10 Kasım Şiirleri
10 Kasım İle İlgili Şiirler
10 Kasım Atatürk Haftası Şiirleri
10 Kasım Atatürk’ü Anma Günü Şiirleri
10 Kasım Şiir
Mustafa Kemal’i Düşünüyorum
Mustafa Kemal’i düşünüyorum;
Yeleleri alevden al bir ata binmiş
Aşıyor yüce dağları, engin denizleri,
Altın saçları dalgalanıyor rüzgârda,
Işıl ışıl yanıyor mavi gözleri…
Mustafa Kemal’i düşünüyorum;
Yanmış, yıkılmış savaş meydanlarında
Destanlar yaratıyor cihanın görmediği
Arkasından dağ dağ ordular geliyor
Her askeri Mustafa Kemal gibi.
Mustafa Kemal’i düşünüyorum;
Gelmiş geçmiş kahramanlara bedel
Hükmediyor uçsuz bucaksız göklere.
Al bir ata binmiş yalın kılıç
Koşuyorlar zaferden zafere…
Mustafa Kemal’i düşünüyorum;
Ölmemiş bir Kasım sabahı!
Yine bizimle beraber her yerde.
Yaşıyor dört köşesinde vatanın
Yaşıyor damar damar yüreklerde.
Mustafa Kemal’i düşünüyorum:
Altın saçları dalgalanıyor rüzgârda,
Mavi gözleri ışıl ışıl görüyorum.
Uykularıma giriyor her gece.
Elllerinden öpüyorum.
Ü. Yaşar Oğuzcan
10 Kasım Şiirleri
Öğretmen Atatürk
Yine derse giriyorsun Samsun kapısından
Selâmlıyor, seviyor tek öğretmenini
İl il, köy köy, can can
Tüm Anavatan.
Hemen başlıyor mutlu ders
Erzurum’dan
Sonra derinleşiyor volkan-öğütle
Sivas’taki son oturumdan.
Bütün memleket tek sınıf
Bir yön bayrak, bir yön tan
Öyle bir ödev veriyorsun ki öğretmenim
Süngü-kalemle başlıyoruz Afyon’dan.
Sınıfımız her an kutlu bir savaş
Öğretiyor, eğitiyorsun Ankara’dan
Hep birden söylüyoruz özgürlük türkümüzü
Vatanın uzaklıkları kalkıyor da aradan.
Mavi gözlerin hep barış barış
Mavi yüceliğin hep duman duman
Öyle alev alev bir ders ki
Yanıyor, yanması gerektiğinde her düşman.
Anlatış tadı, kıvam kıvam öz
Son bölüm: İlk hedef, Dumlupınar’dan
Kocatepe, yalnız coğrafya değil
Dağ dağ ateş yağdırıyorsun her damla kandan
Öpüyorsun hepimizi göz göz
Şehitler birinci geldikçe hep destan destan.
Yağmurlaşıyoruz er er Akdeniz’e
Ektiklerini biçiyorsun İzmir yollarından
Bir özgür meyva doğuyor Türklüğümüze
Tattırıyorsun utku yemişi utku dallarından.
Öğrenmeye son yok
Cumhuriyet, bir ders aynı konudan
Öğrendikçe özleşiyoruz da hep geçiyoruz
Senin yarattığın vatan-kanıdan.
Anlatıyorsun açık ve seçik
Yıkılıyor her gölge fikir-kurşundan
Dövüyorsun her yüreği örsünde devrimlerin
Tümleniyor her eksik, yaratan vuruşundan.
Yaşatarak öğretmek senin elinde
Sonsuz ders, tek hayat, bize bayraktan
Seni özledikçe bellemek güzel
Fikir-toprak oldu vatan, gerçek topraktan.
Sor bize her şeyi, konuşsun her öz
Başlayı versin en zor imtihan
Özgürlük güneşin ilk cevap, inan
Ey vatan-sınıfta ey Ata-vatan!..
İ. Zeki Burdurlu
10 Kasım Atatürk’ü Anma Günü Şiirleri
Atatürk Yazar
Sordum seni;
Dağına, taşına Türkiye’min,
Herkes kendinden emin,
Yükseldi gür sesler;
Umutlar, sevgiler:
O biziz, O bizleriz.
Hepimiz bir parçayız
Atatürk’ten,
Bütün doğa,
Atatürk’ü anar,
Atatürk’ü şaşar.
Herşeydir OTürkiyem’de.
Göller, ırmaklar, ormanlar.
İmza imza Atatürk yazar.
M. Vasfi Saral
10 Kasım Atatürk Haftası Şiirleri
Bir Tutkudur Mustafa Kemal
Bir Tutkudur Mustafa Kemal;
Nice sevdalara değişilmeyen.
Yitirilmiş Kasımlarda açan umuttur,
Bir baştır, vazgeçilmeyen…
Bir Türküdür Mustafa Kemal;
Suskun ağızlarda söyleşir, durur.
Çaltıburnu’nda gözetir denizi.
Köroğlu’nda bağdaş kurup oturur…
Bir İnançtır Mustafa Kemal;
Yurdun dört yönünde, bir çağdır yaşayan.
Sarmış kollarıyla, çepçevre ulusu.
Sakarya boylarından Akdeniz’e taşıyan…
Bir Anlamdır Mustafa Kemal;
Belkahve’den dürbünüyle seyrediyor İzmir’i.
Özgürlük diyor, al atının üstünde,
Kırıyor kılıcıyla, tutsak eden zinciri…
Bir Bayraktır Mustafa Kemal;
Çekilmiş kalelere, rüzgârda dalgalanan.
Bozkırın bağrında yol alan kağnılara,
Işık tutan, güç veren, yol bulan…
Y. Doğan Ergeneli
10 Kasım Atatürk’ü Anma Günü İle İlgili Şiir
10 Kasım Türküsü
Atatürk! Anıtkabir devrimlerini söyler
Bozkır ovalarına, Erciyes’e, Ağrı’ya
Ulusun egemen olduğunu
Özgür olduğunu
Haykıracağım haykıracağım işte
Senin sustuğunca!
Yolunda yürüyeceğim Atatürk;
Ana baba oğul kız
Dere tepe bucak köy
Yeryüzü yaşamalarımla değil
Oralarda, senin gittiğince!
Atatürk, taşıyacağım
Çanakkale’de, Sakarya’da, Çankaya’da, al al
Senin taşıdığını;
Yurdun gök ülküsü
Dalgalanırken
Senin bayrağını yücelteceğim.
Senin çıktığınca.
Fazıl Hüsnü Dağlarca
10 Kasım Şiirleri
Mustafa Kemal’ler Tükenmez
Tükenir elbet gökte yıldız, denizde kum tükenir
Bu vatan bu topraklar cömert
Kutsal bir ateşim ki ben sönmez
İnanın Mustafa Kemal’ler tükenmez
Ben de etten kemiktendim elbet
Ben de bir gün geçecektim elbet
İki Mustafa Kemal var iyi bilin
Ben işte o ikincisi sonsuzlukta
Ruh gibi bir şey görünmez
İnanın Mustafa Kemal’ler tükenmez
Hep kardeşliğe bolluğa giden yolda
Bilimin yapıcılığın aydınlığında
Güzel düşünceler soyut fikirlerde ben
Evrensel yepyeni buluşlarda
Geriliği kovmuşum ben dönmez
İnanın Mustafa Kemal’ler tükenmez
Başın mı dertte beni hatırla
Duy beni en sıkıldığın an
Baştan sona herşeyiyle bu vatan
Sakın ağlamasın Kasım’larda Fatih’ler Kanunî’ler ölmez
İnanın Mustafa Kemal’ler tükenmez
Halim Yağcıoğlu
10 Kasım Şiir
Ağlayalım Atatürk’e
Ağlayalım Atatürk’e
Bütün dünya kan ağladı
Süleyman olmuştu mülke
Geldi ecel, can ağladı
Doğu batı cenup şimal
Aman tanrı bu nasıl hal
Atatürk’e erdi zeval
Memur mebusan ağladı
Atatürk’ün eserleri
Söyleyecek bundan geri
Bütün dünyanın her yeri
Ah çekti, vatan ağladı
Fabrikalar icat etti
Atalığın ispat etti
Varlığın Türke terketti
Döndü çarh devran ağladı
Bu ne kuvvet, bu ne kudret
Var idi bunda bir hikmet
Bütün Türkler İnön’İsmet
Gözlerimiz kan ağladı
Tren hattı tayyareler
Tükler giydi hep kareler
Semerkantla Buharalar
İşitti her yan ağladı
Siz sağ olun Türk gençleri
Çalışanlar kalmaz geri
Mareşalin askerleri
Ordular tümen ağladı
Zannetme ağlayan gülmez
Aslan yatağı boş kalmaz
Yalnız gidenler gelmez
Her gelen insan ağladı
Uzatma Veysel bu sözü
Dayanmaz herkesin özü
Koruyalım yurdumuzu
Dost değil, düşman ağladı
Aşık Veysel
10 Kasım İle İlgili Şiirler
Mustafa Kemal’e Giden Yol
Karşıda bir ışık, bir ümit yolu
Kollarımı yarına güvenle açacağım,
Karşıda bir ışık, bir ümit yolu
Bırakın, Mustafa Kemal’e varacağım.
Ellerimi uzatıyorum, daha ötede
Son duraktan biraz daha ötede
Gücümün kuvvetimin kesildiği yerde
Karşıda Mustafa Kemal’i görüyorum;
Gün geçer devir değişir
En olmaz istekler biter,
Bir ses bırakmaz kişiyi yerinde
Mustafa Kemal’in sesi, “İleri” der.
Boyuna yeniliğe, ileriye
Boyuna en yüce gerçeklere doğru!
Apaydınlık bir yoldasınız, bakın
Karşıda Mustafa Kemal, Mustafa Kemal yolu
Attığım her adımı biliyorum
Yarın daha güzel, daha aydınlık!
Nasıl durabilirim, Mustafa Kemal sesleniyor
Uzattım ellerimi varıyorum.
Yürüyorum, yılmadan yürüyorum
-Karşıda bir ışık, bir ümit yolu-
İşte, ışıklar içinde büyüyen
Mustafa Kemal’i görüyorum
Mustafa Canpolat
On Kasım Şiirleri
Atatürk Yaşıyor Baba
On kasımda üzgündü
bulut buluttu gözleri
“100’den çok fazla olacaktı
yaşı “dedi canım babam
“eğer yaşasaydı o büyük adam! ”
“Üzülme,” dedim ona
“Ben üzülüyor muyum bak! ”
Nedenini açıkladım sonra:
Diyor ki öğretmenimiz:
“Yaşayıp göçmüş insanların
İsimlerinin sonunda
İki sayı görürsünüz…
İlki doğduğu yılı gösterir
Öldüğü yılı gösterir sonraki.
İngilterenin Ana Kraliçesi
Elizabeth (1558-1603)
Gibi örneğin
eğer ölmemiş olsaydı, adının
sonuna yıl yazılmazdı kadının.
Atatürk’ünküne bakalım bir de
Baştaki yıl var sondaki yok
(1881 – ……..)
demek ki o ölmedi
hâlâ Kocatepe’de
dağları aşıyor baba
denizlere ulaşıyor
Atatürk yaşıyor baba!
Fevzi Günenç
10 Kasım Şiir
Atatürk’ü Yitirmedik
Yıllar
Üst üste katlandıkça
Acımasız uzadıkça
Çelik mavisi gözlerinde
Her geçen gün
Işığını çoğalttıkça
Güzel vatanımızı
Kurtardığın anıldıkça
Seni yitirmedik ki
Dün olduğu gibi
Bugün de aramızdasın her an
Buna inan Ata’m
Yüzyıllar da geçse aradan
Sen her zaman anılan
Kutsal bir kahramansın.
Süleyman APAYDIN
10 Kasım İle İlgili Şiirler
Gidiyor
Gidiyor, rastgelemez bir daha tarih eşine
Gidiyor, on yedi milyon kişi takmış peşine
Gidiyor, sonsuz olan kudreti sığmaz akla
Gidiyor, göğsünü çepeçevre saran bayrakla
Gidiyor, izleri üstün birikmiş yaşlar
Gidiyor, yerde kılıçlarla eğilmiş başlar
Gidiyor, harbin o en korkulu aslan yelesi
Gidiyor, sulhun ufuklarda yanan meş’alesi
Yine bir devr açacakmış gibi en başta O var
Hıçkıran seste O var, sessiz akan yaşta O var
Siliyor ruhunun ulviliği fani etini
Çiziyor ufka batan bir güneşin heybetini
Büyüyor, gökten inip toprağa yaklaştıkça
Büyüyor gitgide gözlerden uzaklaştıkça
Orhan Seyfi Orhon
On Kasım İle İlgili Şiirler
On Kasım’larda Yürümek
Atatürk’üm işte 10 Kasım yine
Dalgalanır ağaçlarla oğullar
Dalgalanır oğullarla nineler
Dalgalanır ninelerle genç kızlar
Özlemin ta yüreğime işlemiş
Seni bulmak, seni görmek için ben
Bütün toprakaltıyla barışacağım
Ereceğim sana usta, barışta, başarıda
Öyle
Güçlüsün ki
Güçleneceğim
Öyle yücesin ki, yüceleceğim
Düşüne düşüne seni kocaman kocaman
Dağlara, dağlara karışacağım
Ozan mıyım, ordu muyum, su muyum anlaşılmaz
Çağlar upuzun allığı yüreğimde ülkünün
Sanki bayrak bir kalemdir, sanki gökler bir kağıt
Sanki ellerim gece
Sanki ellerim gündüz
Yazacağım seni daha, bir daha
Ben senin ölümünle yarışacağım
Fazıl Hüsnü Dağlarca
10 Kasım Şiirleri
Atatürk’ü Duymak
Ulu rüzgâr esmedikçe
Yaşamak uyumak gibi.
Kişi ne zaman dinç;
Dalgalanırsa bayrak bayrak gibi.
Ne var şu dünyada ekmekten daha aziz?
Sürdüğün tarlalara sevginle serpildik.
Ekmek olmak için önce
Buğday olmak gibi.
Silinir sözcüklerden sen hatıra geldikçe
Cılız sözler: Uzanmak, yorulmak, durmak gibi.
Kuvvettir yaptıkların her yeni yetişene
Her ışık-kaynak gibi.
En yakınlar zamanla yüzyıllarca uzak gibi,
Bir sen varsın kalacak, bir sen ölümsüz,
Daha da yakınsın, daha da sıcak
Bıraktığın toprak gibi.
Kaç Türk var şu dünyada, bir o kadar susuz,
Hepsinin gönlünde sen, bir pınar bulmak gibi,
Ancak senin havanda sağlıklar esenlikler:
Olmaya devlet cihanda Atatürk’ü duymak gibi.
Behçet Necatigil
10 Kasım Atatürk Şiirleri
Sen Varsın Atatürk’üm Her Şeyimizde
Bu gün yatağımdan hür kalkıyorsam
Ekmeğim ak suyum berraksa,
Ağaçlar çiçek açıyor
Topraklar ısınabiliyorsa,
Sesim gür çıkıyor
Özgür özgür bakabiliyorsam,
Sen varsın gözbebeklerimde
Sen varsın Atatürk’üm sen varsın.
Yazabiliyorsam gönlümce
Okuyabiliyorsam…
Kazabiliyorsam toprağımı
Gün ışığında çapa kürek elde,
Çalışabiliyorsam gece gündüz
Ekip biçebiliyorsam dileğimce,
Sen varsın yüreğimde
Sen varsın Atatürk’üm sen varsın.
M. Esat TOZKOPARAN
On Kasım Şiirleri
Olmayan Saygı Verince Kaygı
Her On Kasım
Bayram sabahının heyecanı
Erken kaldırır,
Geçmek bilmez zaman
Dokuzu doğurtur kalbim,
Taa ki…
Beşi geçtiği an.
Dur biraz,
Yılda bir, bir dakika, bir an
Ne olur dur!
Düşmanın olsa
Göstermen gereken saygıdır
Beyninin körlüğü yarınlara kaygıdır.
Dur, dur biraz ve dinle!
Ne derin bir sessizlik var
Sirenlerin içinde.
Saygının verdiği huzur
Hisset, güzel bir duygudur.
O anda duranların değil
Yürüyenlerinki uykudur.
Öncel İpekçi
10 Kasım Resimleri
10 Kasım Şiirleri
10 Kasım İle İlgili Şiirler
10 Kasım Atatürk Haftası Şiirleri
10 Kasım Atatürk’ü Anma Günü Şiirleri
10 Kasım şiirleri, 10 Kasım, 10 Kasım ile ilgili şiirler, şiir, şiirler, Atatürk haftası şiirleri, Atatürkü anma günü şiirleri, Atatürk ile ilgili şiirler, 10 Kasım şiir …

aradığınm gerçekten bunlar değil 🙁
Yeleleri alevden al bir ata binmiş
Aşıyor yüce dağları, engin denizleri,
Altın saçları dalgalanıyor rüzgârda,
Işıl ışıl yanıyor mavi gözleri…
Mustafa Kemal’i düşünüyorum;
Yanmış, yıkılmış savaş meydanlarında
Destanlar yaratıyor cihanın görmediği
Arkasından dağ dağ ordular geliyor
Her askeri Mustafa Kemal gibi.
Mustafa Kemal’i düşünüyorum;
Gelmiş geçmiş kahramanlara bedel
Hükmediyor uçsuz bucaksız göklere.
Al bir ata binmiş yalın kılıç
Koşuyorlar zaferden zafere…
Mustafa Kemal’i düşünüyorum;
Ölmemiş bir Kasım sabahı!
Yine bizimle beraber her yerde.
Yaşıyor dört köşesinde vatanın
Yaşıyor damar damar yüreklerde.
Mustafa Kemal’i düşünüyorum:
Altın saçları dalgalanıyor rüzgârda,
Mavi gözleri ışıl ışıl görüyorum.
Uykularıma giriyor her gece.
Elerinden öpüyorum.
Devamı: .yenimakale.com/wordpres/10-kasim-sirleri.html#ixz1dUCwCZaY
Düşmanlar gülüyor Dostlar nerede Atatürk ağlıyor. Gaziler ağlıyor Bayramlar Nerede Atatürk ağlıyor. Şehitler Küsüyor Gençleri nerede Atatürk ağlıyor.
güzel atam atam öldü dolma bahçede sat 9:5 geçer kıyamam atama benim güzel atama niye öldükü ölmeseydin sana güzel küfürler söylerdik şerefsiz niye öldun amcik öruspü niye ……………..
uyup9.5 geçer dolma bahçede öldümü ay kıyamam
bence burada yazan bir kelime ATATÜRK tür
cumhuriyet bayaramı geldi bize nemutlu bayraklarla donatık güzel okulumuzu sokaklarda evlerde albayrak dalgalanır onun al rengini bütün dünya tanır yürüyün arkadaşlar hep ileri koşalım bugün bayramımız var gelin bayramlaşalım
çok güzel şirler buldum ben umarım sizde bulursunuz
güzel ama karar veremiyorum
ayıp yanı o buraları bize emanet eti
Mustafa Kemal’i düşünüyorum;
Yeleleri alevden al bir ata binmiş
Aşıyor yüce dağları, engin denizleri,
Altın saçları dalgalanıyor rüzgârda,
Işıl ışıl yanıyor mavi gözleri…
Mustafa Kemal’i düşünüyorum;
Yanmış, yıkılmış savaş meydanlarında
Destanlar yaratıyor cihanın görmediği
Arkasından dağ dağ ordular geliyor
Her askeri Mustafa Kemal gibi.
Mustafa Kemal’i düşünüyorum;
Gelmiş geçmiş kahramanlara bedel
Hükmediyor uçsuz bucaksız göklere.
Al bir ata binmiş yalın kılıç
Koşuyorlar zaferden zafere…
Mustafa Kemal’i düşünüyorum;
Ölmemiş bir Kasım sabahı!
Yine bizimle beraber her yerde.
Yaşıyor dört köşesinde vatanın
Yaşıyor damar damar yüreklerde.
Mustafa Kemal’i düşünüyorum:
Altın saçları dalgalanıyor rüzgârda,
Mavi gözleri ışıl ışıl görüyorum.
Uykularıma giriyor her gece.
Elerinden öpüyorum.
Devamı: .yenimakale.com/wordpres/10-kasim-sirleri.html#ixz1dNm7oKOw
vala ben de beğendim atam atam atütürk üm benim ilkte alah sonra peyganberimiz en son ise atatütk ü unutan asla müslüman değildir atatür e teşekür etmeliyiz
beğenmiyen top olsun
Hepside çok sevdim ama ben ödevim için ATATÜRK YAZARI seçtim bu arada İkranur o şarkının devamı gitide gelmedi nefayda başımı şişirdin ……………… ya ne gelmeli
LÜTFEN!!!!!!!!!!! lütfen Atatürk’ü kotu yorumlamayın
siz onun yerinde olsanız
nasıl yapardanız belki hiç yapamazdınız onu kendi yerinize koyun bu halkı yonetmek kolay değil bu vatanı kurmak kolay değil bu yurdu kazanmak kolay değil bu gün 10 KASIM sirenler çalındı bn etüte giderken bi bakarım sat 9 u 4 geçiyor hazırlandım bir dakika sonra sirenler çalıcak diye
çaldı ama hiç memnun değildim çünkü herkez durdu arbalar fln herkez ama 2 tane kadın kahkahakarla gülüyor bu dogrumu düşünün???
atatürkü çok seviyorum o ölmedi her zaman kalbimizde
SANA ÖLDÜ diyenler bana göre cahiler.
ATALAR ÖLMEZ herdaim kalbimizdesin evet her on kasımlarda
seni anıyor seni yaşıyoruz ruhun şd olsun.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.
evt bende çok duygulandım ve tüm şirlerde çok güzel ATATÜRK’Ü SEVİYORUM :))))
ben yazdım halaha
atatürk ölmedi kalbimizde yaşıyor
ben yazdım
aslında şirler mütiş ama çok uzun ben buları ezberliyemem biraz kısa olsaydı ödevime yardımcı olurdu
Çok güzel şirler vardı. Ödevim için hangisini yazıcağımı bilemiyorum.)
On kasım senin ölüm günün Atam.
Niye yeni nesilere görünmeden gitin Atam.
Kötülere düşmanız,aynı bıraktığın gibi.
Al bayrağımız seninle salanıyor Atam.
Seler,göler oldu gözyaşlarımız.
Irmaklardan farkı kalmadı Atam.
Mutsuzuz sensiz Atam
Bence çok güzel bir şir ben okurken çok duygulandım ve agladım şu an gözlerim çok kırmızı oldu ve bence sizdende duygulanmanızı beklerim sizin yanıt vermenizi bekliyecegim
Bugün yatagımdan hür kalkıyorsam
arkadaşlar ayıp ayıp özeliklede samet çok ayıp atamız bizi kurtarmış bizim için savaşmış.eğer atamız olmasaydı biz şimdi
böyle rahat olmuyacaktık bizde savaşacaktı.
yanlışlarınızı düzeltin atamıza saygılı olun . terbiyesiz terbiyesiz konuşmayın.
ayıp
bütün şirler çok güzel, ama çok uzun biraz kısa olsa daha iyi olurdu ama bir tanesi işime yaradı ::********************D
ATATÜRK ÖLMEDİ
İÇİMİZDE YAŞIYOR
AYLAR YILAR GEÇSEDE
YÜREĞİMİZDE YAŞIYOR
çok güzel şirler ödevim için yardımcı oldu 🙂
çok güzel ay
bence güzel ama ödevime yardımcı olamadı
ATATÜRK ÖLMESEYDİ YAVRU OLURDUM NEYSE
Mustafa Kemal’i düşünüyorum;
Yeleleri alevden al bir ata binmiş
Aşıyor yüce dağları, engin denizleri,
Altın saçları dalgalanıyor rüzgârda,
Işıl ışıl yanıyor mavi gözleri…
Mustafa Kemal’i düşünüyorum;
Yanmış, yıkılmış savaş meydanlarında
Destanlar yaratıyor cihanın görmediği
Arkasından dağ dağ ordular geliyor
Her askeri Mustafa Kemal gibi.
Mustafa Kemal’i düşünüyorum;
Gelmiş geçmiş kahramanlara bedel
Hükmediyor uçsuz bucaksız göklere.
Al bir ata binmiş yalın kılıç
Koşuyorlar zaferden zafere…
Mustafa Kemal’i düşünüyorum;
Ölmemiş bir Kasım sabahı!
Yine bizimle beraber her yerde.
Yaşıyor dört köşesinde vatanın
Yaşıyor damar damar yüreklerde.
Mustafa Kemal’i düşünüyorum:
Altın saçları dalgalanıyor rüzgârda,
Mavi gözleri ışıl ışıl görüyorum.
Uykularıma giriyor her gece.
Elerinden öpüyorum.
Devamı: .yenimakale.com/wordpres/10-kasim-sirleri.html#ixz1dKEiho80
çok güzeler harika
en güzel şir işte bu çok beyendim bence muhteşem 🙂
hepsi çok uzun öde vimede yapamadım biraz kısa olsa i olur ben ce ama hazır layan ların elerine salık tüm şirler güzal ama çk uzun biraz daha kısa olursa herkes girer
ve ödevini yazar ben ço
beğendim ama kısa olmama bence
🙂
🙂 🙂
🙂
çocuk
dedeciğim pekçok söz edildi ondan
cumhuriyet denerek dün okulda
lütfen anlatırmısın bana
düşünüp durdum gelirken yolda
öğretmenim sevinçle ışıltarak yüzünü
cumhuriyet insanlıktır demiştri
insanın duyumsama özgürlüğüne ve yasaların güvencesine
ve yasaların güvencesine
gazi dede
pekte güzel anlatmış öğretmen sizlere
daha büyük zaferdir cephedeki zaferden
öyle bir yol açtıki bizlere
adına çağdaş uygarlık denen
unutma ki güzel yavrum cumhuriyet
ona bağlı aydın kuşaklar ister
atamız demiştiki onu bizler kurduk
koyurup yaşatın sonsuza değin sizler yazan levent ülker
10 Kasım Şir
Mustafa Kemal’i Düşünüyorum
Mustafa Kemal’i düşünüyorum;
Yeleleri alevden al bir ata binmiş
Aşıyor yüce dağları, engin denizleri,
Altın saçları dalgalanıyor rüzgârda,
Işıl ışıl yanıyor mavi gözleri…
Mustafa Kemal’i düşünüyorum;
Yanmış, yıkılmış savaş meydanlarında
Destanlar yaratıyor cihanın görmediği
Arkasından dağ dağ ordular geliyor
Her askeri Mustafa Kemal gibi.
Mustafa Kemal’i düşünüyorum;
Gelmiş geçmiş kahramanlara bedel
Hükmediyor uçsuz bucaksız göklere.
Al bir ata binmiş yalın kılıç
Koşuyorlar zaferden zafere…
Mustafa Kemal’i düşünüyorum;
Ölmemiş bir Kasım sabahı!
Yine bizimle beraber her yerde.
Yaşıyor dört köşesinde vatanın
Yaşıyor damar damar yüreklerde.
Mustafa Kemal’i düşünüyorum:
Altın saçları dalgalanıyor rüzgârda,
Mavi gözleri ışıl ışıl görüyorum.
Uykularıma giriyor her gece.
uzun olsada guzel şirşler:D
Şimdi Atatürk ölmemiş olsa idi daha güzel olurdu ama ecel işte ne yapalım. ben bu sitede açıkçası aradığımı bulamadım ama 10 kasım şirleri beni çok duygulandırdı bütün yazarlar harika şirler yazmışlar bir daha şire ihtiyacım olursa bu siteye geleceğim yine…
şirler harika
ben bu şirlerin hepsini çok beğendim ama en güzeli bana göre gidiyor şiri oldu oyüzden öğretmenimin verdiği ödevde gidiğoru kulandım ve bence öğretmen bana aferin der ben buna inanıyorum hemde son gücümle inanıyorum.
anonim – ayıp ayıp ben 10 kıtayı bilom
hem yazmak beni çok sıktı haha
lay lay şirler sıkıcı ama
Atatürk’e saygım var
ila insanı ağlatçanız ama
ben ağlamadım
hiç bişey anlamadım
sıkıcı şirleriniz bazı yazanlar deli deli
yazıyor hahahahahahah
ama galatasaray kadar güzel olamaz
şirleriniz ç********************k anlamsız
lan utanın kardeşlerim böyle güzel şirleri nerde n bulcanız tek kelimeyle AYIP
10 kasım bugün atamızı andığmız gün bugün
Atatürkü hiç sevmiyorum hata dersde keşke bu atatürkün amını siksem diyorum atatürkten nefret ediyorum ne zaman acaba azına sıçıcam neyse Bu şirler ödevime yaradı artık hep buradan şir bakıcam bay ba********************y söylediğim gibi atatürkten nefret ediyorum bu şirler çok uzunda aklım karıştı ya bay ba****************************************y
ya arkadaşlar bu şirler çok uzun dimi
doqru valaha anonim
Arkadaşlar siz hepiniz çok uzun diyonuz ama Atamız için deymezmi? bence değer yorumları silin anlamlı bişey yazın ve nasıl bir vatandaş oldqumuzu gosterin 🙂
Bugün yatağımdan hür kalkıyorsam
Ekmeğim ak suyum beraksa
Sen varsın gözbebeklerimde
Sen varsın Atatürküm sen varsın
Yazabiliyorsam gönlümce
Okuyabiliyorsam gönlümce
Sen varsın yüreğimde
Sen varsın Atatürküm sen varsın
Kazabiliyorsam toprağımı
Gün ışığında çapa kürek elde
Çalışa biliyorsam gece gündüz
Sen varsın Atatürküm sen varsın
saygı ıle andık atatur oyuce insan ataturk;
aldıgın her nefes bizim icin ibr yasamdı.
yasamb you suren bu askı elimdena ldı alh,
bilemdiler bu yurdun ne akdar hasas oldunu
belasını versin turkiyeyi ayıranların
ABİLER ŞİRLER ÇOK GÜZEL
çok uzun ve anlamsızlar hepsi ****** leş
Bence hepsi saçma.Uzun olanlar daha fazla.
BENCE HİÇ BU SİTEYE GİRMEYİN.
öncelikle teşekür ediyorum 10 Kasım Gregorian Takvimine göre yılın 314. günüdür. Sonraki sene için 51 (Artık yılarda 52) gün var.
çok güzel bir şirler var yazarlarımıza teşekür ediyoruz
olum sizvarya anca çok güzel demeyi bilirsiniz helal be bunu yazana
biraz uzun olsalarda şirler süper………..
bence güzel ama ödevime yardımcı olamadı
gerçekten şirleriniz çok güzel tebrikler…
bence bu site çok güzel çok işime yaradı o bahar denen kızda kendine baksın önce utanmaz atatürke hiç saygısı yok bahar denen kızın terbiyesiz şimdi o kıza küfrederdim ama terbiyem müsait deil nese boşver o kız gereksiz *****lardan bir tanesi
çok güzel şir herkes bence burayı açsın okul sevil kaynak i.ö.o okulu sınıf 2/c sınıfı öğretmen adı Ahmet Ertaş No/311 10 Kasım şirlerine mutlaka girin adı soyadı Nisa Gençoğlan
ana adı Neşe baba adı MUSTAFA
hüdaydada ankaralım hüdayda beşyüz altın yedirdin bir ayda
çok işime yaradı site sahiplerine çok teşekürler
bence en güzel ATATÜRK ÖLMEDİ BABA en güzeli 😀
kızım çok güzel yazmışın çok beğendim
bir gün sordum babama
atatürk neden büyük
çocuğum dedi bana,
onu seviyor her türk
çok kötü bir zamandı
uçurumdaydı vatan
o buyük kahramandı yurdumuzu kurtaran
kalbimiz sevgi dolu yol gösteren
o dur türke
yolumuz onun yolu
bağlıyız atatüke
BUNLAR ÇOK GÖZ YAŞARTICI HEPİNİZ YAZMALISINIZ BENCE 😀 :S BEN CK DUYGULANDIM 🙂 VE COK ÜZÜLDÜM YANI DUYGULANDIM 🙁 :Dx
çok beğendim
güzel ama uzun sadice 3 kıta yazabildim
çok üzel şirdi
ben bunların hepsini bir günde defterime yazdım hepsi çok güzel bundan 100%100 almasam ben ne olıyım bunların hepsi çok gzl ama çokta göz yaşartıcı (Berk Kemalcan ERHAL 4/A H.İ.O Kesinlikle çok güzel yazmanızı tercih ederim xD
Türkün Nabzı Atıkça,Son Damla Kanımız Akmadıkça,UNUTULMAZSIN Mustafa Kemal ATATÜRK
10 KASIMDA ÖLDÜ O
HER ŞEYİ BIRAKIP GÖÇTÜ O
O KAHRAMANI
ANALIM HER 10 KASIMDA
ÖLSE BİLE YAŞATALIM BİZ ONU VİCDANIMIZDA
BİZE GÜVENDİ TÜRKİYEYİ EMANET ETİ
GÜVENCİ BOŞA ÇIKMASIN EMANETİNE İYİ BAKALIM
vala 3.5 sayfa yok
çok güzel şirler
şirler in hepsi çok güsel fakat atatürke ağlayalım şiri daha güzel
Çok güzel ŞİRler var ama Çok uzun OKURKEN ÇOK göz Yaşartıcı KELİMELR İÇİnde var kim yazdığıza ALAH onlara ziHİN AçIKLIĞI Versin (Manisa_Tarzan) Ahmet Tütüncüoğlu İ.ö.O. 4/A 11
en çok bunu beyendim hata bu şiri projeme koydum ötekileride güzel ama bu başka güzel şahsen kim ödevine şir arıyorsa bunu yazmasını öneririm……Kesinlikle 100 puan veriyorum 100/100 bu birinci olur yani..Ee kim yazmış aşık veysel bide gzl olmucak yani 1. olmasa şaşarım
hiç beyenmedim
cok guzel bir sir
bnce en güzl şir ‘BİR TUTKUDUR MUSTAFA KEMAL’ şiri
aynı kızın amı gibi cilop 114 tane kız siktim ama böle am görmedim.
şir yazmak ta ne 5 kıtalık şirleri yazmıyorsanız atatürk*e saygınız yoktur yazık size ************************************************************y****************************************************************************************************z************************************************************************************************************************ı************************************************************************************************************************k hepinize yazı****************************************k
vala ödevimde çok işe yaradı sağolun varolun
ama uzun şirler ha en kısası atatürkü yitirmedik(3.5 kıta)
bu şiri bendim ve artık herkes bu şiri beğendi bence herkes bu sayfaya girmeli çok işime yaradı ödevimide yaptım şimdi ödevim hazır ezberleye bilirim
GÜNEYSUİ.Ö.O.4/C NO:1329
bu şiri bendim ve artık herkes bu şiri beğendi bence herkes bu sayfaya girmeli çok işime yaradı ödevimide yaptım şimdi ödevim hazır ezberleye bilirim
GÜNEYSUİ.Ö.O.4/C NO:1329
atam olmasa hiç olmazdık
Ogün 10 Kasım idi
Atatürk ölmekteyti
Gözlerini kapatı
Ogün herkez ağladı
Bir kalp durdu
Hani ya durdumu?
Hayır durmadı.
Öldü dense de hala yaşıyor,
İçimizde bir yerde
Sizin içinizde nerede,
Bilmiyorum ama.
Benim tam,
Kalbimde idi.
çok uzun ya
BN 10 KASIM İLE İLGİLİ ŞİR YAZDIM AMA BAŞLIK BULAMADIM LÜTFEN BAŞLIK KONUSUNDA YARDIM EDEİN 🙂
hayır guzel dıgıl
çok uzunlar ya
çok uzun şir ben o şiri asla yazmam
Kara kapkara bir gecede
Yıldızlar dargın, acı veriyor gönülere,
Gök kube küsmüş ışık vermiyor kimseye
Gönüler yasta, umut yok kimsede.
Mavi gözlü aslan yatıyordu ölüm döşeğinde,
Vatanı pahasına savaşmıştı her cephede.
Dağı, taşı deldi de kurtardı miletini,
Binlerce şehit canı uğruna siper eti kendini,
Şimdi ise ölüm sırası Atama gelmişti.
Yürekler kan ağlıyordu artık,
Atam yatmış sonsuzluğa uzanıyordu.
Gözlerden gözyaşları doldu, taştı.
Perişan eti vatanı atamın gözlerini yuması.
Düşman silse de Türk ismini zihninden
Türk mileti silmeyecekti atamın adını gönlünden
Dağa, taşa, toprağa yazdılar atamın gidişini,
Gözler arar oldu artık Mustafa Kemali.
Arkadaşlar bunu bir yarışma için yazdım. Ve ilde dereceye girdi buyrun huzurlarınıza sunuyorum…
siz istiklal marşını da bilmiyonuz o zaman ezberlenemez diye bir bahane var mı ya..@ kimse 10 kıtayı bilmiyor galiba.. çok yazık çok….
atatürk ölmedi baba
o halan yaşıyor
o ölemez
dedim küçüken
ama şimdi anladım ki atatük bibim için yurt için vataniçin savaşmış
okula gitim
ilk dersimiz atatürkle ilgiliydi
öyretmen bize
çocuklar atatürk vatanını,yurdunusevdiği için savaştı dedi
savaştan sonra hastalandı
ve sabah 09:05 geçe vefat eti dedi
ADI: NeSrİn YaRaR
OKULU: ATATÜRK İ.Ö.O.
SINIFI: 4/A
NO: 10
atatürk ölmedi baba
o halan yaşıyor
o ölemez
dedim küçüken
ama şimdi anladım ki atatük bibim için yurt için vataniçin savaşmış
okula gitim
ilk dersimiz atatürkle ilgiliydi
öyretmen bize
çocuklar atatürk vatanını,yurdunusevdiği için savaştı dedi
savaştan sonra hastalandı
ve sabah 09:05 geçe vefat eti dedi
ADI: NeSrİn YaRaR
OKULU: ATATÜRK İ.Ö.O.
SINIFI: 4/A
NO: 10
herkesi onu sevdiğim kadar sevmedim
atatürk herkesden ayrıdır
benim için
hiçbir insanı
onun kadar sevmedim sevemedim
kim sever ki!
atatürk!atatürk!atatürk!
o gidince
yapa yanlız kaldı
bütün türk vatanı
keşke gitmeseydi
bizi sensiz bıraktın
keşke bir bir mucize olsa geri dönsen
atatürk!atatürk!atatürk!
sen gitin
bizde elbet gidicez
seni özlüyoruz atatürk
bizi sen kurtardın düşmenlardan
hep seni düşünüyoruz
sakın unutma
atatürk!atatürk!atatürk!
(ben bir yazarım keloğlan masalarının yani ünlüyüm biliyorsunuz herhalde bu şiri de ben yazdım çocuklar ezberleyin tabi beğenirseniz)
atatürk iyi ama şirler *** gibi