SSK no sorgulama, ssk sicil no sorgulama, ssk no öğrenme, ssk sicil no öğrenme, ssk numarası sorgulama, ssk sicil numarası sorgulama, ssk numarası öğrenme, ssk sicil numarası öğrenme, ssk sicil no, ssk sicil numarası, öğrenme, sigorta, sigorta no sorgulama, sigorta no öğrenme, sigorta sicil no sorgulama, sigorta sicil no öğrenme, sigorta numarası sorgulama, sigorta numarası öğrenme, SSK no sorgulama, ssk sicil no sorgulama, sigorta sicil numarası sorgulama, sigorta sicil numarası öğrenme…
SSK Sicil Numaranızı öğrenmek için aşağıdaki bağlantıya tıkladıktan sonra;
* TC Kimlik Numaranızı yazıp “Sorgula” diyerek,
Ya da
* Ad, soyad, baba adı ve doğum yılınızı yazdıktan sonra “Sorgula” diyerek öğrenebilirsiniz.
ÖNEMLİ NOT:
Arkadaşlar SSK Sicil No öğrenme, sorgulama vb. online devlet işlemlerinin birçoğu artık sadece https://www.turkiye.gov.tr adresinden yapılmaktadır. Bu sitenin bu tür hizmetlerinden yararlanabilmek için “e-devlet şifresi” almanız gerekmektedir. PTT şubelerinden 1 lira karşılığında şifrenizi alabilirsiniz. Şifrenizi unutursanız yeni şifre için 10 lira sizden istenecektir. https://www.turkiye.gov.tr adresi dışında SSK sorgulaması yapmanız mümkün değildir.
Saygılarımızla.
SSK No Sorgulama – SSK No Öğrenme : https://www.turkiye.gov.tr
TC Kimlik No Sorgulama – TC Kimlik No Öğrenme için tıklayınız…
Sigortalı Hizmet Dökümü Sorgulama (SSK Sicil No ile) Öğrenme : https://www.turkiye.gov.tr/
Sigortalı Hizmet Dökümü Sorgulama (TC Kimlik No ile) Öğrenme : https://www.turkiye.gov.tr/

ben çok demokrasik bir adamım adalet istiyorum
Burhan Bey şifrenizi aldıysanız .turkiye.gov.tr sitesinden giriş yapabilirsiniz. Yazıda da bunu belirtik zaten. Saygılarımızla.
şifre de aldm sk hizmet dökümümü göremiyorum tıklıyorum reklamlar çıkıyo bu n ya rezilik *** etiniz üç kuruş için lanet olsun ya eskiden şak diye çıkıyodu
ya kardesım sıfreyı nereye yazacaz sıfre mıfre yazmıor adam gıbı iş yapın serefsızler
yaptıkları işi s2M.nasıl sorgulacaz biriniz anlatın da.akp ye bak yah herşeyi paraya ceviriyo bilgiyi de helal olsun durmak yok devam yolun.bide sorgulayabilsek bişe demicem bu nasıl iş yah of
ya neden böyle yapıyosunuz ki devlet kendinize ait bir sayfa acmış içinde istedğiniz her seyi bulabiliyorsunuz ayrıca 1 tl çok para mı ALAH ınızı severseniz bir simit parası bile değil o paralar sayesinde ülkemizi gecindirebiliyoruz o parayı ben de ödedim ama pişman değilim
yok gelme
sayın devlet önceden ne güzel sk sıcıl nomuzu takip ediyoduk şimdi ise edemiyoruz bu ne saçmalık ya bide şifre için 1 tl alıyonuz pt den zaten vergiler şu bu dan aldınız yetmıyo bıde bunları çıkarıyonuz koskoca devlet 1 lirayamı kaldı yani bumudur sizin büyüklügünüz böle devletle yaşadıgım için kendimden utanıyom yaptıgınız ayp dogru degil
daha önceleri buran takip ediyorduk şimdi yaptınız şaçmalıga bakın bizlerin üzüerinden paralar kazanıyorsunuz dolandırıcılararla iş birliği yapıyorsunuz vatandaşı düsünen yok böyle saçmalık görmedim böle devletde yaşadım için utanç dileklerimi sunuyorum ve helal etmiyorum,,
Sayın Bayan veya Bay Yetkili
Yukardaki Numarama ait Borçlanma hesabımın bana bıldırılmesı.
Ödeme oranlari Gün başına ödenecek dolarin mktari +yekün tutari+ oranları taban fıatı ve tavan fiatı gibi
Sıgortalı Çalışmışlığım 08.05.1968—ile 28.05.1968 Tarih arasi
Çalıştığım yer: İmar İskan Bakanlığı DEpremyadeler Pefabrik Evleri
Atölyesi Aköprü/ iskitler Ankara
İlgiduyup cevaplandıracağınıza inanır peşinen Teşekür ederäm
Saygilarimla
şifre için e devlet kapısına yönlendiriliyorzx o da diyorki daha sgk veri aktarımı yapmadığından hizmet alamamaktasınız.
bu ne saçma iştir ya.bir işi doğru olsun bu devletin.
beceremiyorsan yapma kardeşim.birde hizmet veriyoruz diyorlar.
adam gibi geçir tüm bilgilerini sonra kapa diğer kapılarını şimdiden ne kapadın sknın sitesindeki sorgulamayı.onlarda sanki oluyomuş gibi link vermişler e devlete..hayret bişey ya..
DAHA KOLAY BULUN MASINI İSTİYORUM
alah kahretsin bi işi başaramadılar yine dön dolaş buraya bağlanıyo ya kafayı yicem of
türkiyede yaşamaktan sa kafana sık daha iyi bahtsız bedeviyi çölde kutup ayısı biplermiş
ne o herkez kızıyo secimde ben getirmedim bunları bugün seçimolsa adamlar türkiyeyi öpmek için yüzde 50 ile tekrar gelir hem oy verip hemde ağlamıyacan ikl kişiden biri veriyor ama lafa gelince kimsevermiyo oyunu gözüküyor benmi getirdim imsenin ağlamaya hakı yok ……… faruk çelikten bu vatana ne hayır gelirki zaten dünün Bursa yıldırım ilçesi belediye başkan adayı idi onu yavuz selim mahalesinde dağıtığı erzak kolileri bile işe yaramaı şimdi bakan oldu olacağıda buydu şimdi iyi düşün türkiye bunlar yapılacakların yanında zemzem suyu ile yıkanmıştır gerisini siz düşünün
ŞUAN ACİLEN SİĞORTA SİCİL NUMARAMI ÖĞRENMEM LAZIM YARDIM EDİN LÜTFEN…..
.turkiye.gov.tr sitesine girin lütfen. Hizmetler başlığı altında ya da SK altında Sigorta Sorgulama yeralıyordur. Tıkladığınızda bunun için üye olmanız gerekir ya da direk giriş bilgilerinizi yazın der. Onları girerek görüntüleyebilirsiniz.
sizin yaptıgınız hiç etik degil madem bu kadar düştünüz herkese benden sorgulama gelin paranızı vereyim
merhabalar, sk hizmet dökümünü görüntüleyememekteyim.
Site oldukça karmaşık.. Lütfen zorlaştırmayalım kolaylaştıralım.
PT den şifre aldım bu şifreyi nereye gireceğim..
YOKSA BEN KÖRMÜYÜM GÖREMİYORMUYUM.
ben de koyayim ulan ne bicim bir devlet soka soka ne hale geldi bu devlet yazik
vatandaşın en temel haklarına gasp bu adaletli değil açıktan açığa yoluyosunuz bari mağdur etmeyin
60 yaşına kadar neler gitmezki
oneyl bir sey bulamıyok bu nasıl bir iş *** oldu *** bi sifre için 1 lira bk veririm kaybedersem bide 10 lira alacaklarmış aldınmı 3 1rini once boylemiydi yazık canım turkiyem nerelere gidiyo ben askerdeyken canınmı veriyordum bu vatan için ama sizin yaptığınıza bakın hersey parta olmuş *** buneyl
ne ***tan bişey bu ya 2 satir bi sk yı sorgulayamadım en iyisi kapatın siteyi…..
alah belanızı versın bunasıl bıseydır ıkı satır bı sk sorgulayamadık
alahbelanızı versin vs….. diyosunuz ama seçimlerde hiç öle olmuyo…. alah aşkına arkadaşlar birleşelim bişeyler yapmak lazım…. bi dur demek lazım .yeter ya sırtımızdan geçindikleri. bitirdiler herkesi…..
1 tl para karşılıgı bu aziyet yazık bu insanlara
bedavaya veremıyormu şifreyi o kadar acizmi bu ülke vatandaşina 1 tl için küçük düşürüyor kendini 1 tlsine okuyayım ben bu sate postanemı açtırayım işlemımı yapamıyorum.
ya bukadarda olmaz sk lı bir işçi ne kadar maş alıyoki onu elinden almaya çalışıyorsunuz ya lanet olsun utanmaya başladım türkiyede yaşamaktan yeter soydugunuz mileti yazıklar olsun size tayip parasız kalmasın o bir tl ye ogluna gemicikler alsın yazık çok yazık
kalan gün
sk pirimi öğrenmek
örnek bişi söylicem ama bu örnek gerçek mesela türkiyede 77 milyon insan varsa bunun 31 milyon insan sigortalıysa her birin den 1 tl alındığını düşünün ve bu para bizim dışarı olan borç ve vergimiz olarak ödeniyor bunu bir düşünün 31 milyon insan 31 milyon tl demekdir.
szn amnza kym 1 lirayla zengnmi olckslnz oğlm topnuzu skm….
bir numara ögrenmek icin bukadarda olmaz amacınız ne para para devlete para ver demezler ne icin verdin git aşimdi para ver hemen alırlar ama sormazlar ne icin veriyon bu sözü bana arkadaslarım demişti saolsunlar dogruymus bir lira unutursan 10 lira bu paralar nere gidiyor erzurumda yol desen yok park desen yok bahce desen yok üs gecit desen yok yaya gecidi yok heryer cakur cukur kanalızasyon hatları yok varda calısmır yagmur yagıunca kopruler iptal e bunlar paraları neydir bunca parayı nere gidiyor 1
milyarlarca insan bir lira atsa bunlarda o parayı işsizlere dagıtsa ne olur.
senin gibi devletin alah belasını versin şerefsizler
hakaten sicil numaram var ama bakamıyorum durumuma bu ne
nasıl bir devlete yaşıyoruz mileti soyup sovana çevirdiniz
SİZİN ALAH BELANIZI VERSİN NE ***TAN Bİ SİTE BURASI . HİÇ BİR BİLGİ ALAMIYOZ G.TÜNÜZE GİRSİN SİTENİZDE KILAVYEDE
alah belanızı versin ulan 1 milyon kez emi.. 1 liraymış.. yemişim ulan sizin liralarınızı sömürgen leş yiyiciler sizi
arkadaşlar 1 lira diyip geçmeyin toplanan paranın sonucuna bakın devlet neyi nerde nasıl alacağını çok iyi biliyor
mahsus cökertınız sıteyı halkı sömurmek ıcın ıns bu paralar elı degen herkesın parmaklarını koparır ne yapıyorsunuzda her seye para alıyorsunuz gosterın ne yaptıgınızı ınternetın faturasınımı yatırıyorsunuz yol mu yapıyorsunuz sata sata ulkede calıscak yer kalmadı nalet olsun bu hukumete oy verene
bu nasıl bı adalet arkadaş bır lırasında deyılız kaybetımız zaman postanede sıra beklemek cabası ne halere düşmüş güzelım türkıyem memleketı soydunuz sovana cevırdınız ben böyle rejimın azına tüküreyım utanmak sıkılmakta yok
ARTIK YETER YA NEFES ALMAKTA ŞİFRELENSİN OLMAZMI 1 LİRA İLE TÜRKİYE KURTULACAKSA BEN 100 LİRA VEREYİM
slm
sk yatıyormu
ne lan bu ya ben sıfre almak ıcın bır lıra verecem hadı bır lırayı gectım postaneye gıtmek ıcın ıs yerınden ızın alıcam ogunku yömeyem kesılecek ısyerınden laf ıyıcem neymıs postaneye gıdıyom ne ıcın kendı bılgılerımı gormek ıcın alahım ya alah ne bılıyosa sızı ole yapsın emı
siğortayı oğren
ihtiyacınız varsa sk lıların maşınıda alın böyle olmaz bir tl leyle olmaz kardeşim cok acizmisiniz iş veren yatırıyormu takip edemiyoruz size ançak yuh denir yuh
devletlen bir alakası yok tayip rejimi başladı siz halen devlet diyin bakalım bir liraya satar olduk bu ülkeyi uyanın ey insanlar
benım kızımın sğlik sorunlarıni kendi sıgortadan faydalanirken
çok kısa bir süre içinsigortali bir işte ( 4 aygibi ) çalişmiştır ve yeni yasa gerği baba sıgortasından düşüp birdaha babadan yararlanamaz
hale gldi ve şüanda benin kızım işsizdır sğlik giderlerini kim karşilayacak ??
yazılacak tek şey gülüyorum abicim ya bu nedir rezilik başka bişi degil utanıyorum böle bi devletim oldugu için ayıp ayıp…
site yok mu baska ?baska para alinacak ciplak kadinlar icin devlet o kadar aciz mi 1 lira istiyo 1 liraya ^^
BEN ANLAMIYORUMKİ BİLGİ ALMAKTAMI BUKADAR ZORLAŞTI AGA.NE DEYİM BİZİM DEVLET ADAM OLMAZ.ANCA BAŞKA MİLETİN ***UNU YER.
BEN 1987’DE DOQdUM NE HİKMETSE BÜYÜDÜM SORASINI HATIRLAMIORUM NEYSE Bİ BAKMIŞIMKİ İLK OKUL 1.SINIFTAYIM 2002’DE MEVZUN OLDUM LİSEYE YAZILDIM AMA BİTİREMEDİM AMELE OLDUM HERSEYE RAGMEN SİGORTAM VAR Bİ BACAGAMI KAYBETİM YAŞASIN SİGORTAM****************************************IZ YAŞASIN DEVLETİMİZ YAŞASIN MİLETİMZ SAYGILARIMLA NE MUTLU SİGORTALILARA :)))
bu nasıl iş bi sk brimlerimize bakamıyoruz ve ustelik 2 aydır bir istirat parasını alamıyoruz hep bizi sömurmekdesiniz sayenizde ac yatıyoruz sk gitmekden imanım agrıdı ha bugun yatar
benim kac gun sigortam var
Bu kadarına yuh diyorum insanların elinden bütün imkanları aldınız .alah sizi 1tl muhtac etsin inşalah…….
yuh size acmı kaldınız da mıletı soyuyorsunuz aldınız rusvetler yetmiyomuda daha 1 ytl pesındesınız
dewltin gozu 1tl ye kalmış vay halimize be bi bilgi oğrenecez ya
1 LİRAYA DÜŞTÜ DEVLETİMİZİN GÖZÜ DİYECEK BİRSEY YOK ALAH BELANIZI VERSİN İNSANIN BİLGİLERİNE ULASMASIDA PARAY LA OLMUS DİYCEK TEK Bİ LAF VAR SİSTEMİNİZİN ALAH BELASINI VERSİN
BENCEDE İNSANLARI 1 LİRA İÇİN POSTANEYE YORUYORLAR NEYMİŞ İNTERNETEN BİLGİ ÖĞRENİCEZ BENCEDE BU SİSTEMİ KİM ÇIKARMIŞSA BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN
ulan bu ne böyle kafayı yiyecem alah hepinizin belasını versin önceden bir tıklıyor idik hemen dökümanı görüyorduk aç kaldılarya miletin cebine saldırıyorlar ateşle oynuyorlar bunlar ne diyelimki utanmaz arlanmaz şerefsizler alah hepinizin belasını versin
Gereksiz yere insanların cebinden para alıyorlar. E-şifre parasız alınamıyormu bu ne saçma bir uygulamadır boyle.
***.netkeyfim.com/kategorisiz/sk-sicil-no-sorgulama.html
biz nasıl emeki olacaz ben öldüden sora o emekigin icine tüküreyim
60 yaşına kadar nasıl calışacaz bu nasıl biraz yaşi düşürün devlet
bu nasıl ıstır asgarı ucretle gecınemıo mılet bıde para ıstıolar bn bu hukumetın cebınemı calsıom alah belanızı versın
öğrenme
ali çiçek asıl bu ülke senin gibi kuş beyinliler yüzünden bu halde zebani konusuna gelincede merak etme sen zaten zebanisin tasalanma yavrum.
sk günmü ögrenmek istiyorum
alah nasıl bılıyosaoyle yapsın sızı emı
bunlar iyice serefsiz oldu bi prim sayısına bakmak icin bu kadarmı iskence yapılır he bide ben calısıyorum bu lanet olası seyi almak icin babam giti postaneye vermıyolar ilaki kendisi gelecek diyolar anca bu kadar acizlik olabilir alsın o e devlet sifresini bizi yonetenler gozlerıne soksunlar
siciL numaramı ögrenmeq istiyorum
bu sk numarasını burdan ogeremıyormuyuz
lutfen bırısı cvb atsın????????
süper vala tam devlet işi olmuş! ordan oraya diye salayın bakalım. internet ort***** da el atı ya devletimiz artık bir veriye ulaşmak için bin dereden su getirtirler. hala bilgisayarla internetle bağdaşamamış binlerce devlet çalışanı ile yürütülen işler bizim hep aynı yerde saymamıza neden oluyorlar. binlerce genç, eğitimli işsizlerde (ben dahil) ziyan olur gider….
sizin gibi devletin alah belasını versin
sk sorgulama
şerefsizler baska dıyecegım yok ulkenın yarısını satınız doymadınızda sımdıde 1 tlye mı düstünüz… ayıp ayıp
olmaz kardesim
birgün o saltanat kursunla inecek diye dusunuyorum ınsanların sabrıyla cok oynuyorlar ,, acil bir tetikci tutulması gerekıyor 😉
son aya bakmak istiyorum
çaldın tüm kapıları kandırdın insanları bir ufak koltuk için yedin yetim hakını bundan sonra secimde ((nah)) alırsın oyları alah sizi nasıl biliyosa öle yapsın yazıklar olsun böyle devlete
hepiniz atıyorsunuz atın d çok atarsınız
binlerce kez lanet olsun şu siteye
bu memleketde her bi *** parayla olmuş nalet olsun şu hayata yaşamaya… Sizin werdiniz hizmetede , sizede nalet olsun :@:@
ya bu bizim idareciler çok çakal olmoşlar lakin yaşlandıklarında kutlara gülünç olacaklar haberleri yok .resmi bir haraç almamızda oldu bakalım .sıradakinlari bekleriz ancak eli sopalı vede deynekli boş duracak halimiz yokya .demeki nete enfazla tıklananları bulup haraca bağlıyor boşbeleşler sizi.
01.11.2010
devketin sitesi bile reklam almış turkcel den söyleyecek söz bulamıyorum
bu devlet herşeyi eline yüzüne bulaştırdı.Her Gecen gün iğleşeceği yerde kötüye gidiyor.Ben bunların derhal toz olup gitmelerini istiyorum.yönetim çok kötü acilen bu sisteme önlem alınsın rica etmiyorum emrediyorum DerhaL. 1 hafta içersinde bu site düzelsin yoksa bi düzelten gelir……..
yav bune yav bır sk bakacagım 2 satır gormedıgım sıte kalmadı nalet ediıyorum be boyle bısey nasıl olur.Bir sk bakmak bukadrmı zor olur nasıl ıs eskıden dırek bakabılıyorduk sk sımdı bi bakamıyoruz ınsan hakları nakedar kısıtlanmıs ben ısın acıkcası turkıyenın bu gıdısatını hıc ıyı goremıyorum….
sk
devlet resman soyguncu olmuş..
tayip efendi bi yorumda benden gelsin sana oy verdim ya bi kez daha pişman oldum edepsiz adam harbi sen kendinide satarsın it oglu it
97 girişli sigortam var daha sonrada isteye bağlı ödedim şu anda ödeme yapmıyorum tekrar başlıyabilirmiyim.700 is günüm var ödenmiş bu konuda bilgi almak istiyorum.teşekürler
birlıraya şifre aldım bır satır uğraşıyorum kesın bır sonuc yok lanet olsun
bu sıfreyı alabılmek icin işten o kadar laf yedım 4 sat kadar bekledıkten sonra aldım ama 1 haftadır bakıyorum ögrenemedım bunun içinde nereye para yatırmak lazımsa yatırıyım bari helel olsun bole devlete heryerden bısey cıkaryo.
vay arkadaş..
sk dökümümü almak için başka ne yapmam lazım anlamadım..
türkiye . gov .tr diye bir devlet kurmuşlar
devlet içinde devlet yani
onun da kendine faydası yok
ya anlamadığım konu şu
bu devlet bu kadar online olmak zorunda mı_?
yakında eğitim öğretimi de
VoİP yada SKYPE yada MSN üzerinden yapıp
sonra da internet bağlantısının ücretini ikiye katlayıp
bu ücreten de % 89 lara varan KDV ekleyip
sonra da bu KDV nin % 45 ini bidaha ekleyip
sonra onu onu bunu şuna ekleyip sonrada bana geçiren bir devlet hayal ediyorum şu an kafamda…
ve diyorum ki
alın arkadaş bana verdiğiniz şifreyi verin benim 1 TL mi
istemiyorum ben bu senaryoya dahil olmak..!
nalet olsun boyle devlete
bubumu devlet sizin kedinize faydanızyok halka olsun duzeltin siteyi sigortama bakamıyorum ya insaLARI CİLEDEN CIKARIYONUZ
ya nasıl hizmet veriyorsunuz ne bu sacmalık
yok artık ya!!! şifre almak için 1 lira . bide üstüne unutursan 10 lira..
Siz milete hizmet etmeyi unutunuz biz sizden kaç lira isteyelim şimdi…
ya nasıl bı ulke nasıl bı baskan bu boyle calıstıgımız yerde sk larımzı bıle kontrol edemıyoruz yazıklar olsun kahretsın sızı alah bıde adamı baskan yaptılar alın sıze baskan tayıpbın yaptıgı ayıp ıste bı daha olursun sen baskan