SSK no sorgulama, ssk sicil no sorgulama, ssk no öğrenme, ssk sicil no öğrenme, ssk numarası sorgulama, ssk sicil numarası sorgulama, ssk numarası öğrenme, ssk sicil numarası öğrenme, ssk sicil no, ssk sicil numarası, öğrenme, sigorta, sigorta no sorgulama, sigorta no öğrenme, sigorta sicil no sorgulama, sigorta sicil no öğrenme, sigorta numarası sorgulama, sigorta numarası öğrenme, SSK no sorgulama, ssk sicil no sorgulama, sigorta sicil numarası sorgulama, sigorta sicil numarası öğrenme…
SSK Sicil Numaranızı öğrenmek için aşağıdaki bağlantıya tıkladıktan sonra;
* TC Kimlik Numaranızı yazıp “Sorgula” diyerek,
Ya da
* Ad, soyad, baba adı ve doğum yılınızı yazdıktan sonra “Sorgula” diyerek öğrenebilirsiniz.
ÖNEMLİ NOT:
Arkadaşlar SSK Sicil No öğrenme, sorgulama vb. online devlet işlemlerinin birçoğu artık sadece https://www.turkiye.gov.tr adresinden yapılmaktadır. Bu sitenin bu tür hizmetlerinden yararlanabilmek için “e-devlet şifresi” almanız gerekmektedir. PTT şubelerinden 1 lira karşılığında şifrenizi alabilirsiniz. Şifrenizi unutursanız yeni şifre için 10 lira sizden istenecektir. https://www.turkiye.gov.tr adresi dışında SSK sorgulaması yapmanız mümkün değildir.
Saygılarımızla.
SSK No Sorgulama – SSK No Öğrenme : https://www.turkiye.gov.tr
TC Kimlik No Sorgulama – TC Kimlik No Öğrenme için tıklayınız…
Sigortalı Hizmet Dökümü Sorgulama (SSK Sicil No ile) Öğrenme : https://www.turkiye.gov.tr/
Sigortalı Hizmet Dökümü Sorgulama (TC Kimlik No ile) Öğrenme : https://www.turkiye.gov.tr/

artık ne sigortamı öğrenmek istiyorum nede sigortalı olmak adamı bunaltana kadar gidiyor bu devlet madem yaptın bir site değerli bişi olsun site değer bulsun
beyenemyen girmesin
sigorta sorgulamak için ne yapılır
alah seni bildiği gibi yapsın emi tayip bu ne biçim iş daha neden para alıcaksın bilmem ulan parayı verdik aldık şifreyi numarayı öğrenemiyoruz senin gibi başbakanın ben……………..
bunların topuna kibrit suyu dökup yakacaksın
cigerinizi bile satacaksınız yakında
para tuzagısın hepiniz alah bildiği gibi yapsın sızı devletmiş
sgk no mu öğrenmek için şirfemi almam gerekir nası iş bu
ya böyle birşey olmazya.sk pirimimi öğrenemiyorum.bu nebiçim işya herşey para olmuş.ALAH bildiği gibi yapsın……
vay arkadaş ya bu nasıl iş ya ayıp be bu nasıl devlet nasıl mantık nasıl sosyalik her şey para oldu ya vatandaşın kazanmasına gelince yapılan hiç bişey yok hep alalım diyorlar vay arkadaş ya
pes doğrusu…burası türkiye .malesef…..
yukarıdaki yorumların hepsine katılıyorum…….devlet dairesi eve gelmişti ama işe yaramadı…..
lanet olsun boyle hizmete akliniz fikriniz para alah bildigi gibi yapsin para gozler soyguncular………..)))))
sorguluama
işe yeni girdim sigorta yatıyormu bilmiyorum bu kadar olmaz yabancıya soylemeyim gulerler
hiç birşey örenemedim
sk sorgulamak istiyorum
NERDE KAYBOLDU BİLMİYORUM
akşam oldu ne biçim bi internet anlayışı alhın ***********lıarı nalet olsun ya bi sk yı öğrene medik
LAANET
bu memlekete parasız ne var bana söyleyebilir mi siniz
bunlara oy verenle konuşsun şimdi ama dogruya onlar yine memnundur….
müslüman gavur işkencesi dedikleri bu olsa gerek vatandas para ödemeden hiçmi bir hizmet alamayacak ya ayıptır yazıktır nasıl sosyal devlet bu ya bu para denen meret neymiş devletin gözü hepmi vatandaşın cebinde olur ya yuh be yuh
bu sitede zaten döküman üzerinde oynama yapılamıyordu. kim benim günümü başkası görmesin diye size şikayete bulundu ki. hala eski zihniyet ceberut devlet. siz müslüman mısınız şimdi. Alah belanızı versin ya öbür hükümetlerden de *** çıktınız.
lanet olsun size be soyguncular
hep var ya bunları evet derken dusuncektık arkadaslar…bosuna sömurulmuyoruz valtlerle kandırılmıyoruz bunların bızım 5 kurusumuza bıle ıhtıyacları var…
bune biçim devletbe her gün bir sisitem degişyor
nağlet olsun
sk no öğrenemiyorum!!!!!!!!!!!!
lanet olsun belki bir tırın altunda kalırsınız
ey büyük devlet bu şekilde olamaz sebeb memur denilenler öyle site yapmışlarki insana yeterli cözüm sunmaz durumda pt den şifre aldım birtürlü giremiyorum akşamdan sabaha olmaz bu iş geçiş dönemi olur çaylak memurların yapmış oldugu site cevap verirse akşamdan sabaha olmaz bu arpa tarlası deyil işini yapamayan gitmeli bu sistemle bu iş olmaz insana eziyet yapmayın hayvanlar alo
lanet olsun ne tc ile nesicil no ile ögrenemiyoruz tuh
5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasanıza ve bütün yasanızın canı ceheneme! sizler bu dünyda yasalarınızı yasalayın bu garib milete, nede olsa garib bir kuluz ”alah” nezdinde ama sizin yasalarınız sökmez baki olan hayata bizlere. orda sizin yasanız ve gereginiz düşünülünce, zalimliktir bilesiniz bunu ölünce….?
babababa, bide şifre alacaz bide unutcaz sonra gene 10 lira ödeyecegiz akılı olun akılı calıyonuz tamam cırpıyonuz onada tamam en kralını yediniz ictiniz mala malık ediyonuz onada tamam ama kardeşim yeter bırakında askeri bir düzende ***tan düzeninizde düzeninizi bozmayalım bu kadarda sıkmayın artık işciyi sonrası sizin ve süslü dünyanız icin hayırlı olmaz?
ulen sıcacam bu bu fakirlik ve borc icinde şu sisteminize? ulen isteseniz beni ondefa bulursunuz ama acken degil icraya düştügümde adam olun adam alah topunuzu top etsin cehenemin dibine koysun sonrada üstünüzden bu garib ve mazlum insanlar gecsin sıcacam şimdi ayıp olacak ***umunda degeri var ul********************en, en asgari hızla yedi sülalenize şifreliyim kimse cözemesin garibin hakını yiyen bu vatandaşa bu ızdırabı cektirenlere bu kafadan zortlayışım…..
alah devletimizin belasını versin cay kasığıyla verip kepceyle alıyolar yazıklar olsun size be bizim 1 tl mize kaldınız
yazıklar olsun yazıklar bu kadar olmaz para para bu ne ya birde internet için para ödüyoruz sizin olsun almıyorum 1 liramış
bu kadarda olmaz kı………..
böyle şey olmaz olsun ya sigorta başlayalı aylar oldu hala sigortanız yok diyorlar böyle sey olmaz olsun ila yurt dişi vatandaşlıgınamı gecelim
Lanet olsun ben şifreyi aldıgım halde sk sicil no’suna ulaşamıyorum. SGK henüz bilgileri aktarmamış bu kadar ucuz ve kaletisiz bir iş yapan bileşim sorumlularının ………
yazık ya bu devletin ben ..
nalet olsun
ne lan bu azdınızmı ya yoksa herkesi kendiniz gibi pc uzmanımı sandınız vatandaş kendi şifreleriyle kendibilgilerine ulaşamıyor sizin derniz ne ya…
sıgorto numarası
selam arkadaşlar bende şifre aldım ama
giremiyorum şifre olmadan daha kolay giriyorduk şmid ise milete yaptıkları şeye bak ya bu kadarda olmaz yazıklar olsun yinede sabırlı olalım arkadaşlar saygılar
bir türlü giremiyorum sigor tama şif reyi de aldım olmuyor nasıl olacak
slm milet hersey yalan da kimse hayat güzel olndu bilmiyor ben bunu söylerim
SK SORGULAMIYORUM
Bu sistemi kuranlara aldıkları maş, ücret her ne alıyorlarsa haram olsun. e-devlet şifresi aldım, emekli maş kesintilerime bakmaya çalışıyorum. Bir türlü bakamadım. Bunu bu kadar zorlaştırmanız şartmıydı sanki
birsat tir int de yim bir sk primimi ögrenemedim.paramı çalınmış gibi hiset tim ama çalanı biliyorum sizlersiniz. hepinizin…
GERÇEKTEN BU KADARINA PES DİYORUM. ŞİFRE ALIP DA SORGULARSAM. kİMSE ALMASIN
BİZİM MİLETİN YAPTIĞI İŞTE BÖYLE OLUR İŞTE… BİR SAATİR SİGORTA SORGULAMAK İÇİN ÇIRPINIYORUM BAKAMIYORUM LABİRENT GİBİ Bİ *** ANLAŞILMIYOR…..
sigortamı niçin sorgulamıyoruz darıldım bu siteye
valahı e devlet adı altında hırsızlık yapacakları hiç aklşıma gelmezdi tam bir soygun ve insanlara hizmet adı altında işkence
yuh ayıp bu ne böle devletin,,
normal ptden alınsa neyse vermeyede razıyım 1 tlyı 1 tlden kactıgımızda yok ama ıla merkez ptden alıncakmıs sıfre bu ıs guc arasında bıde kalkıp 10 km yol tepcem sıfreyı almak ıcın almıyorum sızın verdıgınız sıfreyı falan
huy be kardesım
herseyı para ile yaptınız
eski atalarımız sağ olsaydı yapılanları yanlarına bırakmazdı
arkadşlar görüyorsunuz bakın bizleri nasıl soyuylr bu insnlar bunların hepsine ölümüne mokoko yapacaksın…. bunların alayını sikem….:::
derdiniz ne biladerim ya… 1 tl için etirdiğiniz eziyete değer mi. adam akılı birşey isteyin bari.. bi işiniz de karşılıksız olsun be kardeşim.. düş yakamızdan devlet (: ödeyeceğimiz o 1 tl ler inşalah rajatlatır seni..
benim sigorta numaram
benim sigorta numaram
yuh ayıp be
soyun bakalım mileti daha ne kadar soyabilecekler üç kuruş maş veriyolar sonrada 1 tl oraya 1 tl buraya 1 tl yi bulamayıp aç gezen var be bu türkiyede baştakilerde rahat rahat yesinler yemeklerini gidiyoruz bi yere ama sonumuz hayırlı olur inşalah…
bu uygulamyı yapn devlet nasıl bir devletki askeri üçrete 20 zam yapım 1 tl şifre satıyo ulan ben bu devlete o 1 tl yi vermem alsın lar şifrelerinide tövbe tövbe ya
Bu nasıl bi devlet anlayışıdır ki miletini soymaya çalışan, işini kolaylaştıracağı yerine işi yokuşa süren. Damlaya damlaya göl olur diye düşünüp 1 tl’ye karar kılınmış. Yazıklar olsun bu anlayışı güden, bizi enayi yerine koyan, ***** yerine koyanlara……….
herkesten 1 tl deyip küçümsemeyin arkadaşlar. 75 milyon insan var türkiyede. birde şifrenizi unutuğunuzda 10 tl veriyorsunuz. birde öyle hesaplayın arkadaşlar bunun ne kadar büyük bir vergi olduğunu.
Bu tür bir faileyet göstererek iş mi yaptığınızı zanediyorsunuz.
o kadar insanları bir sigorta sorgulama ile ilgili uğraştırmaya ve kafa bulamaya kimsenin hakı yoktur,,,
hay ben böyle devlewtin 1 tl mize mi kaldı bu devlet. primimize bakamadık adam akılı
bune ya bişey sorgulatamadım :DSA:SAD
sizin bu yaptıgınız insanlıga bir işkence t-ürüdür TEKNOLOJİK İŞKENCE
dandik bvbhbnb
bu ne biçim site bir sigortamı sorgulatamadım bizim it bundan marifetli ***…
nasıl bi şe bu ya su an bu siteyi bu hale getirenlerin bi yerini koymadım düzeltin şubu
benım 1992 yılındakı sk dokumanım cıkmıyorcok ıyı bılıyorum o tahrıte elımde bırtane sk kartım vardı onu kaybetmısım sımdı bakıyorum sk 2005 tek bır yerden cıkıyor bana yardımcı olabılrımısınız bu konuda acaba
1 lira için yapılır mı ayıp miletin soydunuz
buna sorgulama denir yuh
bu nasıl sistem yıl 2010 devletin şu sistemine bak bide füze kalkanından bahsediyorsunuz.
tc no 28301263498 ben 1990 ve 1997 arası kahramanmaraş Türkoğlu ilçesinde aralıklarla çalıştım kaydım var ise çalışmış olduğum dökümlerimi alabirmiyim teşekürler
sk ya giriyom ama birtürlü ödrenemiyom nasıl öğrene bilirim bana yartdımcı ola bilirmisiniz acaba 2 gün dür bununla ugasıyom ama acmadım yanlışmı giriyom lütfen yardımcı olun
lan ac itler simdide birmilyonamı göz diktiniz köpekler
olum sizden adam olmaz onun icin adamık diye gecinmeyin topikler ac itler köpekler lan mileten para almayında gelin ac karnınızı ben doyuruyum at sıkıleri
ARKADAŞLAR DEVLETLE İLGİLİ SORGULAMALAR ARTIK TURKIYE.GOV.TR SİTESİ ÜZERİNDEN YAPILACAK. ARAÇ SORGULAMA, HİZMET DÖKÜMÜ VB. DİĞER UYGULAMALAR İÇİN “E-DEVLET ŞİFRESİ” ALMANIZ GEREKİYOR. PT Şubelerinden 1 TL karşılığında alabilirsiniz. Şifrenizi unutursanız yeni şifre almak için 10 tl ödemeniz gerekecek.
selamun aleykum ben yurdisinda sudi arabisdan mediyneden yaziyorum 1986 yilinda girisim var numarami kaybetim yardimci olursaniz sevinirim tesekurler
sgk prim sorgula ara
daha neler goreceyız bu ne yani
arkadaşlar sgk yeni sisteme geçmiş kişisel bilgilerin korunması amacıyla ***.turkiye.gov.tr adresine yönlendiriyor ordan öğrenmekde gerçi bi dert haberiniz olsun…
bu ne yaw bizleri yonmak için para istiyolar utanmazlar şerefsizler bizim bi liramızamı kaldınız sizin gibi mileti ben t cuvala koyup cuvalı skm
:
yayılasın
kardesim arkadaslarin hepsi dogru soyluyor neden sg sorgula yok nasil site bu olmazki ayip bakalim ne zaman olacak site
sigorta numaramı öğrenmek istiyorum
ya bu ne biçim site hani sk sorgulama
bu kadar dandik site yok abicim
alahın belaları ya bi öğrenemdik
şerefsizler ne yapmaya çalışıyor ne biçim bir iştir bu ne zamandan berı bu site böyle sorunlu ilgilenen yokmu
temizlik
sk sorgula yok
ygs sorgulama yok
lys sorgulama yok
ne var…..
SİZ BU HÜKÜMET OLMASA KIÇINIZA GİYECEK DON BULAMAZSANIZ HÜKÜMET HAİNLERİ TATİL GELDİ İKİDAAKA BEKLEYİN KIRKGÜN TAŞI BİGÜN İNDİR SENDEN KÖTÜSÜ YOK HAİN İNSANLAR
bu nasıl site böyle