Fenerbahçe, Fb, fenerbahçe resimleri, fener bahçe resim
Fenerbahce Duvar Kagidi, fb, Sarı kanarya
Fener Şampiyonlar Ligi, fb şampiyonlar ligi resimleri, şampion sarı kanarya resimleri
Fener Resmi, fb, sarı kanarya, Resimler, Resim
Fener Resimleri İndir, Fenerbahçe download, fb, Sarı kanarya
Fener Resimleri, Fb Resimler, Sarı Kanarya, Fb, Resimler
Fener Msn Resimleri, Fb, Fenerbahçe msn, Fb msn avatar Resimleri
Fener Resimleri, Fb, Sarı Kanarya Resimleri, Resimler
Fb Resmi, Fenerbahçe, Sarı Kanarya, Resim
Ezik Galatasaray Resimleri, Cimbom, Resimler
Carlos Fenerbahce Resimleri, Roberto Carlos Resimleri, Fenerbahçe
En Guzel Fenerbahce Fesimleri, Sarı Kanarya, Resimler
En Guzel Fener Resimleri, Sarı Kanarya, Resimler
Ezik Galatasaray Resimleri, Galatasaray Resimleri, Cimbom
En Buyuk Fenerbahce, Fenerbahçe Resimleri, Resimler
Alex Fenerbahce Resimleri, Alex Resimleri, Fenerbahçe
Buyuk Fenerbahce Resimleri, Fenerbahçe Resimleri, Sarı Kanarya


















çok yaşa fb senden büyük ALAH,PEGAMBERDEN SONRA EN BÜYÜĞÜ SENSİN FB ÇOK YAŞA SİZE DAHA BAŞARILI OLMANIZI BEKLİYORUM
müthiş resimler harika
kanarya küçük ama herkezi yere büker
EN BÜYÜK ALAH FENERE YALAH BJK;TAŞA KIŞ KIŞ GALATAYA ALKIŞ
GALATASARAY ALANDIR EGİLBAKALI GALATANI ÖNÜNDE FENER
KÖPEKSİN SEN
fenerdir dünya yıldızı
fener bahçem
işte budur
dsdsd
seni seviyorum fenerbahçe canımsın
çok güzel resimler
FENER ŞAMPİYON OLUR HER TÜRLÜ
BEN KOCAELİDEN AYHAN BU SENE SÜPERSİN FENERBAHÇEM İNŞAALAH ŞAMPİYON OLACAĞIZ.
SENİ SEVİYORUM FENERBAHÇEM
HACILAR FENERBAHÇE ÇOK GÜZEL BİR TAKIM OLMASIN RAĞMEN HERKES FENERBAÇEYİ KÖTÜLÜYO FENERDEN DAHA İYİ TAKIM TANIMAM
Fenerbahçem benim en büyük Alah gs’ye yalah bjk’ye kış kış FENERBAHÇE ‘ YE ALKIŞ.
dfenerbahçenin alex in hastasıyım
FB siz ben bir hiçim vala nediyim zaten bir gün herkes FB li olacak
BİR GÜN HERKES FENERBAHÇELİ OLMASIN BIRAKIN O AYRICALIK BİZ FENERLİLERDE KALSIN…….
İNSANLAR FB KÖTÜLÜYO AMA İNSAN TUTU TAKIMI SEVER GS OLMAKTA KÖTÜ DEYİL .
İŞTE BUDUR
FENERBAHÇELİ OLUNMAZ FENERBAHÇELİ DOĞULUR…
sarı lacivert en büyük fener başka büyük yok
gs ezik burda
sarı-lacivert var
EZİK GS sonuncu
çok güzel resimler
galata bir halda yaradığınız yok yenilip
GAYET ÇOK GÜZEL
fener bahce cok güzel bir takım onu secenlere teşekür ederim
DOĞUŞTAN FENERBAHÇELİ OLDUĞUMDAN 🙂 🙂 🙂 🙂
fenerbahçem herzaman seninle her yerdeyiz
eyil uyuz gs
çk ğzler
BEN ADANA SEYHAN DAN MEHMET TARHAN FENERBAHÇE BUSENE İYİ ŞILAHAHI ŞANIMIYONOLURU
bugün yine tarih yazacaz haydi fener kalbimiz hep senle
fernerliler abim ablam galatalılar baş düşmanım
BU MAL GS LİLER HİÇBİRŞEY YAPAMIYORLAR EZİKLERİN ÖNDE GİDENLERİ
alex fener olamaz
her kez fener bahçeli olamaz her kula fener bahnçeli olmak yakışmaz ölümğüne fenerliyiz
hakim FENERLİ BİR ADAMA SORMUŞ
HANGİ TAKIMLISIN
FENERLİ ADAM ŞÖYLE CEVAP VERMİŞ:VALAHİ HAKİMİM NE gs’liyim ne bjk’liyim ÖLÜMÜNE FENERLİYİM DEMİŞ:):):):):):)
evet.herkes birgün GALATASARAYLI olabilır.ama herkes her dakika AKLIMIZDA FENER kalbımızde yenme hırsı elerinde bayraklar dilerinde marşlar FENERBAHÇEYİ sayıklayamaz…onun için EN BUYUK FENERBAHÇE
^fotolr süpe**********miş
gs!nin t ….
OĞLUM HERKES HADİNİ BİLECEK BİLİYORSAN KONUŞ İBRET ALSINLAR BİLMİYORSAN SUSTA ADAM SANSINLAR EZİL,K CİNCONLAR 🙂 XD XD ARKADAŞALR FB LİLERİ FACEMDE ARKADAŞ OLARAK BEKLİYORUM DİKAT SADECE GFBLİLER XDXD ATİLA NERGİZADE
kesin lan sesinizi kanınız sizin lacivertmi hiç kupa alabildinizmi gsi eziosunuz kanınız ne renk kırmızı teniniz ne renk sarı en buyuk sarı kırmızı sarı ile lacivert dünyadan ilk silinecek renklerdir…
fener bahceyi çok seviyorum başarılar diliyorum
salata salata köpeklere salata köpekler salata yemez gsliler kadıköyden çıkamaz
fener bahceyı cekemeyen galatasaraylılar anten takdırsın yonüde kadı ky olsun ceker ozaman
bütün takımlar fenere kurban olsun
11 yıl boyunca fenerbahçeyi kadıköyde yenemiyen gs çrüyüp giti :woho:
arkadaslar hepınızı fbsea.tr.g sıteye beklıyorum…butun fenerbahcelıler….saygılarla
herkes hadını bilecek
çileyse çile dertse dert bu gönülerde sarı lacivert
:angry:
GALATASARAYLI FUTBOLCULAR GALİBİYET YEMİNİ EDE EDE BİR GÜN ÇARPILACAKLAR EZİKLER 👿
👿
Gogle — fb resimleri
Gogle — fener bahçe resimleri
FENERBAHCELI OLUNMAZ FENERBAHCELI DOGULUR……!FENERBAHCEYE ANLAMLIK VEREN KUPALAR SAMPIYONLUKLAR DEYIL KUPALAR SAMPIYONLUKLARA ANLAMLIK VEREN FENERBAHCEDIR…..!BIZ HICKIMSEDEN KORKMAYIZ…SARI KIRMIZI,SIHAY BEYAZ,BORDO MAVI,YESIL BEYAZ HEPSI PALAVRA…….!FENERBAHCELI OLMAK AYRICALIKTIR….!HER ZAMAN HER HERDE EN BUYUK FENER!!!!!!!!……FENERBAHCELI GLADYATORLER 🙂 :cher: :cher: :cher: :cher:
fener bahçe en büyük :whistle:
EN AMA EN BÜYÜK FENER 😆
ölümün olurum kanaryam
😀 FENERBAHÇE AŞKI ANLATILMAZ YAŞANIR
dünyaya geldiğimde üstümde fener bahçe kanım fener bahçe olmuş nalmı ölene kadarda fenerli olacağım en büyük fener başka büyük yok
YANİ BURDA GS EZİK ABİCİM YA BU NE BÖYLE YENERİZ DİYOLAR YENEMİYORLAR YA BUNU BARİ YAPMAYIN İNSAN ŞEREFİYLE OYNARMI AYIP 😀 😀 😀 😆 😆 😆 😆
ya fenerbahçe cok iyi takım dı 1.oldu ama sonra ikinçi olduyo yani cok güzel mesala birisi gelip fenerbahçe 10. oldu dese inan mam benim tek lapibim devam etcek….. ❓
👿
bizim kanımız kırmızı değil sarı lacivet akar duysun da basit gsliler ona gör davransınlar
:kis:
Ben Fenerbahçeliyim önceden gs’liydim ama gs olmak bi yere kadar türkiye’de galatasaray taraftarı uefa kupasını anıp duruyor başka birşey dedikleri yok.Fenerbahçe galatasaray’ı her zaman yeniyor GS Tutmaya gerek yok FB en büyük Fenerbahçe Başka Büyük yok ha bu arada aziz yıldırımı bende sevmem ama takımı severim ❗
👿 yürü be kim tutar seni
Bir ömre bedeldir fenerbahçe aşkı ve daima yaşanır;mezara kadar.
busene şansımız iyidegil teknikdirektöre çözüm bulmamız lazım savunmacı lazım
fenerbahçe aşkı ölene kadar ve diğer dünyaya kadar fenerbahçe olur bir oyuncak için gs bjk olunmaz 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛
😀
gs fb nın onunde egilmeye hep mahkum olacak arkadaşlar
fener benim aşkım laf söyleyen var mı ?
sana fenerliler bütün konyayı kapladı gsyi mafetiler be fenerliyim olom sana bir tekme koyarım uçarsin gsliler ❓
arkadaşlar fenerli olmayanları bu siteye almıyoruz çıkın gidin lan sizin burda işiniz yok ezikler sadece tek FENER BAHÇE gerisini boş verin 😀 😀 fenerlileri gönülden kutlarım
feneri çok seviyorum
👿 yürü be kim tutar seni busene şampionsun
kanaryalar
😆
ben fb hari her takımdan iğreniyorum :X
muğsalah taşı
ölümüne yendik
biz beşiktaşı
mor formalar nerde
Hiç giymedi bir kere
Ho lo lo lo loy loy
imne galtasaray
fener bahçe seni çok seviyoruz ailecek %100 yüz arkandayız
biz varken bu dünyada ezik galatasaray fenerin takımının ve
takımını tutanların tırnagının kiri bile olamazsınız**
fenerim sonuna kadar seninim sensiz olamaz bu dünya
ama galatasaraysız ful( dolu) olur bu dünya
fener bahçe sana aşığım senin takımını tutmayana bin belalıyım
aşkım
fener bahçe bu kanıtlanmış birşey herkes %100 fenerlidiyorum bu gs ye kapak olsun altınada şişe
EN BÜYÜK FB VE FB LİLER
SONUNA KADAR FENERLİYİM
HERKESTE OLMAK ZORUNDA EZİK GSLİLER HAHAHAHAHA?
:confused: 👿 BU aşk bizi yandırıp bitiriyor biz bu aşkı sonuna kadar alevlendirecez
herkez bundan böyle fenerli olsun 😉 😉 😉
olmayanın canı feda olsun hiçbirşeye değişilmez senin sevgin bu dünyaya fenerbhçe :pinch:
en büyük FB
arkadaş elbet herkes bir gün sarı lacivert li olcak
:dry:
ezik gsnım
ya bir kere de Türkçe kuralarına uyarak yorum yazın. şimdi sileceğim yorumunu ondan sonra sen benim yorumumu nasıl silersin diye bana laf edeceksin. doğru düzgün yorum yazın artık. kapatırmayın bütün yorumları bana.
en efendi taraftar hangi takımın bilmiyorum ama sanırım takımına en çok bağlı olanlar fenerbahçeliler. hergün yorum geliyor bu sayfaya. bu da bunun bir göstergesi. ama rica ediyorum yorumlarınızı yazarken biraz özen gösterin. m, s gibi anlamsız uzatmalardan kaçının. tamamını büyük harfle asla yazmayın, kimseye hakaret etmeyin.
saygılarımla.
sevgili deniz… senin fbli olduğundan şüpheliyim.sen kesin gslisin .bu ana kadar senden şüphelendim . ezik deniz.ezik gsNOT…DENİZ FB ME LAF ATIRMAM.BUNU SAKIN UNUTMA…..
BEN FENERBAHÇELİYİM FENER BAHÇEYİ GALATA SARAY YENEMEZ GALATAYA LAFIM FB EFSANE GS KESTANE EZİK GALATA
ben fenerliyim ve feneri çok seviyorum
canım fener bahçe aşkımsin
ben de bir fenerbahçeliyim ve takımımı da çok seviyorum ama yinede ne olursa olsun başka takımlara da bir şey dememeye çalışıyorum bence yukarıdaki fb ve gs fotoları hiç hoş değil olsada eda senin onlara ezik demen hiç hoş değil bence bu yorumları yazarken lütfen biraz dikatli olalım kendimizi diğier takımlar yerine de koyup öle yorum yazalım yani bira empati tabi bunlar benim görüşlerim sizler katılırsınız veya katılmazsınız onu bilelem
fener bahçe galatayı her sene yenen ve aynı zamanda bejikataşıda yenen fener bahçe gs yanında fıs kalır.Diyorsuz şu oyuncular iyi,alex,semih,volan,guiza,mehmet,bekir,emrel iyidir onlara aşığım resmen özelikle fener bahçeye görüşürüz kendinize iyi bakın sizi seviyorum.
FENERBAHÇEM BENİM BİRİCİK SEVGİLM SENDEN BAŞKA KİMİM VAR BENİM SENİNLE AĞLARIM SENİNLE GÜLERİ SENDEN BAŞKA KİMİM VAR BENİM
AŞKIMSIN YA…………………………………………
CANIM BENİM FENERİM
EZİK GALATA
AŞKIM BENİM FENERBAHÇE
yemin ederimki gala ezik sanki helal süt içmemiş GERİZEKALI GALATA
fener bahçem bnm biriçik sevgilim