayfanın…
Ya ne Dandik bir sistem bu e – Devlet şifresi ne ***a koymuslar bunu git al cıkar 2 gündür bunla ugrasıyorum ***dan bişe ve kaybedersen 10 lira verip tekrar Cıkarıyomusun Böyle şey olurmu ya halkı soyuyolar resmen
YZIKLAR OLSUN SİZİN GİBİ İNSAN NIMDİYE GEZENLERE PARA YOK DIONUZ AKP YI SUÇLUYONUZ LC DEN BAHSEDION ARABADAN BAHSEDİON ARABA ALMAYA GIDION 3AY GUN ATIYOLAR PARA YOK DIYOLAR BU MUDUR YANI PARASIZLIK ADAM HIZMET YAPMIS ISTIO PARASINI VERECEN TABI 1 LİRA İÇİNDE KONUSUYOSANIZ YAŞAMAYIN OZMAN BU MEMLEKETE 1 LİRAYI BULAMYAN ADAM DAN KENDINE FAYDASI YOKDUR BU MEMLEKETEDE FAYDASI YOKDUR AMA PC BASINDA KILAVYE ERKEKLI YAPARSINIZ ANCA YAZIK YAZIK
Orhan KASINOĞLU’nun sk sicil sorgulamasını istiyorum
sk numara mı ögrnmek istiyorum
sicil numaramı öğrenebilir miyim
bu *** başka bişeydegil miletin bir yudum ekmekdiye anası aglıyor bunlar bir bir nasıl cebinden alırım diyor partilerinde alayını ******* hangisi iyi…
cadede duran arabadan wc ye kadar para alınıyordu artık maşımı sk mı öğrenip denetlemek içinde paramı vericem size oy verenlerin alah belasını versin ve başta dolandırıcı seyfi kaygusuz olmak üzere
dumbukler bizleri dunyaya tanitan bizlerin koltuklarini kabartan bir basbakanimiz var daha ne istiyorsunuzben fransadayim ve buraya geldigimde turkiyeyi taniyan yoktu erdogan diyorlardi simdi turkiye diyorlar siz onlarla ugrasin oysa tum dunyayla ugrasiyor haydi ******in simdi ben sigorta primi icin bas vurmustum ne kadar diye ama
ARKADAŞ DAHA ÖNCE SK SORGULA DEDİĞİNDE TC NO İLE ÖĞRENE BİLİYORDUK ŞİMDİ 1 TL KARŞILIĞINDA ÖĞRENEBİLİYORUZ YAZIKLAR OLSUN BİZLRİ BUHALE HETİREN AKP YE ONLARIN TUZLARI KURU
ben sıcıl numaramı nasıl ogrenırım sırketım var ama sırketın ısmını sıcıl nomu bılmıyorum
Burada bile AK Parti’yi karalama peşindesiniz. Ama yine başaramayacaksınız.
bu ne biçim site böyle yapacaksanız adam gibi yapın
burası sgk sitesimi yoksa siyaset sitesimi beli degil hayretsiniz..
Türkiye’ye Sosyalizmin gelmesi artık kaçınılmaz bir ihtiyaçtır.Servet düşkünlüğü,para hırsı,lüküs hayat özentililiğinin beraberinde getirdiği cinayet,soygun,dolandırıcılık,insan haklarının yok edilmesi vs. gibi kötülüklerin bitirilmesi,insanların insan gibi yaşaması için Sosyalizm’le yönetilmek mutlak ve mutlak gereklidir.Saygılarımla
postane den sigorta sicil sorgulama şifresini alın neler war neler yok dosyanızda hepsini görebilirsinz arkadaşlar
arkadaşlar ben nesıl bakacam şifremide almışım zaten