SSK no sorgulama, ssk sicil no sorgulama, ssk no öğrenme, ssk sicil no öğrenme, ssk numarası sorgulama, ssk sicil numarası sorgulama, ssk numarası öğrenme, ssk sicil numarası öğrenme, ssk sicil no, ssk sicil numarası, öğrenme, sigorta, sigorta no sorgulama, sigorta no öğrenme, sigorta sicil no sorgulama, sigorta sicil no öğrenme, sigorta numarası sorgulama, sigorta numarası öğrenme, SSK no sorgulama, ssk sicil no sorgulama, sigorta sicil numarası sorgulama, sigorta sicil numarası öğrenme…
SSK Sicil Numaranızı öğrenmek için aşağıdaki bağlantıya tıkladıktan sonra;
* TC Kimlik Numaranızı yazıp “Sorgula” diyerek,
Ya da
* Ad, soyad, baba adı ve doğum yılınızı yazdıktan sonra “Sorgula” diyerek öğrenebilirsiniz.
ÖNEMLİ NOT:
Arkadaşlar SSK Sicil No öğrenme, sorgulama vb. online devlet işlemlerinin birçoğu artık sadece https://www.turkiye.gov.tr adresinden yapılmaktadır. Bu sitenin bu tür hizmetlerinden yararlanabilmek için “e-devlet şifresi” almanız gerekmektedir. PTT şubelerinden 1 lira karşılığında şifrenizi alabilirsiniz. Şifrenizi unutursanız yeni şifre için 10 lira sizden istenecektir. https://www.turkiye.gov.tr adresi dışında SSK sorgulaması yapmanız mümkün değildir.
Saygılarımızla.
SSK No Sorgulama – SSK No Öğrenme : https://www.turkiye.gov.tr
TC Kimlik No Sorgulama – TC Kimlik No Öğrenme için tıklayınız…
Sigortalı Hizmet Dökümü Sorgulama (SSK Sicil No ile) Öğrenme : https://www.turkiye.gov.tr/
Sigortalı Hizmet Dökümü Sorgulama (TC Kimlik No ile) Öğrenme : https://www.turkiye.gov.tr/

ulan her seyı ozelestırdınız turkiyeyı satınız ulan yakında ak partılı adamlar karılarınıda ozelestırmesı ıcın basvururlar ulan gelecekte genclere ne bıraktınız soyuk bır turkıye vay be dogru erkan bey elınden gelenı yapıo ama soymak için lan tm bazı ılklerı var ama egıtımı bıtırdı yargıyı bıtırdı turkıyeyı bıtırdı torbacı akp ulan sızın yaptıgınız fasıstlik yok kurt acılımı yok şu acılım bu acılım ulan az kaldı su akp devrmeye az kaldı sosyalızım gelecek yayasın marxsızım yasasın lenin kahrolsun amerıkan fasıstlerı….
bız mustafa kemalın askerlerıyız sız ıse amerıkan emparyalızımın usaklarısınız
sigorta tarihi
akp ye herkes ağzına geleni söylüyo peki kim arladaş bu 10 kişide 5 kişi ülkenin yarısı bunlara oy veriyor.geçen seçimlerde oy verenler size de mustahak bütün bunlar. ağlanıyosunuzama gene gidip oy vericeksiniz adım gibi eminim. sizin gibiler yüzünden memleket elden giti.
Öncelikle şunu bilmemiz gerek,bir aile dahi bir kişiyle olmuyor.Ane baba ve bunlardan doğan çocuklar.Peki bu ailenin çocuklar aynı ane ve babadan ancak hepside farklı,biribirisinin aynısı değil.Ve bir baba bu aileyi yönetirken,aynı olmayan çocuklarında tekstilden gıdaya ve sağlık hizmetlerine kadar,farklı farklı kriterler gösteriyor.İşte bizim toplumumuzu oluşturan miletimizinde dini,mezhebi,dili,ırkı ve daha birçok zenginlik içeren farklılıklarla meydana gelmiştir.Halkımızın bu yapısını gözardı ederek yada yönetim şeklini beceremeyerek yılar boyu sefaletler içerisinde kuyruklarla dolu ve buna rağmen ele geçmeyen ihtiyaçlarla dolu esaret altında gibi yaşanmış geçmişteki yaşantılarımız var.Ha, ama şunu hiçbir zaman anlatamazsınız “Yoğurdun beyaz olduğunu bile bile kara diyenlere”bu iktidarın neler yaptıklarını,çünkü onlar kabulenmezler.Birkere alışmışlar beyaz olan Yoğurda kara demeye.
Ya kardeşim bir ulusu yönetmek kolay değil.Etrafında dostça görünen düşmanlarınız,biryandan halkın refah düzeyi ve yaşam koşuları iyileştiğindede alt yapısı kuvetli dış ülke odaklı ve çıkarlı,ülkeni karıştıracak olan alyları sürükleyen besleyiciler ve biryandanda yılarca (ve gidikçe azaltılan) okulu,hastanesi, yolu, suyu, elektriği olmayan kaderine bırakılmış Doğu ve Güneydoğu bölgelerimiz vede bunun fırsatlarını kola***** iç karışıklıkları çıkaran ve heran tetikte bekleyendış mihraklar.Zor kardeşim zor ,zor bu işler inanın anlatmasıda zor hemde çok zor.
Söyleyecek birtek şeyim daha var.Siz Siz olun aklınızı başınıza alın ve mantık çerçevesinde olayları değerlendirin vede artık siyah demekten vazgeçin çünkü sizinde bildiğiniz gibi gerçektende yoğurt Beyazdır ve artık sizde beyaz deyin.Eğer elinizden geliyorsa;türküyle,kürdüyle lazıyla,çerkeziyle,alevisiyle sünisiyle bu zenginliklerimizle yaşadığımız ülkemizi koruyalım Çünki başka Türkiye yok.Birbirinizle dalaşmayın.Birbirinizi gambazlayacağınıza birbirinizin açığını kapatmayı öğrenin.Yani İnsanı insan olduğu için sevmeyi öğrenin.
sk primi öğrenmek istiyoruz.
bu ne ya bırak böle devletin ben
emekli olabilirmiyim
lanet olsun sizingibi yönetime insanları soymak için elinizden geleni yapıyosunuz namazlarınızıda hiç kaçırmıyosunuz alah belanızı verecek sizin
skama bakacam
ne kadar sacmalık yapan bir devletimiz var ışımız gucumuz kalmadı bu sefer ptlerden şifre pesine düsecez daha bu insanları ne kadar sömurmeyı dusunuyorsunuz
ben ne zaman emekli olabilirim
şaçma sapan yorum yapmayın len itler…..
alah belanızı versin artık ne diyelim bizde hata fehtulah’cılara oy verdik şimdi okyanus ötesinden ülkeyi yönetiyorlar şerefsizler
80 ENLI VE 90 LI COK UZAJKLARA GITMEYIN YILARDA HERSEY GÜZLEMIYDI HASTHANE KUYRUKLARI BANKA KURUKLARI AKMAYAN MUSLUKLAR %70VE80 LI FAIZLER SOKAK VE CADELR SATICILAR VE PISLIKLER GECEKODU TIPI HAVA LIMANLARI VE DAHASI TÜRKIYEYI YUNANISTANIN DURUMUNA DÜSMENIN ESIGINDEN DÖNÜLDÜGÜ GÜNLERI HATIRLAYIN DAHA GÖREMEDIGINGIZ COK SEYLER LÜTFEN GÖRÜN VE ELINIZI VICDANINIZA KOYUN
arkadaşlar cok yanlışsınız başbakanımız elinden geleni yapıyor daha ne yapsın chp gecseydi daha kötüydü sizlere iyilik yaranmaz zaten ben ölene kadar ak particiyim yaşasın ak parti kahrolsun chp
ecep Tayip erdoğan sanadahada oy yok… 4 liranın üstünde benzin. her şey vergi. soydun beni. 2002 de kriz döneminde bile cebi,mde para bulunurdu çok şükür 5 senedir cüzdan taşımaz oldum.
SAĞOL.
sk neden bilgi aktarmıyor olmaz boyle bi sey
alah belanızı versin bu neya. böyle saçmalık olurmu ya daha neler göreceyiz dur bakalım
ya arkadaşlar bu siteyi neden değiştirdiniz bu kadar milet arkanızdan koşmak zorundamı milet kendi sk sını öğrenemiyo ne saçmalık bişey ya
Gerizekalılar neden burada siyaset yapıyorsunuz? burda sk yorumu yapılır benide bulaştırıyorsunuz … ayrıca yaşasın AK PARTİ kahrolsun faşist chp ( Cesur Hırsızlar Partisi )
evet ya sk sorgal*** istiyoz olmuyo nası bir dünya ya yazık şunlara bak be
nasıl iş bu ya böle iş olmaz olsun
lütfen
ne istiyorsunuz kardeşim ne yapsın adam size daha başka alahtan belanızımı arıyorsunuz daha gozlerınızı bi acın atın şu gozunuzdekı AT gozlugunu hsap verecek olanlar belı. musluman dıyorsunuz sız musumanmısınız hele bı bak bakıim naptı namaz kılmamı dıyo camılermı kapanıyo ne kaşıntınız var. musluman olmayanlar belı baş ortululerı elerınden gelse bır kasık suda bogacaklar ama yok sizin devrınız yoktu hıcbır zamanda olmayacak sız ne kadar yıpratsanızda
ARKADAŞLAR DURUN BAŞIMIZA DAHA NELER GELECEK BİZ KENDİMİZ KAŞINDIK ÇÜNKÜ 2. KEZ İKTİDARA GETİRDİK YETMEDİ BUYUR BANA İSTEDİĞİNİ YAP DEDİK EVET DİYEREK VE YİNE GELİYORLAR GÜMBÜR GÜMBÜR DAHA ÇOK DALGA GEÇECEKLER
bu nasıl iş kendimizi koyun sürüsünde farkıyok gibi ben lik soruyoruz. bunu bir şey girişim yapamıyoruz
e ben bu e devleti nasıl soyacagım
ben bu e devleti nasıl soyacam söylebakalım tayip
ögrenmek
sizin hizmet anlayışınız bizi sömürmekmi
daha donumuz kaldı her şey vergi herşey para nerde sizin hizmetiniz
sizin devlet anlayışınız bumu böylemi vatandaşın yanındasınız
yuh size
böyle bir devlet olmaz olsun bune rezilik serefsz tayıp ınsanları nasıl soyacagını sasırdı. lanet olsun
asıl serefsizler cumhuriyet tarihindeydi hala o serefsizlerin yaptıkları varken bu adamlar ne yapabilir serefsizler beli serefsizin izinden gidenlerde beli
bu hükümetende bu beklenirdi müslümanım diye geçinen siz nasıl hesap vereceksiniz alaha
yetkililer yetkilerini kaybetmiş tek yapabildiklerı garibanları sömürmek müslümanlığını kaybetmiş bı devlet devlet halkın arkasında olacagına halkı s ……..?nereye kadar ……
bu ne ******lık bu nasıl düzen alah belazı versin
kendı skmıza bıle bakamıyoruz ondan bıle para ıstenıyor yazık yha nasıl bır ulkede yasıyoruz artık…..!!!!!!!
merhabalar kolay gelsin.ben avusturyada yaşıyorum ve burada bana sk sicil numarama gerek duydular..ama sk sicil kartım yanımda olmadığından onlara lazım olan bilgiyi veremiyorum… bana sk sicil nomu örenmeme yardımcı olurmusunuz
yazık ya boyle devletmı olur yeter artık ya arba kulanırız
sk mın yatığndan emin olmak istiyorum
OĞLUM HER ŞEYİ HAKEDİYOSUNUZ NE DİYEYİM Kİ…BEN SİZİN HEPİNİZİN.
bedua etmem.. sizi vexsizin gibileri ALAH a havale ediyorum..
bizlerle değil ALAH la hesaplaşın…
ALAH hepsinin de bin belasını versin işten başımızı kaldırıpta şifre almaya fırsatımız kalıyoda sanki . bi de 1 tl para istiyolar devlet devlet diye diye devletin b.ku cıkmıs rezilik bu yh********************a
BUNE REZİLİK BUNE KEPAZELİK HEM YARDIM YAPIYORUZ DİYORSUNUZ HEMDE VERDİGİNİZ PARALARI 3ER 5ERTOPLUYORSUNUZ BİR PARMAKLAMADIGINIZ BU KALMIŞTI ODA OLDU NASIL BİR TOPLUM BU…….
sk dökümanından men mun dehilim ulan
bu nasıl bir istir arkaş ya bi sk sorgulamaya bir tl ver kaybedersende 10 tl ver oh ne ala ne hale geldi bu dewlet sömürün insanları sömürün …………….
hava parası isterlerse ozan işte ülke elden gider
Evet arkadaşlar, vatan sağolsun diye diye, her şeyi devleten beklememek lazım diye diye buralara geldik işte…. Ne diyelim….. Artık miletimiz yaşayan ölü durumuna geldi arkadaşlar, Mefta yı Nasıl bilirdiniz?… Ezik bilirdik ezik….
ne hale geldik ya ne gizliliğ sanki biri bizim adımıza sicil nomuzu alıp adımıza harcama yapıyorda bizim haberimiz yok ne gizliliği kardeşim mileti sömürmek için ne yapacaklarını şaşırdılar yaptın mileti zaten uğraştırıyonuz üstüne üstlük bir de 1 tl talep ediyolar biliyorlar tabi miletin işfreyi kaybedeceğini 10 tl de ona ne güzel ticaret!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sperm bankası var onuda hortumlayın….
lanet olsun nasıl sk numarası öğrenecem.internet üzerinden öğrenebiliriniz diyor,hemde pt diyor ya
TANZİMAT DÖNEİNDE GAYRI MÜSLİMLERE UYGULANAN KELE VERGİSİ CMHURİYET DÖNEMİNDE ARTIK MÜSLİMLEREDE UYGULANMAYA BAŞLAMIŞTIR,VATANA MİLETE HAYIRLI OLSUN !!!!!
alah belanızı versin
arkadasım malmısınız ne alaka barı buna para odemeyelım ***unu cıkarmayın
yazıklar olsun kan emiciler miletin cebindeki 1 liraya bile göz diken bu geri kalmış zihniyeti ben ATATÜRK e şikayet ediyorum yazıklar olsun başka bişey demiyorum
YAKINDA NEFES ALMAK İÇİN DE HAVA PARASI İSTERLERSE HİÇ ŞAŞIRMAYIN….. YORUM YOK ARTIK
hadı hizmet dökümünü göremiyoruz bari sk no öğrenebilelim istediğimiz an. işyerine yarın vermem gerektiğini söylediler. nasıl vereceğim??
lanet olsun bu dewlete ve onları başımızdan eksik etmeyen gerizekalı embesil öküz oglu öküz miletimize ulan şurda birşey ögreneyim dedim isyan bayragını diktim yemin ederim admin alah belanı versin milyonkere
ben metin kodal ben sanaturyum hastasıyım ne malülük emekli pirimi ne kadar olmalıdır
giris.turkiye.gov.tr/Giris2/gir?hk=nul sitesinden pt den alacağınız e-devlet şifrenizle giriş yapın. girdikten sonra yukardaki ”ara” kısmına ”sk sorgulama” yazın aratın. alta çıkan a4 hizmet dökümünü seçerseniz bilgilerinize ulaşırsınız. şifrenizi unutmayın yeni şifre 10tl karşılığında veriliyor hepsinden Alah razı olsun. ilk kez sisteme giriş yapınca yeni şifre isteyecek değiştiriyosunuz ordan
YUH DIORUM Bİ SİCİL NUMARAMI ÖĞRENMEK İÇİN BAKMADIĞIM SAYFA BİDE PATLATMADIĞIM KAFA KALMADI. NE DANDİK İŞ.. TİCARE TİCARET HERŞEY PARAA.. ABARTMIŞSINIZ… Şaşırmadım !!
ya beyler sk numarasını nerden öğrenicem ya onada mı şifre alınması gerekio…Biri bişey sölesin…
alah belanızı versın be o kadar para kazanıyo0rsunuz siteden devleten kala kala işçinin 1 tl sınemı kaldınız gıdıp pt ye şifre alalım yazıklar olsun böyle işe
sedef kakmacılıkta çalışıyorum alah kısmet ederse de devam etirecegim
sk yatıyomu ogrenmek ıstıyorum
sigortanın yatırıldıgını öğrenmek istiyorum
öğrenmek
ŞU MİLETİN DONUNA KADAR GÖZ DİKTİNİZ ALAH BELANIZI VERSİN
acele
herşeyi paraya cevirdiniz bu mileten ne istiyorsunuz daha sk öĞrenmek için bile para istiyonuz siz bu insanlara iş imkanımı saĞlıyonuzda bu insanlardan para istiyonuz yazık be sizlere yazık
sk sicil nomu öğrenmek istyorum
derhal bu siteye bir çare bulun bulunki sk dökümümüze basitce ulasalim biz ulasamadikca isyeri nasil olsa ulasamiyorlar takip edemiyorlar diye ya bize sigorta göstermezse bu mesuliyeti alabilecekmisiniz. Ya önceden cok basiti nolduya nolduda böyle oldu?
SİGORTA NUMARAMI ÖĞRENMEK İSTİYORUM
hizmet dökümümü öğrenmek istiyorum.hizmet dökümümü neden ücret karşılığında öğreniyoruz.sebep neden
helal sana devlet bizim sayemizde zengin oldunuz milet size çalışıyor miletvekilerinin karılarına çalışıyor kaymak yarak onlara bedava
bu siteyi yapanın kalaylayacam 2 sat oldu bulamadım
sk numaramı ögrenmek için tc kimlik ile sorguladıgım halde çıkmıyor.daha kolay bulabilmek için yardımcı olun.
teşekür ederim verdiğin bilgi için :))
sigorta ögrenme
ben üniversite mezunuyum 2 satır sk hizmet dökümüne ulaşamadım ilkokul ortaokul lise mezunları ne yapsın
yukarıdaki yazıları okudugunuz halde hala yerinizde oturuyorsanız .
ne diyeyim ben size ya
bukadarda zorluk yapmanın anlamı yok ya ıslemler bıraz kolay olsa bukadar urasmayalım ya mıletı urastırmayı sevıyonuzmu kardesım ya
tgagag**g
isim : Nebil I.
soyisim : Mustafa
Doğum : 07/05/1965
yabanci kimlik no : 99166022230
Doğum yeri : Kirkuk
soyguncu AKP Bunlara seçimde derslerini verelim arkadaşlar
sigorta nosu ögrenmek
sk günüme nekadar kaldığını öğrene bilirmiyim
Arkadaşlar Lise yılarında aldığım sigorta numaramla Konyada bir firmada çalışmaya başladım. Şimdi bu namaramı sigortaya sorgulama yaptığımda çıkmıyor böyle bir numara. Şu anda bağkurluyum. Ama sigortamı bağkura aktarmak istiyorum nosunu bulamıyoruz ne yapmam gerekir yardımcı olursanız sevinirim.
sk no ogrenmek istiyom
işçiyim
sayin ilgililer , sene olarak hatirliyamiyorum ama 85/86tarihlerinde ankarada sikortali olarak calistim sivasta sene 92/93 de sikortali olarak calistim ama kimlik numaramla sk nomu bulamiyorum bana yardimci olursaniz size cok cok tsk
baba adi ALI ana necmiye
doyum ta /02/12/1969 sivas sarkisla baglararasi koyu dogumluyum suan da yurt disinda kalmak tayim italia dayim bana yardimci olun lutfen
birde avrupadan bahsediyorlar adamlar islamla yola çıkıp herkesi kandırıyorlar sözde tc diyorlar ama bizimkiler tc yi wc yaptılar kendilerine yetmiyor vergiler gelirler şimdide insanların cebindekilerde gözleri var.adamların biride simit parası oğlum 1 tl devlete milete faydası varsa milet seve seve veriri şimdiye kadar insanlar rahatlıkla giriyorlardı istediğini öğreniyorlardı şimdi yeni bir şey olmuş olsa tamam deriz.lan helal etmiyorum verdiğim vergileride birde ***** gibi vatan borcu diye askerlik yaptık bu bayrak için ayıp şu başta oturanlara aslında bizde hata insanlarda yazacak okadar şey varki hangi birini çekmişler bayrağı o bayrağın altında salkanat sürdürüyorlar
ben istanbuldan mağazadan 8 yıl calıştım mert testilden bekardım hiç bir rahatsızlık olmadığım için sk veya hastene ihtiyacım olmadığı için bakmadım benden kimliğimi aldı sk yapacam dedi ama yapmamış 2003 den sk gerekti gitim sk seni hiç bir yerden sk yok ben kendilerini sordum muhasebe yapmamış beni 120 gün gösterdi sonra işten cıkardı ben ne yapa bilirim nereye baş vura bilirim hakımı nasıl olurbunu sk adaletine ve hak kanunları nasıl olur yardım ederseniz memnuniyetinizi az ederim beni işten cıkardığında zorla tehtitle kağıt imzalatı
sigortalımıyım değilmiyim
lütfen yardımcı olun daha kolay bulalım lütfen…
başlangıç tarihini öğrenemiyorum bu nasıl iş bu kadarzor olmaması gerekmiyormu
sk numaramı ögrenmek istiyorum
böyle saçma sitemı olur kardeşim bumudur yanı bütün kbiliyetiniz elalem aya marsa gidiyor yaptıgınız sıtenın anlasılabılır bır yanı yok lanet olsun sızın gıbı ınsanlara yönetıcılere yazıklar olsun .s.s.k numaramı bile ögrenemıyorum neyımız dogrukı buda düzgün olsun tü sizin kalıbınıza be************************..!!
iyi gunler.Italyada sehirler arasi otobusler ucretsizken akp ve turkiyeyi yoneten mahluklar sifreyi bile parayla satiyor.turkiye yasanmaz halde.yaziklar olsun islamiyeti de alin basiniza calin.
sigorta numaramı öğrenmek istiyorum
bastakiler cebe paraları atıyor bazı yandaslarda burda bi simit parası diyor o simidi de parayıda bulamayan insanlar var arkadasım .. sen hangi devleten bahsediyosun olmayanından mı …
tü sgk müdürüne.